Suurperhe kuumeilijat

Oonko mä ainoo jonka anoppi on ihana, ja luvannu että hemmottelee lapset piloille (samoin ku mun vanhemmat) kun niitä saadaan? :angelic:
 
No kyllä mun anoppi hemmottelis lapsen piloille, nehän ostaa kaikkea krääsää ja selittää kuinka kesämökki on vauvalle perintönä ja liibalaaba. Mä en vaan sellaista halua. Ne yritti tyrkyttää vauvalle vakuutuksen mut en suostunut koska mun vanhemmilla pojilla ei oo niin vauvakaan ei saa. Meillä lääkäriin pääsee kyllä :) meillä on ihan kiva nyt kun ei itse kysellä niitä kylään niin ne sit kutsuu meät, ja jos jossain anoppi on hyvä niin ruuanlaitossa. Aina voi mennä helpolle lounaalle mummolaan syömään :D
 
Meillä anoppi lellis vaan kahta ensimmäistä mut sit nää kaks (ja veikkaan et tää viides kans) on sille ilmaa:sad001
Että kun mä en kestä tätä kuumuutta (24c), päähän koskee ja ketuttaa... Syntys jo!!!!
 
Mulla ihan toimiva miniä-anoppisuhde. Auttaa kun pystyy ja on mukana lasten arjessa minkä pystyy. Olis varmaan enemmänki, mut siinä on niin paljon eriäviä/hankalia tekijöitä välissä, että tyydytään ns. huomionrippeisiin mitä jää jäljelle. Sit perhesuhteisiin kuuluu "tabu"-aiheet joista ei puhuta, siksi tää varmaan toimivana on pysynytkin..:angelic:
 
Kahden ekan lapsen kohdalla anoppi oli vielä työelämässä mukana ja osittain myös kolmannen, mutta silloin hänen nuorempi lapsensa sai lapsen, joten silloin ei apua hältä saanut/ pyydetty. Eipä silti, mieluiten pyysin omilta vanhemmiltani apua.
Vasta nyt tätä neljättä odottaessa olemme alkaneet kysymään häntä hoitamaan lapsia, (isäni ei vaihda mielellään kakkavaippoja ) äitini on vielä työelämässä.
Yökylässä lapset eivät ole olleet anopin ja apen luona. He eivät tiedä sairaudestani.
Anoppi on vienyt kaikki lapsenlapsensa lomamatkalle 6v sinne, minne lapsi on halunnut mennä. Itse olen suoraan sanonut,etten päästä lapsiani näille matkoille. Esikoinen täyttää ensi vuonna 6v, katsotaan miten käy
 
Sattuu, vihloo, kamala paine ja reidet tulessa... mut ei supista tms.. turhauttavaa!!!! Rv 39+4 ja toivon että tää loppuu pian:wink
 
Tsemppiä äippä! Mikä näissä vitosissa onkin, että menee pidemmälle kuin edelliset? Mäkin olin ihan varma, että tämäkin syntyy ennen laskettua, kun ne kaikki muutkin (38+5, 37+3, 39+2, 32+6), mutta kilinkellit! 40+1 suvaitsi neiti saapua! Menkoista laskettuna 41+2!
 
Mä en ala jos tää menee paljon yli rv 40! En suostu,en sit millään... ultran mukaa tänään on la, mut menkkojen mukaan huomenna... jälkimmäiseen luotan enemmän kun mulla kierto aina ollu kellon tarkka. Nyt olis kyl niin hyvä neidon saapua kun meidän isommat muksut on pe asti hoidossa et pääsis mieskin synnärille, sen jälkeen ei enää sit onnistukaan:/ meillä nää siis syntynyt rv 38-39+6...
 
No sepäs olisikin hassua jos meilläkin vitonen menis yli sen 38 viikon, kun kaikki muut tullu viimeistään silloin kans :D no on tässä muutama viikko odoteltava et sinne päästään :D
 
Maanantaina oli ultra ja kasvanut oli, joten loppuaika vain neuvolakäynneillä. Eilen sain pitää 2kk ikäistä siskonpoikaa sylissä ensimmäistä kertaa.

Joko Äippä on tositoimissa?

Itsellä vielä vajaa neljä viikkoa odottamista, puuh...tämä helle vain ottaa koville. Toivon silti, että syntyisi la, niin olisi luultavasti edes sen 3kg painoinen, kuten lääkäri uumoili ultrassa.
Esikoinen syntyi 36+4, toka 40 ja kolmas 39+6, joten tämä voi syntyä koska on valmis.

Mies sai juuri pinniksen koottua, äippälaatikko tarvis vielä hakea säilöstä ja tehdä siitä ensisänky. Muuten (ehkä) pitäisi olla kaikki valmista. Ai niin, vaatteitakin pitäisi kaivaa valmiiksi, tuskin vaaveli yhdellä vaatekerralla pärjää .
 
Sinisiipi, yritys hyvä... Viime yönä alko järkyttävät menkkajomot ja veren sekainen limainen vuoto, joka jatkuu tänään... Supistuksia tulee harvakseltaan mut kipeenä! Toivon että lähtis kunnolla käyntiin! Tänään poksu rv 40, et jo olis aikakin pikkusen syntyä:wink
 
Viime yönä klo 00.00 meille syntyi aivan ihana vaalea hiuksinen tytön tyllerö:Heartred mitat hänellä 47cm/3040g, mahdollisesti päästään jo tänään kotiin jahka lääkäri tulee tarkastamaan 9-12, meillä molemmilla kaikki mallikkaasti mitä nyt väsyttää :)
 
Paljon onnea äippä :Heartred :Heartred :Heartred Voi kun ihanan pikkuinen tyttö, meille varmaan odotettavissa 4,5kg tytteli kun tuskin syntyy ennen laskettua

Me ollaan nyt Norjassa asuntoautolla kiertelemässä, rv 33 menossa mutta olo on mitä loistavin
 
Takaisin
Top