Synnyttäneet --40+++

Mun tytöllä ei ole yhtään serkkua eikä tule sisarustakaan. Yhden serkkuni kanssa nähdään pari kertaa vuodessa ja hänellä on 7v tyttö. Eli sukulaisia tytöllä ei tule juurikaan elämässä olemaan. Mulla on kyllä paljon serkkuja mutta ollaan liian erilaisia tai ikäisiä jotta yhteydenpito kiinnostaisi. Ja asutaan kaukana toisistaan. Isäni puolelta en edes tiedä kuinka paljon tai minkä ikäisiä serkkuja mulla on.
 
:greet025 tänä iltanakin hetkellinen voimakas öklö olo. Samaa ollut kohta viikon ja aina iltaisin, lähinnä ruokailun yhteydessä.

Aamulla oli nega:confused005
Saa nähdä alkaako menkat.

Dpo 14
( uusi testi aamulla)
.
 
Mun tytöllä ei ole yhtään serkkua eikä tule sisarustakaan. Yhden serkkuni kanssa nähdään pari kertaa vuodessa ja hänellä on 7v tyttö. Eli sukulaisia tytöllä ei tule juurikaan elämässä olemaan. Mulla on kyllä paljon serkkuja mutta ollaan liian erilaisia tai ikäisiä jotta yhteydenpito kiinnostaisi. Ja asutaan kaukana toisistaan. Isäni puolelta en edes tiedä kuinka paljon tai minkä ikäisiä serkkuja mulla on.

Eclipse :) Ehkä kiinnostut jossain vaiheessa ottamaan selvää tuntemattomista sukulaisistasi :)

Monet kiinnostuvat sukupuusta, myöhemmässä vaiheessa tai joku saattaa ottaa sinuun yhteyttä.. :)

.
 
:smiley-ashamed004

Yölento :) Edelleen nega!

Vähän hämmentävää, kun r-testi tyylipuhdaa nega ja ovistesti plussa!!:wideyed:
Testasin ovistestin hetki sitten.

Ja nyt näkyi paksua valkkaria...
Alavatsassa on tuntemuksia, mutta vähän erilaista, kuin menkkajuilinta.

Dpo 15
 
:greet025
Siis täällä lievä hetkellinen etovuus taas ilmentynyt näin illan tullen:wideyed:

Lomamatka lähestyy uhkaavalla vauhdilla, enkä ees tiedä onko raskaana, vai ei:smiley-ashamed004:eek:

Tein testit äsken ja r-testi puhdas nega. Ovistesti vielä positiivinen.

Dpo 16

.
 
Yölento :)

Täällä edelleen negaa, ei menkkoja.
Valkkaria tullut pitkin päivää, kohta dpo 17.

Menkkajomotusta ei ole, sen sijaan repii muniksia.

Hirmu hämmentävää:wideyed: !!!

Hetkellisesti tuntuu siltä, ettei menkkoja nyt tulekkaan:p
 
:greet025 Heippa! Oisko täällä vinkkejä, mitä ruokia pakata mukaan taaperolle lomareissulle?

Päätettiin edelleen ottaa lapselle omat eväät, koska hän ei ole saanut hepatiitti rokotetta ja toisekseen, ettei tulisi siellä vatsavaivoja erilaisesta bakteerikannasta.

Tällä kertaa ei tarvitse raahata enää painavaa määrää ruokapurkkeja, sillä hän syö jo mitä vaan, mutta nyt alustavasti on mukana Sempren pussipakkaus valmisruokia (lasagne,kana-riisi), sekä Muksupuuro.

Näiden lisäksi päätin nyt ottaa perunoita (voi keittää siellä) ja säilykelihapullia. Maidot viedään mukana. Lisäksi otan jotain välipalakeksejä, sekä mahdollisesti "jotain" hedelmäsosetta..?

Mutta millä sais vaihtelua? Oisko jotain fiksua ja helppoa?:rolleyes: Hän on kuitenkin jo sen ikäinen, että haluaa maistella ihan kaikkea, eikä vauvan soseet enää oikein ole se hänen juttu.
 
Tähti, kai se nyt on aivan sama, jos ostat sieltä perunoita, ettei tarvitse täältä asti kantaa. Jos joka tapauksessa keität ne siellä, niin eihän niissä mitään erilaisia bakteereita silloin säily.

Taaperon kanssa matkatessa minulla on ollut mukana vain puurojauheita ja maitoa.
 
Tähti, kai se nyt on aivan sama, jos ostat sieltä perunoita, ettei tarvitse täältä asti kantaa. Jos joka tapauksessa keität ne siellä, niin eihän niissä mitään erilaisia bakteereita silloin säily.

Taaperon kanssa matkatessa minulla on ollut mukana vain puurojauheita ja maitoa.

Yölento :) Voisin ostaa perunat sieltä, mutta luultavasti meidän hotellin lähellä ei myydä niitä missään. Ei ainakaan itse hotellissa. Ostin jo perunat, eikä ne paina mitään ja maksoi vain 0,40€. Tuon rahan edestä en kuluta aikaa etsiessä perunoita lomamatkalla.

Mitä muita omia ruokia olet antanut taaperolle matkalla?:rolleyes:
Hotellissa on kaikki, kun on all incl., mutta niitä ei anneta lapselle.

.
 
Tähti, meillä ei pojalle kelpaa valmisruuat. En osaa neuvoa.

Yölento :) Meilläkin paremmin kelpaa itsetehdyt.
Siksi otan pojalle perunat mukaan.

Ois kiva, jos jollain ois vinkkejä muihin ruokiin, sellaisia, joita ois suht. helppo tehdä paikanpäällä:rolleyes:

Eli ei siis valmisruokia :)

.
 
Mä en kyllä viitsisi raahata mitään ruokia mukaan jos lähtisin reissuun euroopan alueella ja hotellin tähtiluokitus on vähintään 4. Jos söisin muualla kuin hotellilla, niin silloin tarjoaisin lapselle vain lämmintä ruokaa. Ja hedelmiä meillä syödään paljon, niin antaisin niitä reissussakin. Suurin riski sairastua olisi kuitenkin uima-altaat ja jos lapsi nielee suihkussa vettä.
 
Takaisin
Top