Suurperhe kuumeilijat

Kyfi kiitos:) oishan se seksi kivaa mutta kun ei kerkiä/jaksa... mä en harrasta enää ikuna seksiä miehen kaa ennenku oon saanut sen sterin:p
Ihan hävettää kun tää lisääntymis asia on meille näin helppoa:/
 
Mitä sellasta häpeet:p ihanaahan toi on! Ja meillä on niin päin,et mä haluisin useemmin:shy: mut ruuhkavuodet pistää kaikin voimin hanttiin:wtf: ehkä sit joskus,kun lauma lauma on maailmalla:love022
 
Jotenkin aina "pelottaa/ärsyttää" muiden kommentit jo valmiiks:eek:
Niinkuin se nyt ois kenenkään asia arvioida,et onks toi nyt hyvä juttu vai ei...tai et mikä on hyvä lapsiluku:sad010
 
Onnea Äippäx5! Mulla ja mun siskolla on ikäeroa 1v3kk ja onhan se ollu ihanaa että on niin saman ikäinen sisko. Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Meillä ei tosiaan kerrasta eikä kahdesta ole lapset saanut alkuaan. Aina on ollut kyllä seksiä enemmän kun kerran kuussa kun vauvahaave on ollut ilmoilla. Kaikki raskaudet jotka on alkanut edes ekasta kierrosta on mennyt kesken/ollut kohdun ulkoinen.
Mies heitti lapsille vitsinä että ”mitäs jos me hankitaan 8 lasta” :D että saa nähdä jääkö nämä tähän neljään kunhan tämä syntyy.

4,5 viikkoa pitäs jaksaa vielä töissä. Saa nähdä kun vähän meinaa olla univaikeuksia ja supistuksia.
 
Onnea Äippä! Huhhui! Onneks miehen ensireaktio oli tuollainen :Heartred Aivan ihanaa! Jää nyt steri tekemättä toistaiseksi, mutta mä tiesin tän :Heartred Onnea :Heartred
 
Joo, mä oon kans saanut kaikki helpolla, 1. Tokasta kierrosta, 2. Ekasta oviksesta synnytyksen jälkeen ja 3. Tuli yhdestä kortsun unohduksesta :D
 
Twisted steri jonossa edelleen siihen kuulemma saattaa helposti mennä pari vuotta :wink et jos vaikka tulis kutsunnat sit kun tää on syntynyt:p
Ihme ennustaja eukko:wink:Heartred
 
Onnea äippä!

Meille syntyi 11.1. Poika mitoin 4305g & 51cm, rv 39+6 :Heartred
Joskus varttia yli seitsemän aamulla ekat kipeät supparit, ei kuitenkaan säännöllisiä vaan tuli miten sattui. Silti päätettiin lähteä näytille, koska mulla oli se edellinen tosi nopea ja ne oli kuitenkin ihan synnytyskipuisia supistuksia. Vajaa tunnin automatkalla tuli vain kaksi supistusta ja olin jo varma et turhaan mentiin :D parkkikselta kävely aiheutti kuitenkin taas lisää joten kehtasin mennä sisälle synnärille. Oltiin siellä jotain 9 jälkeen. Ottivat mut suoraan saliin jossa tarkastettiin kohdunsuu, auki 6cm. Supistuksia ei tullu mitenkään tiheeseen omasta mielestä, kipeitä kuitenkin, ilokaasun kanssa ne hengittelin ja lämpöpussia selkään kun se otti eniten takkiin. Kymmeneltä laitettiin kohdunkaulapuudute kun oli 8cm auki, poika syntyi puol 12. Kätilö arvio kooksi 3800g ja meni kyllä ihan metsään. Tiukassa oli pojan ulossaanti, hän sai muutaman mustelman ja multa repes paikat parin tikin verran.
Maito on noussut hyvin ja poika onkin oikein nälkäkurki, tissiä saatava heti eikä kohta kun herää ja ilmaisee sen kovaan ääneen. Lisäks hän tykkää tankata ja ränkätä kolmeen yöllä, sen jälkeen nukkuu hyvin loppuyön ja aamupäivän muutamalla tankkauksella :D
 
:HeartblueOnnea Jääkukka :Heartblue
Siis ai kauhee tätä vauvakuumetta! Täällä vaan synnytellään ja plussaillaan laughing6 Sit menin vielä lukemaan facesta, että phks:saan tulee vesisynnytysmahdollisuus parin kuukauden päästä :excited001 Ihan jo sen takia tekis mieli vielä yhtä, että vois veteen synnyttää :laughing025
 
Onnea Äippä plussasta. :Heartred
Jääkukalle onnittelut poikavauvasta. :Heartblue

Mulle riittää niiiin nämä viisi, kuhan tän viimesen saan turvallisesti syliin ja halittavaksi. Kroppa ei kestäis enää uutta raskautta eikä onneksi tarvikaan. Tää emo on valmis ja tyytyväinen omaan pesueeseensa. :Heartpink:Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue
 
Onnea Jääkukka ja onnea Äippä. Ihana reaktio sun mieheltä.

Täällä kp1. Lämpöjen lasku jo ennusti tämän kolme päivää sitten et eipä tullu yllätyksenä mutta voihan pettymys taas. Ekaa yritettiin vuosi ja toista yk2 ja kolmas yk1. Neljättä yritettiin 9kk. Nyt yritystä kesäkuusta. Nyt masentaa mut ehkä taas helpottaa kun menkat on ohi.
 
Muska77 voimahalit. Mä tein ekaa 2,5v kahta seuraavaa 2v molempia ja nelostakin yli puoli vuotta, vitonen tärpöäpäs niin,etten lopuillakaan meinannut uskoa miten helposti kävi..
nyt hirvittää nämä olot
 
Melkosia uutisia täällä ketjussa!
Onnea vauvasta Jääkukka:Heartred!
Wow-onnea plussasta äipälle:hello2, ihan mahtavaa jos vauva itse valitsee tulla, sen kummemmin tarvitse siis sitä asiaa pohtia:happy:!

Onpa tosiaan kyfillä pitkiä yrittämisiä, mulla muutama kaveri jolla samansuuntainen historia-ei aina tuu ihmisillä mieleen kun näkee ison perheen, että siellä voi olla paaaljon epätoivoista yritystä taustalla saada se iso perhe!
 
Takaisin
Top