Suurperhe kuumeilijat

Voimia sinne hampaiden tekijän kanssa! Täällä sitäkin projektia siirin kanssa, kuolaa ihan hulluna ja hankaa nyrkillä/tutilla/leluilla ikeniään! Yöt on mitä on, syö 2-3 kertaa edelleen joten tiedän tunteen kun yöt on katkonaisia:/
Toivottavasti hammas projekti valmistuisi pian:)
Joo kyllähän noi isommat meinaa jäädä hiukan huomiotta, varsinkin viikolla kun on paljon kaikilla menoa sun muuta, viikonloppuna sitten yritetään viettää aikaa perheenä mut meidän vanhin 6,5v on vahvasti sitä mieltä että ois ennemmin kavereiden kanssa kun jurnuttaa meidän kaa jossain... esiesiteini? :p
 
Muska voimia sinnekin! Pikaista muutosta sinnekin toivotaan yö uniin liittyen:) niin ja piti jo aikasemmin sanoo sulle ette tsempit lääkäriin, toivottavasti ei olis mitään kummmosempaa syytä miksi ei oo tärpännyt kun vaan et yhdyntäpäivät ollu väärät... plussa tuulia:wink
 
Voimia huonoihin öihin kaikille :Heartred Meilläkin kuopus kolmatta kertaa tissillä, kun on klo 20 mennyt nukkumaan...
Täälläkin selkeästi 5v kaipaisi enemmän huomiota kuin mitä pystyn hänelle tarjoamaan :sad001 Tänäänkin oli ihan eri poika kun sai aamun viettää keskenään iskän kanssa, itse olin pienten kanssa perhekerhossa ja esikoinen tietysti koulussa.
 
Täällä pahoivointi valvottaa:yuck:
Kerrankin muxut ajois nukkumassa(..rytmi alkaa löytyä:happy093 VIHDOIN..)
Ja nyt tää olo pitää hereillä:confused::wacky::eek: päivät oon ihan tokkurassa,aamupäivät paha olo ja tällä siksikö illat nyt sit menee..???:meh:
Itkin pitkin päivää,et luonto on julma,kun antaa oloilla toivoa...6v haurastuvaa toivoa ja yks raju km...mua pelottaa:sad001
Meillä on 5lasta joista 3erityisiä ( arki siis..:wtf::banghead::wacky::angry4:argue:smiley-angelic008:smiley-angry026:smiley-angry019) ja silti mies oli sitä mieltä,et kyllähän yks ois vielä ihana:hug003
Enkä mä kiellä etteikö tää ois melko raskasta,kyllähän tää on opittu handlaamaan,mut...silti...
Ja meille on aina povattu vikaks kaksosia!!:scared001
 
Täällä pahoivointi valvottaa:yuck:
Kerrankin muxut ajois nukkumassa(..rytmi alkaa löytyä:happy093 VIHDOIN..)
Ja nyt tää olo pitää hereillä:confused::wacky::eek: päivät oon ihan tokkurassa,aamupäivät paha olo ja tällä siksikö illat nyt sit menee..???:meh:
Itkin pitkin päivää,et luonto on julma,kun antaa oloilla toivoa...6v haurastuvaa toivoa ja yks raju km...mua pelottaa:sad001
Meillä on 5lasta joista 3erityisiä ( arki siis..:wtf::banghead::wacky::angry4:argue:smiley-angelic008:smiley-angry026:smiley-angry019) ja silti mies oli sitä mieltä,et kyllähän yks ois vielä ihana:hug003
Enkä mä kiellä etteikö tää ois melko raskasta,kyllähän tää on opittu handlaamaan,mut...silti...
Ja meille on aina povattu vikaks kaksosia!!:scared001

Minkä ikäisiä teidän lapset on kyfi? Millaisia erityistarpeita teillä siellä on?
Toivottavasti olot povailis just sitä itteään:grin!
Järjellähän ei yhtään lasta(?) tekis kukaan? VAI onko joku erimieltä:p?

Meillä on mun makuun varsin seesteistä arki, kolme isointa on jo koulussa eikä ne es huuda iltaisin väsymystään:grin. Pikkusetkin saa varsin paljon huomiota isommilta ja mä pääsen ihan hyvin tekemään es eläinten ruokintakierrokset ihan YKSINÄNI.
Mies ei ottanut ihan hyvin mun haavetta siitä viimeisestä(?), mutta kyllä se jo siihenmalliin puhui että samapa tuo hänelle loppuviimein on. Ehkäpä siis kuitenkin:smiley-angelic001, jos Luoja suo ja mies heltyy? On tässä onneksi muutakin projektia työnalla, ettei se nyt maata kaada jos jää seitsemäs saamatta. Ikä vaan ei anna montaa vuotta harkintaa tähän enää..ei vaan taida enää 2018 vuoden vauvaan riittää harkinta-aika..hoputtamaan kun ei parane lähteä kesken katastrofaalisten autonkorjailujen ym hermoa kuormittavan..
 
Mä en tiedä, meidän lapsiluku on ehkä tässä kun tämä neljäs syntyy. Tossa aikaisemmin mietin että olis tässä kolmosen ja nelosen välissä ollut pidempi tauko ja sitten olisi voinut nelosen ja vitosen putkeen. Mut nyt tuleekin Nelonen jo aiemmin.
Toisaalta en mä ole vielä valmis esim sterilointiin. Täytän 35 just sen jälkeen kun Nelonen syntyisi. Oishan siinä vielä muutama vuosi kenties aikaa...
Lapset on kyllä semmonen rikkaus ettei kukaan varmaan kuolinvuoteellaan ikinä kadu sitä kun tuli vielä tehtyä se yksi... :wink
Heh, tälläsii mä pohdin vaikka vauva nro 4 vasta masussa ja rv 5+6 menossa :p
Jotenkin kai kaihertelee kun jäi nyt kuumeilu välistä kokonaan tämän yllätys plussan myötä....
 
Joo järjellä me oltais kuoltu sukupuuttoon jo aikoja sitten!:laughing002...tai jos synnyttäminen ois miesten hommaa:laughing021
Mulla kanssa toi ikä alkaa hiippailla 40kohti joten now or never. :dummy1:
Mä elän siinä uskossa,että 50 on uusi 18:dance018
:dance011
Ja oon kuitenkin jo mummi....
Tää väsymys vie hermoto_O
Osais suhtautua paremmin JOS tietäs,et tää ois nyt sitä:binkybaby niin epätodelliset fiilikset..:depressed:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1516195785.348140.jpg

:eek:
 
Mie edelleen miestä pehmittelen siihen viitos vauvaan, sen jälkeen mie voisin mennä sterilisaatioon :)

Tsemppiä kaikille huonoihin öihin ja huonojen olojen kanssa painiskeleville:)

Myös täällä ajoittain painiskellaan tuon riittämättömyyden tunteen kanssa, kun välillä ei vain aika riitä kaikille ja sillä tuleekin mieleen että onko hullua vielä haluta yhtä lasta :rolleyes:
 
Huli, jep... tuplaa pukkaa!
Fiilis hiukan sekava...iloinen,hämillään,shokissa, kauhuissaan, peloissaan mut päällimmäisenä onnellinen :)meille sit tulee 6vauva jos kaikki vaan menee hyvin... voi apua!
 
Onnea äippä :Heartbigred Nyt pitää kyllä myöntää, että oon aivan hemmetin kateellinen :laughing021Just miehen kanssa juteltiin ja kerroin mun kuumeesta, ne meinas alkaa kantaa mulle jo kaikki tropit lasten pronaxenista alkaen, että saadaan kuume laskemaan :laughing014

Voiskohan olla, kyfi, sitä itseään :signs003
 
Valtavasti onnea äippä :) toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti. Ja onnittelut sandyllekin, en muista oonko onnitellu jo :)
 
Kiitos:) Zeni tää on kyl ihan täys vahinko, jos näin saa sanoa... älä siis ole mustis, vanhinkoja voi käydä muuallakin :wink
Mun mies oli kyl aika söpö kun menin sen luokset kyyneleet silmissä tikun kanssa, totes ihan jörösti että mitä sä siinä vollotat meille on tulossa vauva:,) sit se halas ja itkin vielä enemmän... se otti asian vastaan ihanan positiivisesta vaikka ollaan oltu jo sitämieltä että enempää ei tuu:)
 
Ihana mies :Heartred Mistä sulle äippä tuli mieleen että oot raskaana? Oireita, menkat myöhässä? Mikä la?

Me ollaan elävä todiste että se kerta riittää. Esikoinen sai alkunsa kerrasta, toka ja neljäs kahdesta. Kolmonen on ainoa joka on saanut alkunsa semmosessa kuussa kun peittoa heiluteltiin useammin kuin kahdesti, oliko jopa joku 6-7 kertaa :grin
 
No mulla on aina ollu kello tarkat menkat ja kun ne alkaa niin ne sit kans alkaa! Siis teurastamo housuissa samoin tein o.O
Noh eilen sit alko tiputtelmaan jota kesti n 1h ja siitä asti tullut rusehtavaa suttua... kävin sit sen testin ostamassa ja 2 viivaa siihen pärähti! Tänään hiukan etonut ja mahaa vähän krampannut... aikaisemminkin on kans ollu tälleen et vähä tiputellut ja krampannut joten oletan olevan kasvukipuja, en oo huolissaan:)
Laskettu olis 25.9, näin kertoo vau.fi raskauslaskuri:)
 
Voi ONNEA:hug007:signs003
Ihana toi miehen reaktio! Ja ERITTÄIN lohdullista tietää,ettei muillakaan peittoa heiluteta,ku sillon tällön ja silti on toivoa..:p
 
Takaisin
Top