syksy saapuu...vai saapuuko?

tansku86

Oman äänensä löytänyt
hellurei! Koko kesä mennyt ihan hurjaa vauhtia ja poikakin kasvanut kovasti.Meillä ei kääntymisestä vielä tietoakaan,mutta aikaa on... :) Juttua tulee hurjasti ja mikäs sen ihanampaa kun herää siihen että toinen höpöttää sängyssänsä... Vähän on itseä ruvennu mietityttää toi pukeutuminen,kun on aika vaihtelevaa toi lämpötila... :/ Onneksi on aina vilttejä yms muuta mukana ettei toiselle tule kylmä vaunuissa...Vielä en kyllä jaksais kaivella fleece pukuja kaapista kun eihän tämä kesä vielä voi ohi olla...Tottahan se on että ajatus on jo syksyssä,kun esikoisen laskee taas koulutielle huomen aamulla... <3 aivan loistava kesä takana ja nyt alkaa taas kahdenkeskeinen aika pikkuisen kanssa... meillä poika syö jo puuroa,soseita ja velliä maidon lisäksi...tosin ruoka ajat vielä vähän vaihtelee,mutta eiköhän nekin tasaannu,kun arki astuu kunnolla taas tähänkin talouteen... yöllä ei onneksi enään tarvitse herätä kuin harvoin... ><3 muuten yleensä nukutaan 22-06... välillä mietin kyllä että mihin koko kesä meni,mutta reissussa on oltu ja kotonakin niin hurjasti tekemistä löytynyt.meneekös muilla aika nopeesti vai onkohan mun kellotaulussa liian vähän tunteja...? :) nautinnollista syksyn alkua kaikille.>
 
Eilen mun oli vaikeuksia valita pojalle vaatteita vaunuun päälle. Mittari näytti 15 astetta. Kohta kun ilmat alkaa kylmetä vielä enemmän niin sitten se onkin ihan hirrrveen vaikeeta. Otin sitten vaunulenkille mukaan varmuudeksi takin pojalle ja lämpöpussin sisälle vielä pussilakanan.
 
Terve! Tää on syksyn merkkejä, minäkään en tiedä enää mitä pukea ulos päälle. Edes itselle, ja sitten vielä vauvalle :) Toisaalta meidän neiti on kyllä melkonen lämpöpatteri ja vaunussahan on hyvin suojassa, nyt vielä näillä keleillä mutta kohta tulee vielä viileempää. Toistaiseksi on riittäny (lämpöset) sisävaatteet, pipo ja ohkaset tumput :) 

Minkälaisia suojia teillä vaunussa on? Mä olen kesällä enimmäkseen käyttäny vaan itikkaverkkoa ja jotain harsoa auringonpaisteen suojana mutta nyt syksyn säiden lähestyessä pitää varmaan alkaa miettimään jotain pientä tuulisuojaa! Vaunujen oma tuulisuoja on kyllä vielä ihan liian lämpönen,talvella sitte parempi. Nää vaunutarvikeasiat tuottaa mulle kyllä päänvaivaa! :)
 
Takaisin
Top