Suurperhe kuumeilijat

Moi
Täällä kuumeillaan neljännestä. Ikää itsellä 35v. ja mies yli 40v., lapset 4v,2v ja 1v. Itsellä on kaksi siskoa ja miehellä kolme sisarusta. Tällä hetkellä odottelen tuulimunan jälkeen menkkoja ja uutta yritystä alkavaksi ensi kuussa. Odottavan aika on pitkää ☺. Meillä taas mies haluaisi 7 lasta. Olen sanonut,että ikäni ja terveyteni sallivat kuinka monta lasta me vielä saamme. Tila-autosta ja huoneiden muutoksista ehdimme jo edellisessä raskaudessa ajatella, toivon mukaan ne vielä toteutuvat.
 
Tervetuloa sinisiipi:) toivottasti menkat alkais pikapikaa ja pääsisitte uuteen kiertoon:wink tärppi onnea sinne!
 
Mitäs tänne kuuluu? Onko kukaan vielä päässyt testailemaan onko tärpännyt? Täällä odotellaan (toivotaan että ei tuu) menkkoja alkavaksi perjantaina, pari todella hailuraa saanut testiin aikaseksi mut tänään ei ollut enää mtn mitä silmiin piirtyis:sad001 raskaus oireita löytyy ajoittaisen ällötyksen ja mahan nippailun verran... Menkkojen oireita ei niinkään! Toisaalta tämä on nyt eka luomu kierto pilsujen lopettamisen jälkeen joten en oikein tiiä/muista miltä menkkojen tulo tuntuu:D
 
Täällä kp16 tänään ja ovistesteistä ei ovista ole bongattu. Eilen ei talletettu muta toissapäivänä kyllä ja tänäänkin vakaa aikomus kellistää mies :D
En tiedä tosiaan milloin mulla ovis voisi olla, onhan tuo maha hieman ollu kipeä pari päivää ja valkovuoto runsastunut joten jos nyt ovuloin niin kyllä se tässä lähipäivinä on ellei jo ollut. Raskaustestiä teen varmaan sitten 13-15.8 aikoihin eli täällä vielä hieman pitää odotella :)

Äippä x4 toivotaan vahvistuvia viivoja!!! Meinaatko digitestiä tehdä?
 
Digin teen vasta kun viivat alkaa olemaan kunnolla erottuvia, en raaski aiemmin:) uuden testin teen la aamuna jos ei pe menkkoja kuulu (voi kun ei kuuluis)... Miehellä on ens kuu kesäloma ja minä meinaan kyl käyttää tilaisuuden hyväksi:wink jospa noilla talletteluilla tärppäis vaikka testeihin ei ovis piirtyiskään! Oon kyl kuullu et joillain ei ovikset testeissä näy... Ootko bongannu itsestäs oviksen oireita? Olkoon tärppi onni kanssasi:wink
 
Joo siis kun en ole ikinä aiemmin mitenkään ovista miettinyt elämäni aikana :'D
Siksi tässä yritän miettiä että olisiko tää pieni menkkajomotus ja runsastunut valkovuoto niitä oireita..?
Joo en mäkään 100% ovistesteihin luota mutta jos ei nyt tule tärppiä niin varmaankin pohdin että sitä ovista ei ehkä tullut...
Vähän harmittaa, niinkuin rahat ois menny hukkaan kun kaikki testit käytetty eikä yhtään hymynaamaa (ostin niitä digitestejä)
Mutta we will see..
Tsemppiä kaikille, voi kun päästäis tässä kierrossa kaikki odotus ryhmiin :Heartred
 
Eipä noita oviksia ole itekkään tullut mietittyä:wink sillon kun tota nelosta yritettiin niin sillon laskin ovis päivät ja 2 kieroa meni "hukkaan" ja 3 kierrosta tärppäs... Toisaalta nyt jaksa tästä hirveätä stressiä repiä kun onhan noita muksuja meille jo siunaantunut aikalailla... Ovis testejä en lähde tekemään, laskeskelen vaan ja kattelen oireita! Mulla ovis oireilee runsaana valkovuotona, panetuksena ja mahan nippailuna... Jospa se olis sullakin sitä?
 
Äippä x4 voi dääääääm pahoittelut tädistä :sad001 Toivotaan että seuraavassa kierrossa tärppää eiks je? :)
Täällä kp16 ja eilen illalla kyllä sellaiset mahakivut että kumma jos ei ollut oviskipuja, ja tuli kyllä peittojakin heiluteltua siitä huolimatta joten pieni toivonkipinä elää vaikken ovistesteihin hymyä saanut. Tänään ei tosiaan enää ollut testejä millä testata ja eilen testasin viimeisen testin aamusta, joten kukaties vaikka ovuloin vasta nyt...
 
Joo-o kyllä tärpätään:wink
Jospa teillä tuottais tulosta, vaikka ovis testit sanos mitä... Mä latasin puhelimeen appin nimeltä life joka näyttää hedelmälliset päivät ja kertoo koska pitäis menkat alkaa... Suosittelen, eikä maksa mitään:wink vaikka eihän se nyt 100 varma ookkaan, kun eihän ihmisruumiis mikään kone ole:D
 
Minäkin voisin tulla kuumeilemaan teidän kanssa.
Meillä on 5 lasta ja kuudetta on yritetty nyt reilu 2 vuotta.
Siihen on mahtunut alkuraskauden keskenmeno, raskaudenkeskeytys rv 19+4 ja nyt viimeisimpänä tuulimunaraskaus josta olen parhaillaan toipumassa.. paljon epäonnea ollut, mutta ei olla vielä valmiita antamaan periksi.
 
Tervetuloa Junibea tänne suurperhe kuumeilijoihin :Heartred Harmitus puolestasi mitä kaikkea olet joutunut kokemaan :sad001
Mutta ihanaa kuulla että sinulla jo monta lasta on entuudestaan :Heartred meillä täällä minä yritän neljättä, Äippä x4 viidettä ja sinä sitten kuudetta ^_^
Toivotaan että meillä kaikilla tärppää pian!
Onko Junibea tuon tuulimunan jälkeen mitään ohjeistusta odottaa yhdet menkat vai saako ihan heti ruveta kokeilemaan? Toki on eri asia miten henkisesti jaksaa... Rankkoja juttuja tuollaiset, itselläni ei kokemusta mistään (ainakaan vielä!) paitsi 3 raskautta joista kaikki ovat päättyneet hyvin,
 
Tervetuloa junibea:) kylläpä teitä on koeteltu:sad001 itsellä taustalla 3 kkm (rv4-7) ja keskeytys rv 13 ja nämä 4 ihanaa tyttöä.
Toivottavasti toivut nopsaan tuulimunasta niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja pääsette uuteen kiertoon josta vauveli syliin asti:)
Eiköhän me nyt tähdätä siihen et saadaan kevät/kesävauvat vm 2017:wink
Onhan meitä täällä kuumeilemassa jo 4, jospa syksyn kylmät tuulet tois vielä muutaman lisää:)
 
Mamaminion: ohjeistettiin että yhdet menkat pitäisi odottaa.. syyksi sanottiin se että laskettu aika on vaikea määrittää muuten.. enpä tiedä noudatetaanko.. en usko että edes tulisin heti uudelleen raskaaksi.. teen ovulaatiotestejä niin mulle on aika selvää se milloin raskaus saa alkunsa jos saa.. ja menen jokatapauksessa alkuraskauden ultraan omakustanteisesti.. Me ollaan niin pitkään toivottu lasta että en jaksais mitään taukoja tässä pitää..

Kyllä tästä tuulimunasta on paljon helpompi toipua kun raskaudenkeskeytyksestä.. menetettyä vauvaa ajattelen edellen päivittäin..

Toivon kyllä että tuun vielä tämän vuoden aikana uudelleen raskaaksi. =)
 
Kovin se meidänkin menetetty vauva on mielessä joka päivä, kova on kaipuu ja itku tulee jos/kun asiaa miettii, meidän pikku poika... Saanko kysyä (ei tarvii vastata jos et halua) että minkä takia päädyitte keskeytykseen? Meidän pikku pojalla oli onfalosele, sydämmessä reikä ja aivot ei kehittynyt ( yli puolet puuttu)... Tutkimuksissa lääkäri sanoi suoraan että jos syntyy elävänä niin ei kauaa kestä elämää mahan ulkopuolella:,( noh hänet sitten päästettiin enkeleiden luo ilman kärsimystä... Mut kuten sanoin ei tarvii kertoa/asiasta puhua jos et halua❤️
 
Meidän Tiinulla oli masiiviinen, pahanlaatuinen teratoomakasvain päässä. Kasvain oli isompi kun vauvan pää.. oli tuhonnut suuren osan aivoista ja tukkinut nenä/nielun kokonaan. Mitään toivoa ei ollut =( Ei olisi selvinnyt loppuun asti, mutta silti keskeytyspäätös oli yksi elämäni vaikeimmista ja asian kanssa tuli käytyä ihan pohjalla.
 
Sinä kyl testataan parisuhteen kestävyys... Mä masennuin aika pahasti ja käytiin todella lähellä eroa, mut vahvempia ollaan nyt kun koskaan ennen... Noh tämän jälkeen ollaan saatu 3 ihanaa tyttö lisää ja toiveissa olis se pikkunen poika (vaikka tyttökin otetaan jos sellainen meille annetaan)... Meille annettiin saman uusiutumiselle riskiluku 1:10 joten jos vielä saataisiin 1 terve lapsi syliin niin sit jää meidän lisääntyminen tähän... Mut anyways vastoinkäymisestä voitoon ja tärppi onnea❤️
 
Takaisin
Top