Suurperhe kuumeilijat

Samanlainen haalea on :sad001 tein myös apteekin testin ja siinäkin näen samanlaisen, mutta... vaikka on vahvat oireet ja tuntemukset niin kai niitä menkkoja pitäis vaan odottaa? :confused: luulis että olis edes hitusen vahvistunut jo kun kerta viiva hailuraa tuli jo torstaina näkyviin o_O
 
Samanlainen haalea on :sad001 tein myös apteekin testin ja siinäkin näen samanlaisen, mutta... vaikka on vahvat oireet ja tuntemukset niin kai niitä menkkoja pitäis vaan odottaa? :confused: luulis että olis edes hitusen vahvistunut jo kun kerta viiva hailuraa tuli jo torstaina näkyviin o_O

Toivottavasti huomenna on jo vahvempi! :Heartred Samaa mieltä metsätähden kanssa, että laita kuvaa, niitä on niin kiva tihrustella ja miettiä onko vahvistunut. Tiedätkö mikä dpo menossa?
 
Dpo on ehkä 12 o_O huomenna ajattelin pitää testi vapaan päivän. Jotenkin tänään ollut niin menkkainen olo. Ja muutenkin jotenkin kadonnut semmonen varma tunne raskaudesta :confused: ei tunnu enää sellaista täyteläisyyden tunnettakaan vatsassa, juilii vaan menkkamaisesti :oops:
 
Dpo on ehkä 12 o_O huomenna ajattelin pitää testi vapaan päivän. Jotenkin tänään ollut niin menkkainen olo. Ja muutenkin jotenkin kadonnut semmonen varma tunne raskaudesta :confused: ei tunnu enää sellaista täyteläisyyden tunnettakaan vatsassa, juilii vaan menkkamaisesti :oops:

No voi hö, harmi jos hyvät fiilikset raskaudesta on kadonneet. :Heartred

Mulla on kanssa ollut menkkamaisia vihlontoja ainakin viikon ja ovis tuntemuksia ei ole ollut vieläkään. Taitaa tulla ovuloimaton kierto tai sit mä oon ihan ulalla omista tuntemuksista. o_O
 
Hei! Mulle ei oo taas tän ketjun ilmotuksia tullu, niin ei oo tullu kirjoteltua tänne.

Meillä on aikamoista hulinaa, Leo sai jonkun superin harppauksen kehityksessä ja kuukauden sisään on nyt oppinu nousemaan istumaan, konttaamaan (vaikka ryömii mieluummin koska on nopeempaa), sanomaan joitakin sanoja ja nyt nousee tukee vasten seisomaan! Ikää päivän yli 10kk :Heartred Syö ihan valtavia määriä ruokaa, maitoo menee vähän hintsummin mutta vettä on hörppiny sit lisäks. Alhaalla pilkistää kaks ekaa hammasta ja lisää varmaan tulossa kun hankaa taas ikeniään. Leo on aina ollu tosi läsnäoleva, mut nyt jotenki vielä enemmän - on tosi tarkkaavainen ja tuntuu ymmärtävän paljon. Vauvasta on kovaa vauhtia tulossa taapero :Heartred

Onnea plussanneille ja synnyttäneille!
 
No, viime yönä puhuttiin, ja yhteisesti päätettiin että vauva numero 4 saa tulla. Toivotaan tyttöä, vaikka kovin itsekästä näin on sanoa, niin kyllä tänne poikalaumaan yksi pieni likka mahtuis :love017

:happy093on aivan superhyvä olo! Onnellinen!

Toisaalta mies silloin sanoi että ei tehdä heti, ehkä vuoden päästä, mutta silloin heitin hanskat tiskiin ja ajattelin että ei sitten enää. Näin vaan asiat järkeilty kuitenkin :Heartbigred

Marsupilami, toivotaan et viiva vahvistuisi, mutta jos menkat alkaa niin uutta yritystä kohti.

Tänään kp1 ja laastaria ei enää tuu. Tilasin ovistestejä ja raskaustestejä kasan ja ainakin tikutan ovista. Saa nähä kyllä tuleeko ees ovista ekalla kierrolla. Miten muilla kun on ehkäisy lopetettu, kauan menny et kierto on normaali? :scratch
 
Dep, ihanaa että tulit päivittämään kuulumisia :) ja Leo:Heartred hänpä on reipas pikku-ukko:) sisu ei istu muuten kuin tuettuna mutta ryömii menemään ihan hirveetä vaihtia:eek: oppinut menemään takapihalle vaikka siinä on 2 pientä kynnystä esteenä:/
Pihan ovi ei voi olla hetkeäkään auki ilman vahtimista:wink
Twisted, mun kierto on palautunut aika nopsaan uomiinsa...
Oisko jo toisesta kierrosta eteen päin ollut kellon tarkka:wink
 
Kiva kuulla Debin ja Leon kuulumisia:happy: kuinka muuten, onko aika ehtinyt lieventää ensimmäisen raskauden tuntoja vai onko sellainen olo, että voisi vielä uudestaan kokea raskauden ja synnytyksen? :)

Ihan vielä ei oo sellanen olo että uskaltais ajatella seuraavaa, mutta ei enää keskosuuden tai vaikeen raskauden takia pelkästään. Endometrioosi ei varsinaisesti oo mitenkään helppo ja oon just löytäny sopivat pillerit jotka auttaa kipuihinkin. Seuraavaa lasta ajatellen pitäis luultavasti mennä hoitojen kautta, eikä ne oikeestaan innosta just nyt.

Oon alottanu kuntosaliharrastuksen ja käyn siellä nyt säännöllisesti, jos nyt tällasta omaan itteen keskittymistä ja omasta kropasta nauttimista ois hetki niin oisin ilonen :D
 
Jes twisted! Pikaista tärppiä teille :love017

Kiva kuulla Deb sista ja Leosta! :)

Voih äipän Sisua! :Heartblue pieni karkulainen :joyful:
Meidän pojat joskus onnistuvat hiipimään pihalle, onneks kuuluu oven kolahdus niin tietää keskeyttää ruoan laitto tm :cool:

Vähän nyt tuntuu että tää testailu on mulle ihan ongelma, kun päätin etten tänään testaa, enkä välttämättä vielä huomennakaan, testasin silti kun lapset nukkuu ja tuli mieleen etten oo käynyt vessassa neljään tuntiin niin pitäiskö testata rfsulla :bag: no eihän se ainakaan mun mielestä oo yhtään vahvistunut :facepalm:Mutta jotain siinäkin näkyy o_O
Halusin testata, kun mulla ollut niin etovaa oloa perjantai illasta asti ja viimme yönä näin unta miten heräsin ja juoksin äkkiä vessaan oksentamaan :yuck: en oo ikinä raskauden takia oksentanut, mutta jäi niin mieleen se uni että ajattelin josko se tarkoittais jotain :smiley-ashamed008 noh, piinassa eletään edelleen. Menkkamaista juilintaa on paljon ja valkkaria tulee niin että oon koko ajan varma että nyt sitä verta tulee :nailbiting: tosi sekavat fiilikset kun vielä pari päivää sitten olin melko varma raskaudesta ja sitten olin varma että ei ja nyt taas vähän meinaa tulla taas toiveikkaaksi vaikkei kohdussa enää niin raskautuneelta tunnukkaan, mutta jos se peittyykin tonne juilintojen alle se tunne? :dead: vaikeaa kun on liikaa aikaa miettiä tälläisiä kun lapset nukkuu! :wacky: eikai auta muu kuin alkaa väsäämään ruokaa :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20190616_151049.jpg
    20190616_151049.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 296
Twisted ihanaa, toivotaan pikaista plussaa! :Heartred

Ompas Leo kasvanu hurjasti, kiva kuulla teistä!

Kyllähän tuo on selkeä jo Marsupilami, eiköhän se pian vahvistu! :)

Mulla kans tuli nyt se olo että haluan tytön vielä poikien lisäksi, tuntuu perhe vajavaiselta. Ehkäisyä en tuu hakemaan, mies päättäköön asiasta.
 
Niemja, kuulostaa hyvältä. Se tyttö tasapainottais kivasti tän perheen :Heartred

Marsupilami, kyllä tuo plussa on, mutta jos on nyt vaan kiinnittynyt myöhään niin siks vielä haalea. Jatketaan testaamista :Heartred

Deb, onneks teillä ei oo kiire mihinkään. Ootte niin nuoria että kerkee vielä tekee monta vauvaa tässä :)
 
Mulla on kierto vaihdellut 26-29päivää. Tänään on kp28. Tämän aamun rfsun testi identtinen eilisen kanssa.
Mietin myös haenko digin. Huomenna pitäisi tietää uskalllanko mennä röntgeniin ton meidän 2v kanssa vai lähteekö mies sinne. Toki vois ottaa muutenkin varman päälle ja olla itse menemättä sinne...
Mulla vielä apteq raskaus testi niin mietin sitä että pitäisköhän sen näyttää jo huomenna tupla viivaa niin ettei tarvisi tihrustaa o_O vai haenko vaan sen digin.. kauhistuttaa siinä se hinta..:rolleyes: harmi kun on pc:n testit loppunut meidän kaupasta, oon ne kokenut luotettavaksi ja hyväksi.
 
Mahtavasti alkanut tämä päivä kun ennen kasia olin jo imuroinut koko kämpän! :joyful: ja nyt on tosi hyvä sää pihalla, just sopiva niin että viihtyisi ulkona vaikka koko päivän :happy:

Vähän on itsellä nyt sellainen fiilis että täs ollut joku epätoivoinen kiinnittymis yritys tm, ja että menkat alkaa kohta :bored:
 
Takaisin
Top