Syksyn höpinät

Onko tuonne la listaan muuten tarkoitus vaihtaa päivämäärää kun se tarkentuu ultrassa jos muuttuu esim parilla päivällä?

Mites nää uskomukset/mielihalut ruokiin, pitääkö ne kuinka paikkansa teillä joilla lapsia jo ennestään? Roskaruoka on hyvää niin tyttö ja jos roskaruoka ei maistu niin poika? Onko näitä ruokajuttuja muita?
 
justMee, no joo onhan noi ihan höpö höpö juttuja mutta ultraan on ikuisuus ja tuntuu et aika menee hitaasti nii aikaa on. onneksi päästään rakenneultran(jos kaikki menee hyvin) jälkeen lähtemään lontoosee! isot shoppailut ja lennot vaa pitäis maksaa kun miehen perhe asuu siellä niin mennään samalla meidän esikoisen 2v synttäreitä sinne viettää :)

ansqqu, mulla tyttöä odottaessa oli hirveee salaattihimo. suolakurkku ja jalapenotäytteiset oliivit on edellisessä ja tässä raskaudessa suurta herkkua :angelic:
 
Muokattu viimeksi:
justMee, no joo onhan noi ihan höpö höpö juttuja mutta ultraan on ikuisuus ja tuntuu et aika menee hitaasti nii aikaa on. onneksi päästään rakenneultran(jos kaikki menee hyvin) jälkeen lähtemään lontoosee! isot shoppailut ja lennot vaa pitäis maksaa kun miehen perhe asuu siellä niin mennään samalla meidän esikoisen 2v synttäreitä sinne viettää :)

ansqqu, mulla tyttöä odottaessa oli hirveee salaattihimo. suolakurkku ja jalapenotäytteiset oliivit on edellisessä ja tässä raskaudessa suurta herkkua :angelic:
Joo aika kuluu hirmu hitaasti... itsekkään en millään jaksais odottaa että sais sukupuolen tietoon.
Se helpotta niin paljon hankintojen miettimistä ja ylipäätään itsellä ainakin tuo vauvan todemmaksi kun tietää kumpi on :Heartred
 
onko muilla käynyt mielessä tehdä näitä poika-tyttö testejä? :hilarious:
ite tein esikoisen kanssa soda testin ja tulos osu ainakin silloin oikeaan ja äsken tein huvikseen ja näyttäis et odotan poikaa. katsotaan osuuko oikeaan:) vielä ollaan vaarallisilla vesillä keskenmenon suhteen mutta koska tämä on mun viimeinen raskaus (toivottavasti) päätin olla stressaamatta mitään ja jos jotain käy niin suren sitten..

Ihana asenne! Juuri näinhän pitäis ajatella, että suree sitten jos jotain tapahtuu. :-) itse olen yrittänyt ajatella niin, että vaikka pelottaa pirusti niin mitäs jos kaikki onkin ok. Niin en haluaisi muistaa raskaudesta vain pelkoa ja surua.
 
Nakke, näinpä! itsellä on ollu 3x km ja yksi kkm..en voi estää keskenmenoa vaikka haluisin ja esikoisen kanssa oli pelko kokoajan mukana. tällä kertaa en aio pilata tätä muistoa! :) suretaan vaan jos on aihetta :wink nyt nautitaan tästä lahjasta :Heartred
 
justmee, kyllä nyt jo kattelen kaikkea mitä ostaa mut jos onki poika tai tyttö nii se minkä just haluisin ei välttämättä sovi toiselle..arghh onneks on neutraalit värit käy kummalle vaan :grin
 
Mä en oo katsellut vielä mitään just sen takia että haluan ensin tiedon :)
 
Moi! Sovellus lopetti pelittämästä niin ei oo tullu kuulumisia laitettua.. esikoinen oli kuumeessa melkein viikon. Löytyki sitte toisesta korvasta tulehdus ja silmissä tulehdus. :/ juhlittiin myös esikoisen 3-v bileet. Perheelle ja osalle ystävistä raskaudestakin on jo kerrottu. :) np-ultraan vielä viikko, mut kävin tällä viikolla myooman takia sairaalan puolella ultrassa ja siellä oli yksi kohdun sisäinen raskaus. :Heartred ällötys helpottaa. Jee! Nyt pukkaa itelle flunssaa ja issias oiretta.. lisäksi yöt nukkunu huonosti, vähä stressin vuoksi ja osittain pojan kuumeen vuoksi. Jospa pian helpottaa.. ja sais taas nukuttua. Liikkumaan haluttaa kovasti mut nyt tää flunssa haittana.
 
Voihan itku, eilen alkoi kurkussa tuntumaan että kipeäksi olisin tulossa, illaks nosti lämmön ja sama on jatkunut tänään. Päätä oikein jomottaa ja tuntuu että oon ihan tukossa.
Inhoan muutenkin kipeänä oloa ylitse kaiken, ja nyt raskaana tää tuntuu entistä ikävemmältä :sad001

Toivotaan että tässä olisi tämän "talven" ainut flunssa ja että toista ei tulisi.
 
Täällä myös sairaus kaatoi, pari viikkoa räkätautia yltyi poskiontelotulehdukseksi. Nyt lepoa kolme päivää ja antibioottikuuri. Toivottavasti menis ohi ja jaksais taas elää edes normaalia elämää!
 
Vaihdoin eilen ehtoolla vihdoin talvirenkaat autooni ja sanoin miehelle sitten, että kesärenkaita en muuten vaihda. Mies katsoi hetken ja kysyi vähän ehkä närkästyneenäkin että jaa mikses? Olin vaan hetken hiljaa, sain kumminkin sanotuks että taitaa olla vähän vittumaista könytä tuolla viimesillään raskaana. :rolleyes: :D
 
Täälläkin taitaa syysflunssaa pukata päälle, olisi kyllä jo toinen vähälle aikaa :mad:
Onkos kuinka moni hommannut kotidopplerin? Aiotteko hommata? Itse haluaisin kyllä, mut sit jos ei kuulukaan jostain syystä niin ajanko itseni hulluuden partaalle että onko siellä kaikki kunnossa..
 
Täälläkin taitaa syysflunssaa pukata päälle, olisi kyllä jo toinen vähälle aikaa :mad:
Onkos kuinka moni hommannut kotidopplerin? Aiotteko hommata? Itse haluaisin kyllä, mut sit jos ei kuulukaan jostain syystä niin ajanko itseni hulluuden partaalle että onko siellä kaikki kunnossa..

Ite miettinyt samaa ja oon yrittänyt myös netistä etsiä tietoa, että onko siitä haittaa/vaaraa vauvalle? Mutta ei vissiin taida olla? :rolleyes:
 
Ite miettinyt samaa ja oon yrittänyt myös netistä etsiä tietoa, että onko siitä haittaa/vaaraa vauvalle? Mutta ei vissiin taida olla? :rolleyes:

Itse olen kuullut/ymmärtänyt että suurina määrinä olisi haitallista, ilmeisesti siis jos koko ajan käyttäisi. Mutta en ole varma, ei mistään oikein fakta tietoa löydy pelkkiä keskustelufoorumeja.
 
Mua jotenkin haluttais hommata doppler, mutta taidan pitäytyä tälläkin kerralla ostamasta sellasta. :)
 
Mä sanoin joskus heikolla hetkellä miehelle, että jos nyt tietäsin jonkun jolla on, niin lähtisin samontein kylään. Nyt sain tietää, että serkulla on, mutta en hälle vielä halua kertoa, joten pysyn kotona :) Ehkä se halu varmistua oli isompi alkuraskaudesta ja helpottaa nyt ajan myötä. Ehkä. Mistä minä tietäisin :D
 
En muista oliko aiheesta jossain jo keskustelua, mutta kysynpä tässä... Onko kukaan muu "päässyt" vielä sokerirasitukseen? Minä olin tänään, olipa mukavaa :hungover: En muistanutkaan miten mukavaa... Toinen testaus vielä tulossa kun suvussa on diabetesta :shifty:
 
Tuonne toisaalle kirjotinkin, että kävin tänään ostamassa dopplerin. Hetken sai etsiskellä, mutta kun löytyi oikea kohta niin jyskytys kuului hyvin selvänä! Tuli ihana tunne sitä kuunnellessa. Ihan paras ostos hetkeen :D
 
Takaisin
Top