Synnyttäneet --40+++

Muokattu viimeksi:
Me lähdetään ulkomaanmatkalle Rhodokselle. Hotelli on 5★★★★★ ja All inclusive.

Toisen yritys lähtee käyntiin heti matkan jälkeen syyskuussa :)
 
Taas pitää ottaa mukaan ruoat kotoa. En uskalla ottaa riskiä esim. ruokamyrkytyksestä.

Ollaan jo varattu hotellista lastenhoitaja pojalle. Vahtii joka päivä 3-4tuntia....on hyvää harjoitusta tulevaa varten, kun ihan kohta kuitenkin on päivät hoidossa.

Jihaa, upee loma viikonpäästä tiedossa:3some:happy:hug007
 
Tähti, saanko kysyä, mikä hotelli? Ollaan oltu Rodoksella usein ja viime vuodet aina samassa All inclusive hotellissa. :) siinä ei ainakaan tarvinnut pelätä ruokamyrkytyksiä.
 
Kuukassius :)

Juu, jotain tämänsuuntaista muistelin...

Kuitenkin oon alkanut nykyään viemään vaatteet UFF:n laatikkoon, enää en viskaa niitä roskiin :)

Oletko muuten alalla töissä, kun sulla on tämän tyyppistä tietämystä paljon?

En oo alalla töissä, mutta se kiinnostaa. Oon jotenkin lopunkyllästynyt ihmisten itsekkyyteen, tuomisevaisuuteen, ahneuteen, kaikkeen siihen ihmemamuvihaan mitä tulee joka tuutista, kaikkien yleiseen pahoinvointiin. Kukaan ei välitä mistään muusta kuin omasta navastaan, "minua ei säännöt koske" ja "minun ei tarvii tehdä mitään, muut tehköön". Haluaisin siirtyä sellaisiin hommiin, joissa oikeasti tuntisi tekevän hyvää. Oon myös joskus ennenkin puhunut kunnostamisesta, käsillä tekemisestä jne. Nämä kun saisi jotenkin yhdistettyä..

Me suomalaiset ollaan jotenkin niin juntteja pohjimmiltaan, vaikka kuinka ollaan olevinamme muuta. Ja edelleen se, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä, pitää niiiiiiiiiiin paikkaansa. Järkyttävää. Kevyt avautuminen xD Nyt kahvia ja terassille pötkölle ni mieli kirkastuu :)

Tämäkin juttu osui taas silmiin pitkästä aikaa. Että näin.. https://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/...an-osansa-taman-vuoden-luonnonvaroista-2716.a
 
Tähti, ollaan aina oltu siellä kaupungissa. Varmasti tuokin on hyvä kohde :)

Juu, on paikallinen luokitus 5★★★★★.

Ollaan aiemmin oltu ihan viereisessä hotellissa, vastaavan tasoisessa, ennen lasta. Myös kaupungissa oltu- shoppailemassa + sighteeing, sekä autolla on kierretty koko saari :)

Paljon on ehditty, (myös muualla ympäri maailmaa), mutta kaikki se oli ennen lasta :)

Vain Teneriffalla lapsi käynyt, oltiin 2viikkoa keväällä, kun poika täytti silloin 8kk. Reissuhan oli super mahtava ♥:notworthy
:love7:joyful:
 
En oo alalla töissä, mutta se kiinnostaa. Oon jotenkin lopunkyllästynyt ihmisten itsekkyyteen, tuomisevaisuuteen, ahneuteen, kaikkeen siihen ihmemamuvihaan mitä tulee joka tuutista, kaikkien yleiseen pahoinvointiin. Kukaan ei välitä mistään muusta kuin omasta navastaan, "minua ei säännöt koske" ja "minun ei tarvii tehdä mitään, muut tehköön". Haluaisin siirtyä sellaisiin hommiin, joissa oikeasti tuntisi tekevän hyvää. Oon myös joskus ennenkin puhunut kunnostamisesta, käsillä tekemisestä jne. Nämä kun saisi jotenkin yhdistettyä..

Me suomalaiset ollaan jotenkin niin juntteja pohjimmiltaan, vaikka kuinka ollaan olevinamme muuta. Ja edelleen se, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä, pitää niiiiiiiiiiin paikkaansa. Järkyttävää. Kevyt avautuminen xD Nyt kahvia ja terassille pötkölle ni mieli kirkastuu :)

Tämäkin juttu osui taas silmiin pitkästä aikaa. Että näin.. https://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/...an-osansa-taman-vuoden-luonnonvaroista-2716.a

Kuukassius :) Itsekkyys on paha juttu, siitä tuskin kukaan pitäisi.

Millä alalla olet töissä?
 
En oo alalla töissä, mutta se kiinnostaa. Oon jotenkin lopunkyllästynyt ihmisten itsekkyyteen, tuomisevaisuuteen, ahneuteen, kaikkeen siihen ihmemamuvihaan mitä tulee joka tuutista, kaikkien yleiseen pahoinvointiin. Kukaan ei välitä mistään muusta kuin omasta navastaan, "minua ei säännöt koske" ja "minun ei tarvii tehdä mitään, muut tehköön". Haluaisin siirtyä sellaisiin hommiin, joissa oikeasti tuntisi tekevän hyvää. Oon myös joskus ennenkin puhunut kunnostamisesta, käsillä tekemisestä jne. Nämä kun saisi jotenkin yhdistettyä..

Me suomalaiset ollaan jotenkin niin juntteja pohjimmiltaan, vaikka kuinka ollaan olevinamme muuta. Ja edelleen se, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä, pitää niiiiiiiiiiin paikkaansa. Järkyttävää. Kevyt avautuminen xD Nyt kahvia ja terassille pötkölle ni mieli kirkastuu :)

Tämäkin juttu osui taas silmiin pitkästä aikaa. Että näin.. https://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/...an-osansa-taman-vuoden-luonnonvaroista-2716.a

Aamen!

Samaa mieltä ihmisten käytöksestä ja omanapaisuudesta. Muuta en kerkeä just nyt kommentoimaan :D
 
Yölento :) Missä hotellissa te olette olleet?
Mitsis grand hotell. Viimeiset kuusi vuotta ollaan käytetty sitä. Aiemmin olin aina eri hotellissa, mutta tuosta en enää suostu luopumaan, kun se löytyi. Tosin vauvan kanssa ei ole vielä tehnyt mieli matkustaa.
 
Mitsis grand hotell. Viimeiset kuusi vuotta ollaan käytetty sitä. Aiemmin olin aina eri hotellissa, mutta tuosta en enää suostu luopumaan, kun se löytyi. Tosin vauvan kanssa ei ole vielä tehnyt mieli matkustaa.

Hyvältä näyttää :)

Joskus "ehkä" tuolla oltu, ainakin samalla suunnalla :)

Tuttuja paikkoja kuitenkin :)

Joka tapauksessa pojalle on omat eväät, se luultavasti turvallisinta.
 
Haluaisin siirtyä sellaisiin hommiin, joissa oikeasti tuntisi tekevän hyvää. Oon myös joskus ennenkin puhunut kunnostamisesta, käsilä tekemisestä jne. Nämä kun saisi jotenkin yhdistettyä..

Me suomalaiset ollaan jotenkin niin juntteja pohjimmiltaan, vaikka kuinka ollaan olevinamme muuta. Ja edelleen se, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä, pitää niiiiiiiiiiin paikkaansa. Järkyttävää. Kevyt avautuminen xD Nyt kahvia ja terassille pötkölle ni mieli kirkastuu :)

Tämäkin juttu osui taas silmiin pitkästä aikaa. Että näin.. https://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/...an-osansa-taman-vuoden-luonnonvaroista-2716.a

Kuukassius :) Mitä kunnostaisit? Huonekaluja vaiko mitä?

Jotkut tarvitsevat työn, jossa näkee konkreettisesti oman käden jäljen. Nykypäivänä näprätään vaan tietokoneita jne..eikä oma kädenjälki näy myöskään esim. konsernin tilinpäätöksessä.

Itse pidän myös käsin tekemisestä mm. ruoanlaitto ja tiskaus, sienestys, kalastus jne... Sillä välillä ajatukset yllättäin kirkastuu. On muuta, kuin aivotyötä :)

Kirjoitat hauskasti, että ollaan juntteja. Ois kiva kuulla vaikka esimerkki, tuosta naapurijutusta :) Mitä se tarkoittaa ja onko sulle käynyt niin?:rolleyes: Ihan ei pääse kärryille, mitä ajat takaa:eek:

Joku vuosi sitten, kun palattiin Thaimaasta, olin ns. järkyttynyt, kun kukaan Suomessa ei tervehdi, ei hymyile ja ulkolenkilläkin vastaantulija katsoo vain muualle tai tuijottaa omaan kännykkään. Thaimaassa ehdin jo omaksua kulttuurin, jossa ventovieraillekin hymyillään, eikä olla tyyliin juntteja. Ilmapiiri siellä on vapautunut, jopa ventovieraiden keskellä:p

Se on mun kokemus suomalaisesta junttiudesta.
 
Last edited by a moderator:
Yölento :) Jos ihmettelet mun erityylistä tapaa kirjoitella tänne, niin se johtuu siitä, että huolehdin 90v. ikäisestä isomummusta, joka on nyt sairasvuoteella, enkä jaksa häntä edes nostaa, saati siirtää. Samalla on tämä meidän 1v. taapero.

Oon ylikuormitettu, etenkin, koska on paljon asioita, minkä kanssa nyt painin ( edunvalvonta jne.), enkä ole ollut ikinä näiden kanssa tekemisissä. Vanhuksen oman toiveen haluan toteuttaa, koska on lähiomainen.

Surutyö on edessä, sillä tuskin enää kauaa elää. Kova paikka mulle :sad001
 
Hyvältä näyttää :)

Joskus "ehkä" tuolla oltu, ainakin samalla suunnalla :)

Tuttuja paikkoja kuitenkin :)

Joka tapauksessa pojalle on omat eväät, se luultavasti turvallisinta.
Kun ensimmäiset lapset oli pieniä ja käytiin Rodoksella, otin mukaan vain puurot. Muuten löytyi hyvin syömistä. Pienempi tykkäsi juoda maitoa, niin sitä otin yhden pienen kahden desin purkin joka päivälle. Siellä kun ei samalla tavalla käytetä maitoa.

Tähti, voimia sinulle myös vanhuksen hoitoon. Meillä siskoni hoitaa vanhusten asiat, kun on siinä taitavampi. Minä käyn vain pitämässä seuraa ja kannustan tekemään niin kuin sisko käskee.
 
Kun ensimmäiset lapset oli pieniä ja käytiin Rodoksella, otin mukaan vain puurot. Muuten löytyi hyvin syömistä. Pienempi tykkäsi juoda maitoa, niin sitä otin yhden pienen kahden desin purkin joka päivälle. Siellä kun ei samalla tavalla käytetä maitoa.

Tähti, voimia sinulle myös vanhuksen hoitoon. Meillä siskoni hoitaa vanhusten asiat, kun on siinä taitavampi. Minä käyn vain pitämässä seuraa ja kannustan tekemään niin kuin sisko käskee.

Yölento :) Miten löysitte Rhodokselta lastenruokia?

Ja oliko ne niin kelvollisia, että lapset söivät?:rolleyes:

Oliko ruokaa helposti löydettävissä? Esim. Kanarialla oli vaikea löytää vauvanruokaa, ja se oli vaan hedelmäsosetta ja kova hinta.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top