Synnyttäneet --40+++

Katjusha :) Hyvät mitat :)

Havaitsin, että meillä kasvettiin painossa vuoteen saakka, sitten lähti pituuskasvu ja oltiin kasvukäyrällä jo alaspäin.

Tuolla noin 3-vuotiaana, lapsen paino ei vieläkään dramaattisesti lisäänny, vaikka kasvaakin isommaksi :)

Nyt meni vissiin molemmat nollakäyrille suunnilleen ja varmaankin tuo käyrän mukaan kasvu jatkuu. Mulla on isänsä neuvolakortti, siinä on 1 vuoden kohdalla 79,5 cm ja 10,0 kiloa, 2-vuotiaana 88 cm ja 11,1 kiloa. Vissiin pojille hyvin keskiverto kasvu tuo. Mulla kun on vaan tyttöjen käyrä nyt käsillä :)
 
Dolcetti :) Hyvin ohjeistat. Usein helpommin sanottu, kuin tehty.

No, mutta oli mulla kysymyskin, miten teillä menee? Minkä ikäinen vauva jo on?:rolleyes:

Miten se on vaikuttanut teidän parisuhteeseen? Muistelen, että miehellä oli pitkään vauvakuume ja sinä olit epätoivoinen onnistumisen kanssa. Hienoa, että lopulta saitte lapsen :)

Loppuun, aiotteko te yrittää toista?

.
Hyvin menee Tähti, kiitos kysymästä :) Vauvakin on kohta 5 kk!

Parisuhdeaika on toki muuttunut, mutta parisuhde ei. Minulla on mitä ihanin mies ja parisuhteemme on monien ystäviemme malliesimerkki (heidän sanansa, ei minun :) )

Epätoivoinen en missään vaiheessa ollut kylläkään, ja luopunut toivosta ja yrittämisestä levollisin mielin. Muitakin suunnitelmia oli jo, mutta tämä yllätyksellisesti alkanut raskaus sitten tosiaan yllätti ja pisti suunnitelmat taas uusiksi. Toista emme tule yrittämään.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ollaan pikkujouluissa :) Kierretty aamulla jo luontonäyttelyt ja syöty päivällä :) Suon skippasin.

Kaikki meni hienosti :) Nyt mies ja poika vie illanviettoon, sekä hakee takaisin kotiin :)
 
Last edited by a moderator:
Hihh hei!! Selvisimpäs pikkujouluista:joyful:

Kotona ja klo 02:35, (yö).

Oltiin niin hienossa ravintolassa, että sai vain pieniä piperryksiä syötäväksi...Joten nälän kera palattu, keskellä yötä.

Mutta joo, olin lähestulkoon poikkeus, sillä kaikki muut lähtivät vielä nyt yöllä baanalle...
siis jatkoille:schocked028

Aika meno, mutta kaikki sujui hyvässä hengessä.


.
 
Täällä hyvät fiilikset uudessa kierrossa, tänään kp6...

Aion lisätä aimo annoksen mielenrauhaa ja tyyneyttä:HeartpinkJoulunaika on rauhoittumiselle otollista, eikä työtkään häiritse.

Jospa levon aika saa aikaan ihmeen:happy090
 
:greet025
Ehdin jo tuumailla rauhallisia ajatuksia, kunnes tuuraaja tyttö tuli selittämään, että hänellä on työn vuoksi paheneva ongelma...

Pelkää alkoholisoituvansa, koska ei osaa kontrolloida itseään.

Ikä vasta 23vuotta. Nyt on juonut putkeen jo viikon ja rajusti, koska oli Itsenäisyyspäivä ja pikkujoulut sen jälkeen. Rilluttanut putkeen nuorten tyyliin..

Tänään sitten oli niin krapulassa, että tuli valittaan asiaa, koska sanoi olevansa niin väsynyt, ettei jaksa tehdä mitään :booty
 
Tähti, siinä mielessä hyvä lähtökohta tytöllä, että ymmärtää ongelmansa. Ihan itse se kyllä pitää ratkaista. Toki apua voi pyytää ja saada, mutta jokainen päättää lopulta itse, mitä suuhunsa laittaa.
 
Tähti, siinä mielessä hyvä lähtökohta tytöllä, että ymmärtää ongelmansa. Ihan itse se kyllä pitää ratkaista. Toki apua voi pyytää ja saada, mutta jokainen päättää lopulta itse, mitä suuhunsa laittaa.

Yölento :) Tuota samaa jäin miettimään. Toivoa on, kun itse tunnistaa tilanteen ja on huolissaan omasta voinnista.

Tänään hän on jo virkeä ja ollut hyvän tuulinen :)
 
Tällaiset aiheet käyvät mielessä, ihan omaa lasta ajatellen, että miten hänen tulevaisuutensa, pysyykö kaidalla tiellä ja tuleeko kunnon kansalainen jne...

Äitinä miettii jo tällaisia, vaikka lapsi on vasta 1,5vuotias.

Äidin huoli ja rakkaus on syvää:Heartpink
 
Yölento :) Yritän etsiä vehnänalkioöljyä kaupasta, mutta eipä onnistu.

Kysyin vehnänalkiosta myyjältä, ja hän etsi, EI OLE!:sad010

Citymarketin valikoima matkii apteekkia. Tarjolla on vain kalsiumia, monivitamiinia ja kalaöljyjä..

SEKÄ laihdutustuotteita.
Laihdutusvalmisteita löytyy parikin hyllyä täynnä pelkästään niitä! :laughing021

Monet kuvittelee, että laihduttaminen onnistuu hetkessä, vain syömällä näitä kalliita tuotteita.

Missä järki ja vehnänalkioöljy?:sad015
 
Yölento :) Yritän etsiä vehnänalkioöljyä kaupasta, mutta eipä onnistu.

Kysyin vehnänalkiosta myyjältä, ja hän etsi, EI OLE!:sad010

Citymarketin valikoima matkii apteekkia. Tarjolla on vain kalsiumia, monivitamiinia ja kalaöljyjä..

SEKÄ laihdutustuotteita.
Laihdutusvalmisteita löytyy parikin hyllyä täynnä pelkästään niitä! :laughing021

Monet kuvittelee, että laihduttaminen onnistuu hetkessä, vain syömällä näitä kalliita tuotteita.

Missä järki ja vehnänalkioöljy?:sad015
En ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut laihdutusvalmisteita tai vehnänalkioöljyä.

Mutta järki on päässä.
 
Takaisin
Top