Syksyn höpinät

Mulla on kans se ja muistelin että ehkä just nuihin aikoihin sain tosta kakkosesta kuulumaan. Nyt on 7+6 ja en oo vielä yrittänyt kuunnella
 
Miulla on kans kotidobleri ja muistelen et oliko 9 vai 10 viikolla kun sain kuulumaan. Hyvä kun otit asian puheeks, unohtanu koko vempaimen olemassa olon...vielä kun muistas minne oon sen lykänny.
 
Hetkee ennen ku tiesin et oon raskaana ni kävin yhellä kirppiksellä ja huomasin yhen doplerin siellä ja makso vaan 5e! Hetken sitä hypistelin ja mietin ostoa. Mut ei tullu ostettuu ja nyt ehkä hiukan harmittaa. No,mut nyt tietää et siellä saattaa jatkossakin olla niitä myynnissä :wink

Oon siis lasten myötä oppinu käymään kirppiksilläkin. Saa varsin edullisesti ihan hyvänlaatuistakin kamaa. Itselläni ostolistalla on myös manduca/tula kun oon babybjörnin kantorepun todennu ihan pilipali jutuiks pariinkin otteeseen+ liinoja en ole koskaan oppinut käyttämään vaikka olisinkin halunnut. Anteeksi vuodatus :joyful:
 
Minäkin oon miettinyt manducaa/tulaa. Liinaa tuli niin vähän käytettyä, mutta sillä pärjäis pitkälle ettei välttis tartteis tuplarattaita ostaa
Nooh, pitää miettiä asiaa vielä. Mutta ois kyl hyvä jos löytyis jostain kirppikseltä hyväkuntoisena [emoji106]
 
Mullakin ois ostolistalla manduca, aiempia en oo kantanu mutta nyt varmaa tarvii alkaa opetteleen :D
 
Huh, viikonloppu ohi!
Oli kyllä niin ailahtelevainen vointi ja tuntuu et etominen ja huono-olo on vaan lisääntynyt. Illalla sai ihan keskittyy hengittelee ettei vessaan tarvinnut menna oksentamaan. Selvisin kuitenkin.
 
On tää ihmismieli niin hassu, koko ajan pelkää vaan pahinta. Jotenkin luulis että tässä kolmannessa raskaudessa osaisin jo rentoutua, mutta ei. Koko ajan on semmonen olo että kohta menee kesken, tai että ei se lapsi ainakaan terve ole :sad001 Ja oon käynyt kuitenkin jo kahdessa ultrassa eli kaiken pitäis näillä näkymin olla ihan hyvin! Nään kyllä niin outoja uniakin (esim. viime yönä sikiö oli aivan epämuodostunut..) että niillä saattaa olla vaikutusta tähän epävarmuuteen [emoji51]. Ku ois nyt jo se np-ultra ni vois taas päiväks rentoutua :)
 
Mie en löytänyt mitään ketjua, jonne esittäytyä, niin tännepä sitten. Äsken uskaltauduin listautumaan odottajien listalle. Oon 31 täyttävä kolmen tytön äiti (esikoinen kuollut synnytyksessä 2012, kotona tytöt vm -14 ja vm -16). Aikamoisilla peloilla varustettuna tähän raskauteen taas, tällä kertaa uskaltauduin kuitenkin ilmoittautumaan listalle ennen np-ultraa.
 
Moi, jatkan esittäytymisiä tänne, kuten anhekin . Eli oon 37-vuotias ja toista kertaa raskaana. Ensimmäinen raskaus päättyi km:eek:n kesäkuussa jo alkuvaiheessa, vaikka oireet tuli vasta vkolla 12. Nyt jännitystä ilmassa, mutta ihan hyvillä fiiliksillä kuitenkin . Varhaisultrassa käyty viikko sitten ja siellä pieni sydän kovasti tykytti ❤ ja viikot vastasi täsmälleen omiani, tänään 9+0.
 
Josko itsekin huomen 9+2 kokeilen kuuluuko mtn, kun pikkuveljen kihlattu doplerin minulle palauttaa.. tiiä sit onko tämäkin menny taas kuitenkin kesken. Yöllä oli hetkellistä vihlovaa pistävää kipua vatsassa asentoa vaihtaessa, mutta neuvolan mukaan aivan normaaleja kasvukipuja.. njuu niin viime vuotokin oli "ihan normaalia" vaik keskenhän se oli mennyt.
 
Njuu.. en saanu tol dopplerilla sikiön sydänääni kuulumaan.. jos nyt se hengis enää onkaan. Pari kertaa ihan sekunneiks näyttöön tuli 178, mut tiiä sit sitäkään.. muuten oli alle 100, paitsi umpparin kohdalla sin tulee sellast viuhahdus äänel 130 luku. Mul oli kyl tyttöä odottaessa taaksepäin kallistunut kohtu, mutta..
En tiedä pitäiskö mielenrauhan takia viel ultra varata yksityiseltä.. no toisaalta olis silleki n.100e muutakin käyttöä. Np-ultraankin on IKUISUUS!!!
 
Njuu.. en saanu tol dopplerilla sikiön sydänääni kuulumaan.. jos nyt se hengis enää onkaan. Pari kertaa ihan sekunneiks näyttöön tuli 178, mut tiiä sit sitäkään.. muuten oli alle 100, paitsi umpparin kohdalla sin tulee sellast viuhahdus äänel 130 luku. Mul oli kyl tyttöä odottaessa taaksepäin kallistunut kohtu, mutta..
En tiedä pitäiskö mielenrauhan takia viel ultra varata yksityiseltä.. no toisaalta olis silleki n.100e muutakin käyttöä. Np-ultraankin on IKUISUUS!!!

Mä kokeilin dopplerilla 9+4 (menkat) tai 9+2 (ovulaatio), enkä saanut mitään kuuluviin. Jäi aika paha mieli, mutta onhan se niin, ettei kaikki saa kuuluviin noin aikaisin. Koittaisin Julianna sinuna olla stressaamatta siitä, etenkin jos sulla mahdollisesti on taaksepäin kallistunut kohtu. Kyllä ne äänet kohta kuuluu, ja sulla kuulostaa olevan hirvittävät ja lupaavat oireet, joten kyllä se pieni on varmaan vielä mukana :)
 
Mulla on tosiaan eteenpäin kallistunut kohtu niin se varmasti helpottaa sykkeen löytämistä. Toi lukema 178 kuulostaa tosi hyvältä, kyllä mä uskoisin et siellä on kaikki hyvin:)
 
Käytiin eilen kaupassa ja sieltä palatessa mies sitten fiilisteli siellä ollutta pikkupoikaa, joka innoissaan huusi isiä siellä. Mä sitten sanoin, että huomasitko sen nuoren naisen, jolla oli vauva sylissä. Oli huomannut ja luuli varmaan, että aletaan fiilistelemään seuraavaksi sitä kääröä, mutta oli sitten hiljaa kun mä kommentoin, että mä vaan mietin onko silläkin ollu aikonaan näin järkyttävä olo :D Oksennus oli käyny siinä vaiheessa jo kurkussa ja mynttonin ja veden voimin puhallellen selvisin kassan kautta kotiin.
 
Julianna, mun käsittääkseni istukka pitää sen viuhahdusmaisen äänen, joten hyvältä kuullostaa :thumright
 
Takaisin
Top