Suurperhe kuumeilijat

Täällä digin viikkonäyttö anto nyt jotain suuntaa siitä, kuinka pitkällä mennään.

IMG_20180217_073740~2.jpg


Veikkaan että 4+1 vois olla sellanen realistinen, se ois menkoista laskettuna pisimmän kierron mukaan ja hedelmöitysajankohtakin kävis yksiin tän kans :hilarious: Jos mä nyt meen vaikka sillä, kyllä noi viikot korjaantuu sit ultrassa!

Tässä vielä pc minkä dippailin ton kanssa (ylempi eilinen ip) :

IMG_20180217_074753~2.jpg
 
Voi siis olla muutaman päivän pidemmällä kun mitä arvioin, mutta digin mukaan ei ainakaan yhtään vähemmän oo :woot:
 
Onnittelut Deb!

Täällä kova vauvakuume ja pelko ettei enää tärppää iän vuoksi. Olen kiitollinen neljästä ihanasta, mutta tuo kuume :shifty: kp2
 
Muska, kyllähän noita apuja löytyy jos kovasti sitä lasta haluaa, jos ei iän puolesta luonnollisesti onnistu. Älä lannistu, mä oon nuori ja kesti silti 3v ennen kun tää tarras kiinni! Tosin 2km taustalla joten hyvin varovaisesti innostun tästä, mutta niin jotenki hyvä ja rauhallinen fiilis tän suhteen, että tuntuu kun tää ois se joka tulee syliin asti. Ennen ei oo ollu tätä rauhallisuutta ja seesteisyyttä :)
 
Pitkästä aikaa kävin lukee teidän juttuja vaikken kuumeilija ookkaan :D onhan toi meidän kuopuskin jo 2vkon päästä 1wee :Heartred eiköhän nää 4 meille riitä..... :)
 
Onnittelut Deb!

Täällä kova vauvakuume ja pelko ettei enää tärppää iän vuoksi. Olen kiitollinen neljästä ihanasta, mutta tuo kuume :shifty: kp2
Kyllä se onnistuu kun on onnistunut ennenkin. Meillä meni 9 kk yritykseen ja väliin mahtui yksi km( laatuaan elämäni ensimmäinen)Ennen tulin raskaaksi tuosta vaan mutta ikä teki sen että joutui hieman pidempää odottamaan... oon sua 2 v vanhempi jos toi 77 on sun syntymävuosi...
Tsemppiä ja malttia!
 
Kyllä se onnistuu kun on onnistunut ennenkin. Meillä meni 9 kk yritykseen ja väliin mahtui yksi km( laatuaan elämäni ensimmäinen)Ennen tulin raskaaksi tuosta vaan mutta ikä teki sen että joutui hieman pidempää odottamaan... oon sua 2 v vanhempi jos toi 77 on sun syntymävuosi...
Tsemppiä ja malttia!

-76 on syntymävuosi. Meillä alkoi yritys kesällä ja yk2 jo tärppäs, sit kkm. Nyt onko ollu neljä kiertoa km jälkeen. Täytyy koittaa vielä yrittää.
 
-76 on syntymävuosi. Meillä alkoi yritys kesällä ja yk2 jo tärppäs, sit kkm. Nyt onko ollu neljä kiertoa km jälkeen. Täytyy koittaa vielä yrittää.
Me aloitettiin joulukuussa ja kesäkuun alussa näytti testi plussaa joka meni sit kesken. Uusi plussa elokuun lopussa joka nyt menee sit jo 29 viikolla :)
Kyllä meinas mullakin usko loppua monta kertaa varsinkin kun aina ennen olin raskaaksi tullut kerta laakista.
 
Mä soitin tänään lapsiperheiden kotipalvelun ohjaajalle ja pyysin et meillä kävis tän kevään pari kertaa viikossa hoitaja. Sieltä soitetaan takas loppuviikosta, kun ovat järkkäilleet hoitoaikoja. Tuntuu et pää levii vaikkei oo kuin kolme lasta. Mut kaikki kuskaamiset ja hoitamiset. Mies painaa 60h viikkoa ja siihen päälle omat projektit. Anoppia en tänne pyydä koska jään aina jotenkin kiitollisuuden velkaa ja se on muutenkin huonoselkäinen ja appiukko aina valittaa. Sit tää kämpän myynti. Puoli vuotta siivonnut vittu joka sunnuntai tätä kämppää turhaan.. :sad001 aah, anteeks valitus, oon vaan henkisesti ihan loppu välillä. Paniikkihäiriö ei todellakaan auta tähän kun ahdistaa ihan pikku jututkin :sad001
 
Voimia Twisted! Voin vaan kuvitella miten tollanen kämpän myyntisiivous joka viikko kuluttaa:grumpy:! Toivottavasti saat apuja, sitä vartenhan noi palvelut on olemassa.
Muska, sympatiseeraan sun kuumetta, varsinkin kun toi kkm taustalla. Sitkeesti vaan uskoa mahdollisuuksiin vielä-kyllä se syli vielä täyttyy. Näin mäkin haluan uskoa, vaikka taitaa mennä täälläkin yli 40v edes se yrittämisen aloittaminen.. mun mies pelaa selkeesti aikaa:p, se ei usko että mun kuume koskaan helpottaa:hilarious:..
 
Mites hiihtolomat sujuu:wink

Loppu häämöttää:sad001 tässähän tämä mennyt ulkoillessa ja kiireettömästi olemalla:) pe olis 4&5v neuvolat... muuten oo ollu mitään kalenteriin merkittyä! Ihanaa kun ei tarvii kattoo kelloo/kalenteria ja voi vaan olla... kesää odottaessa:wink
 
Joo ei tonne aamulla parane juurikaan mennä, aivan liian kylmä tuolle 9kk vaavillle... mut ilta päivällä sit:wink
Pikaista paranemista sinne :Heartred
 
Takaisin
Top