Sydänäänten kuuntelu

Nyt tilasin dopplerin, en osaa ajatella mistään mitään ennenkun kuulen sykkeen ite meni niin ohi se ultraus. 12+2 tänään eli pitäisi kuulua kun saapuu, toivotaan et jo huomenna :smiley-angelic001 Eli paljon geeliä ja tarpeeksi alhaalta koittaa?
 
Nyt tilasin dopplerin, en osaa ajatella mistään mitään ennenkun kuulen sykkeen ite meni niin ohi se ultraus. 12+2 tänään eli pitäisi kuulua kun saapuu, toivotaan et jo huomenna :smiley-angelic001 Eli paljon geeliä ja tarpeeksi alhaalta koittaa?

Mulla riittää ihan pieni kolikon kokoinen määrä geeliä ja tarpeeksi alhaalta kun kokeilee niin syke löytyy. Löysin ekan kerran muistaakseni sykkeen jo rv 10+1. Kannattaa katsoa vaikka youtubesta opastusvideoita, ainakin englanninkielisiä löytyy hyvin hakusanalla "fetal heartbeat", siitä näkee hyvin miten alhaalta kannatta koittaa. Ja etsi rauhassa, pieni liike kerrallaan ja pidä aina hetki samassa paikassa ja pyörittele sitä sauvaa vaikka vähän eri asentoihin niin sekin voi auttaa. Toivottavasti saat kuulumaan! :)
 
Se doppler on tosi rauhoittava. Tietää ainakin vielä ennenkuin liikkeet tuntuu että siellä on mukana :thumleft En olis uskonut kuinka rauhoittavasti se vaikuttaa. Nyt voi sitten jännittää 2 kk päästä olevaa rakenne ultraa. Sinne tuntuu olevan ikuisuus!
 
Ajattelin pärjääväni raskauden ilman doppleria, mutta eilen kaatusin. Polvesta lähti nahat, silmän löin sohvan kulmaan ja lensin kissan peliradan päälle, joka hajosi ja mahaan tuli punainen jälki siitä. Pelästyin kyllä siinä hetkessä ja heti olisin halunnut kuunnella, että löytyykö vauvan syke mielen rauhoittamiseksi. Onneksi nyt ei pahemmin käynnyt ja mahakin vielä pieni, mutta entä sitten myöhemmin jos tulee vastaanlaista kompurointia :nailbiting:

Kuuluukohan tolla halvimmalla Raskauskeijun Angelsoubds dopplerilla mitään? Mulla on taaksepäin kääntynyt kohtu ja ultrassakin painoi aika voimalla, että saatiin mitään näkyviin
 
Ajattelin pärjääväni raskauden ilman doppleria, mutta eilen kaatusin. Polvesta lähti nahat, silmän löin sohvan kulmaan ja lensin kissan peliradan päälle, joka hajosi ja mahaan tuli punainen jälki siitä. Pelästyin kyllä siinä hetkessä ja heti olisin halunnut kuunnella, että löytyykö vauvan syke mielen rauhoittamiseksi. Onneksi nyt ei pahemmin käynnyt ja mahakin vielä pieni, mutta entä sitten myöhemmin jos tulee vastaanlaista kompurointia :nailbiting:

Kuuluukohan tolla halvimmalla Raskauskeijun Angelsoubds dopplerilla mitään? Mulla on taaksepäin kääntynyt kohtu ja ultrassakin painoi aika voimalla, että saatiin mitään näkyviin

Hui, onneksi se pieni on hyvässä suojassa siellä "uumenissa". Mulla on se halvin ja kuului jo 10+ viikolla. Se halpuus tulee kai siitä että siinä ei oo kauitinta tai sykelaskuria, tehot niissä lienee suht samat.
 
Ajattelin pärjääväni raskauden ilman doppleria, mutta eilen kaatusin. Polvesta lähti nahat, silmän löin sohvan kulmaan ja lensin kissan peliradan päälle, joka hajosi ja mahaan tuli punainen jälki siitä. Pelästyin kyllä siinä hetkessä ja heti olisin halunnut kuunnella, että löytyykö vauvan syke mielen rauhoittamiseksi. Onneksi nyt ei pahemmin käynnyt ja mahakin vielä pieni, mutta entä sitten myöhemmin jos tulee vastaanlaista kompurointia :nailbiting:

Kuuluukohan tolla halvimmalla Raskauskeijun Angelsoubds dopplerilla mitään? Mulla on taaksepäin kääntynyt kohtu ja ultrassakin painoi aika voimalla, että saatiin mitään näkyviin

Mulla on just toi tulossa, kerron kun pääsen testaamaan :D
 
Kerro heti toimiiko kuinka! Mie viel hetken pohdin ennen ku laitan tilauksen menemään :cat:

Hyvin toimii :love017 Hetken piti etsiä mutta löyty syke :Heartred Pitää vaan olla varovainen kun aina jos liikuttaa ni volumet nollaan koska sieltä tulee kovia pamauksia :D Helppokäyttönen on kyllä. Kannattaa ottaa se geeli siihen, kokeilin jälkeenpäin ilman eikä enää kuulunu samasta kohtaa. Vähän oli hiljanen ääni (13+0) mutta varmasti kuuluu pidemmällä paremmin :)
 
Hyvin kuului viikoilla 11+0 sydänäänet eikä tarvinnut edes kauaa hakea. Ensin toki kuulin omat sydänäänet, jostain valtimosta kai, mutta nopeasti löytyi ne nopeammatkin sydänäänet. :) Itse ostin AngelSoundin, taisi olla 38€.

Olen kuunnellut vain kerran tuolloin 11+0 viikoilla. Nyt 12+6 enkä ajatellut kuunnella ellei sitten jostain syystä tule kova huoli ja pakko kuunnella. Itseä jotenkin jännittää, että voiko siitä olla haittaa sikiölle. On tullut luettua niin monenlaista mielipidettä asiasta.
 
Hyvin kuului viikoilla 11+0 sydänäänet eikä tarvinnut edes kauaa hakea. Ensin toki kuulin omat sydänäänet, jostain valtimosta kai, mutta nopeasti löytyi ne nopeammatkin sydänäänet. :) Itse ostin AngelSoundin, taisi olla 38€.

Olen kuunnellut vain kerran tuolloin 11+0 viikoilla. Nyt 12+6 enkä ajatellut kuunnella ellei sitten jostain syystä tule kova huoli ja pakko kuunnella. Itseä jotenkin jännittää, että voiko siitä olla haittaa sikiölle. On tullut luettua niin monenlaista mielipidettä asiasta.

Sama täällä! Mulla vielä alkoi alavatsaan sattumaan sen jälkeen kun testasin, oli tosin eri kohdassa missä vauva, luultavasti sattumaa. Mutta en aatellu usein kokeilla ja ihan hetken vaan kerrallaan varmuuden vuoksi.
 
Mäkin laitoin eilen vekottimen tilaukseen. Pitää sopia poikaystävän kanssa "säännöt", miten usein kuunnellaan. Puhuttii et yhessä kuunnellaan tyyliin pari krt/vk siihen asti kunnes liikkeet alkaa tuntua. Pakko olla jotkut säännöt, muuten tuun varmaa riippuvaiseksi siitä:grin:grin
 
Mä halusin äänittää sitä sykettä että vois sitä kuunnella, no löyty samantien. Sit koitin saada paremmin kuulumaan niin se katos. Yritin ettiä siitä läheltä niin kuului puoliksi hitaampi syke ja pelästyin että nytkö se tekee kuolemaa mut tais olla mun syke. Sitten ehkä istukkakin tuli vastaan oikealla. Etin sitte ihan paniikissa että minne se meni niin aiemmin oli oikealla navasta katsottuna ja nyt liikkunu sivulle navan toiselle puolelle? Kaipa nää sitten noin nopeasti liikkuu :eek: Hirveen isolta matkalta tuntuu :grin
 
Mulla kuuluu aina lähes sanassa kohtaa :) Siks löydän helposti kun tiedän jo mihin anturin laitan.
 
Doppler tuli muttei kuulunut mitään. Olin kovasti odottanut, että kuulen pikku veturin:sorry: kokeiltiin kaikkien neuvojen mukaan, mut ei. Olikos jossakin sanottu, että aamulla kuuluisi paremmin? Ultrassakin kätilö joutui painamaan kunnolla, että saatiin beibi näkyviin, niin en ihmettele ettei kuulu (gynen mukaan taaksepäin kääntynyt kohtu)
 
Doppler tuli muttei kuulunut mitään. Olin kovasti odottanut, että kuulen pikku veturin:sorry: kokeiltiin kaikkien neuvojen mukaan, mut ei. Olikos jossakin sanottu, että aamulla kuuluisi paremmin? Ultrassakin kätilö joutui painamaan kunnolla, että saatiin beibi näkyviin, niin en ihmettele ettei kuulu (gynen mukaan taaksepäin kääntynyt kohtu)

Hmm mä kokeilin aamusta mutta en tiiä vaikuttaako. Aluks se voi olla hankala löytää ihan muutenkin varmasti kohdun asento vaikuttaa myös.
 
@Tiuskah mulla kuului parhaiten ihan alhaalta aamulla tyhjällä vatsalla vielä niin että on käynyt veskissä ennensillon ei suoli porise edessä...
Mie itseasiassa tänää aamulla testasin heti herättyä ja mitää ei kuulunut - ei ylhäältä eikä alhaalta :sad001 en oo huolissani, mutta oon vaa kovasti oottanut saisin kuulla ne äänet. Ens viikolla kokeilen uudelleen. Katotaan saako ne kuun lopussa neuvolassa ääniä kuuluviin, toivottavast edes siellä :angel5
 
Takaisin
Top