Sydänääniä dopplerilla

elisa90

Jostain jotain jo tietävä
Täällä voitais jakaa kokemuksia siitä,milloin kukakin saa sydänääniä kotosalla kuulumaan... :)
 
Dopplerina Unbornheart, nyt viikkoja 7+6, todella vaimeana pitkän etsinnän jälkeen ehkä sain kuulumaan, näytöllä näkyi kuitenkin selkeä vauvasyke :)
 
Itsellä viikkoja tänään 7+0. Eilen ensimmäisen kerran etsiskelin tuloksetta. Esikoisesta kuului selvä syke jo 7+3 joten toivon että tästäkin saisi pian elonmerkkejä..:happy:
 
Mä löysin kkm raskaudessa paristi sykkeet 8+ viikolla. Nyt oon koittanut ainakin neljästi enkä ole löytänyt elon merkkejä :sad001 En jaksais murehtia varsinkaan kun laite on kaikista huonoin ja viikot vähäiset, mutta kyllähän se pistää lannistaa, jos käviskin niin, että olisi taas ollut "turhaan" kymmenen viikkoa raskaana.. pistin nyt dopplerin jäihin ja kokeilen sit 10+ viikoilla uudestaan tai ostan paremman.
 
Mulla kans takana yks kkm ja haluisin siksi kuulla äänet ajoissa ja varmistaa välillä, että kyytiläinen vielä hengissä. Ikävä se on kuollutta kanniskella ja oksennella turhaan :sad001
 
Mä en oo ihan sata varma kuulinko eilen 4s ajan tosi, tosi kaukaa sykkeen.
Tänää 8+6 meinasin uudestaan yrittää, en osaa stressata ja murehtia kun kuopuksesta sain vasta vaimeasti kuuluviin 9+ viikoilla.
Siihen kuitenkin vaikuttaa niin moni eri asia.
 
Mää saan tänään dopplerin :woot: jännää päästä testaamaan. Esikoisen raskaudessa kuunneltiin vaan neuvolassa. Nyt on kiva kuunnella kotonakin kun ei käyty ar-ultrassa. Meille tulee Angel Sounds, siskolta saan lainaan.
 
Oottepas saaneet jo varhain kuulumaan sydänääniä. :woot:
Mä meinaan ostaa ystävän tarpeettomaksi jääneen AngelSounds-dopplerin varmaankin varhaisultran jälkeen, minkä hyvällä lykyllä saan ensi viikolle. Viikkoja nyt alustavasti 7+1 (viimeisimmistä kuukautisista laskettuna saattaa kyllä heittää vähän yläkanttiin).
 
Mäkin sain tänään dopplerin mutta en vielä uskalla kokeilla, jos malttaisi ensiviikon loppuun :)
 
Kokeilin tänään doppleria enkä saanut ääniä kuulumaan vaikka miten kääntelin ja alhaalta yritin löytää. Jos odottelisi viikon ja kokeilisi sitten uudestaan. Nyt viikkoja 7+4.
 
Pakko oli tänään yrittää kunnen malttanut odottaa. En saanut vielä kuuluviin. Jos malttaisi viikon odottaa josko sitten :)

Tänään siis rv. 9+1
 
Munkin tekisi mieli kuunnella jo.. 7+3, eli tuskin mitään kuuluu niin en halua kuunnella..
 
Mä en kovin kauaa kokeillut ja en tiedä olisiko pitänyt siirtää anturia vielä alemmas. Oli vaan pakko päästä testaamaan laitetta. Sain sen mieheltä lahjaksi perjantaina :)
 
http://aijaa.com/kw70Gj

Kuvittelenko mä vaan vai onko tuolla oman sykkeen ja kamalan kohinan takana vauvan syke hetkellisesti?

:D kuopus sattu just herää päiväunilta ja huutaa taustalla..
 
Jennie, mullakin tänään 9+1 enkä saanut kuuluviin kun äsken yritin... Oma jumpsutus vaan kuuluu. No, huomenna eka neuvola, kuuluiskohan siellä :)
 
Mä oon nyt kolmesti ollut tilaamassa paremman dopplerin, mutta perunut tilauksen. Turhauttaa niin hitosti tää kaikki odotus ja tekis mieli heittää vanha doppleri seinään ja mennä tupakalle kun ei mitään kuulu :sorry: Mieliala laskee kun lehmän häntä aina kun yrittää kuunnella, vaikka kuinka yritän takoa päähän järkeä. Sais nyt edes jonkun todisteen, että on päässyt yli edellisen kkm rajapyykistä, mikä oli 9+0, vaan mistäs mä sen tiiän että ollaanko sitä elossa enää vai ei.
 
Kovasti on ääniä metsästetty, mutta ei löydy. Aiemmin kuulin istukan suhinat, mutta tänään en löytänyt niitäkään :nailbiting: viikkoja tänään 9+1. Tosin aina on gynellä sanottu, että kohtu olisi taaksepäin kallellaan. Tuntuu kuitenkin jo tosi selkeästi tuosta häpyluun yläpuolelta.:smiley-angry026
 
Sihen vaikuttaa niin monet asiat! Luottavaisin mielin vaan eteenpäin. Kaikki on varmasti hyvin. Luottaisin siihen että jos jotain olisi vialla niin siitä olis vahva tuntemus että kaikki ei ole hyvin. Niin ainakin mulla oli aikanaan km:sta.

Nyt siis itse kuulin tänään ensimmäisen kerran äänet! Siellä se jumputteli semmosella noin 135 sykkeellä :Heartred viikkoja nyt 7+3.
Esikoisesta kuulin tismalleen samalla päivällä!
Mulla taas erittäin voimakkaasti eteenpäin kallistunut kohtu ja ylimääräistä ei vatsanseudulla ole. Että vaikuttaa varmasti myös äänten kuulumiseen omalla tavallaann
 
Takaisin
Top