Suurperhe kuumeilijat

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Zeni, 29 maalis 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Metsätähti88 Tuttu foorumilla

Täällä 2/3 nukkuu ja me esikoisen kanssa nautitaan terassilla auringosta:cool:

Niemja, mulla tuli myös sama fiilis kolmannen synnyttyä, että se neljäs olis vielä tervetullut ja se poika:grin jännä tämä ihmismieli. Miehellä alkaa maanantaina loma ja ulkona remppahommia, talon maalausta ja etuterassin tekoa luvassa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Niemja voi vitsi miten ihana vauva ja mahtavat iso veikat :Heartred nauti kuplasta:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Heh, arvatkaapa vaan maltoikko tämä himotestailija odottaa lauantainta.. :shy: myönnettäkööt että testasin myös tiistaina rfsulla puhtaan negatiivisen, en edes tiedä miks silloin testasin kun vasta kp22, ja vieläpä rfsulla :facepalm: ja nytkin vähän ihmetyttää tää hätäily kun tänään vasta kp24.. ehkä kun on semmonen tunne että olisi tärpännyt niin ihan pakko tietää heti :smiley-ashamed005 mutta oon näkeväni testeissä viivaa, pc:llä oon joskus viivanpaikan saanut esiin ja se on ollut oikeastaan vaaleampi kuin tausta o_O
    20190613_070256.jpg

Ja tässä yhteiskuva rfsun kanssa
    20190613_065747.jpg
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  4. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Marsupilami mä kyl näkisin noissa testeissä hyvin hennon haamun :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Helena80 Ihastunut foorumiin

Marsupilami, mä nään molemmissa myöskin hyvin hennon haamun :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Kiitos äippä ja helena, en siis ole hullu kun itsekkin noissa haamulaisen nään :grin enkä odottanutkaan että vielä edes näkyisi,(onpa hyvä tehdä testejä ja olettaa ettei niissä voi vielä mitään näkyä :bag:) kauhia pettymys jos ei testit tuosta vahvistu.. olo on niin raskautunut. Vatsa ollut vetelällä koko viikon, turvottaa, on kiukuttanut suunnattomasti ja kohdussa tuntuu "täyteläiseltä" ja välillä jännästi kihelmöi alavatsaa ja -päätä o_O Niin ja sitä menkkoja edeltävää herkkuhimoa ei oo enää tullut maanantain jälkeen :p

Pakko varmaan testata heti huomenna uudestaan :smiley-ashamed005 tai yritän pitää itseni kurissa lauantaihin asti, silloin ainakin pitäisi viivan olla hiukan vahvistunut :nailbiting:
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Helena80 Ihastunut foorumiin

Mä niin toivon, että sulla on raskausoireita :Heartred Viime kierrossa, kun itse luulin
    kaikkea outoa raskausoireiksi eikä ne olleetkaan, niin pettymys oli melkoinen :sour:
    Tosin noi sun oireet kuulostaa sopivimmilta raskauteen kuin mun plus sä sait
    testiin jotain myös näkyviin :), minä en :oops:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Helena80 Ihastunut foorumiin

Marsupilami, onneksi lauantai on ihan nurkan takana :woot:
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Tuntuu että se on ihan kauhian kaukana :nailbiting: sitä on niin malttamaton...:hilarious:
  10. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Jäämme innolla odottamaan marsupilamin uusinta testiä:wink
    Helena kyllä sitä sinullekin vielä se vauva suodaan! :)
    Mulla pitäis menkat alkaa ihan näinä päivinä joten minä voin mielellään vuotaa teidän menkat :D tissit ainakin on niin pirun kipeet että uskoisin kierron taas alkavan jos ei tänään niin huomenna :/
    Anoppi soitteli eilen että ois ottamassa 3 isointa ens ja sitä seuraavalla viikolla heille ja viikonlopuks vaan kotio kun on töissä:) heinäkuussa menis sit Sanni 3,5v, Siiri 2v ja esikoinen 4-5 päiväksi:) onkohan se lyönyt päänsä? Ihmeen avulias nykyään:)
    • Tykkää Tykkää x 4
  11. Helena80 Ihastunut foorumiin

Joo, ymmärrän hyvin :Heartred Yritin vaan piristää :) Ite kans malttamaton ja päivät tuntuu vuosilta aina, kun pitäis odotella testausta :oops:
  12. Nuppunen Tuttu foorumilla Toukomammat 2016

Uu, mahtavaa, selvä viivanpoikanen bongattu marsupilamin testissä! :hello2 Toivottavasti huomenna vahvistuu! :Heartred jos siis maltat huomiseen odottaa seuraavaa testiä. :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Kyfi5683340 Tuttu foorumilla

Meidä ihana iloinen pikkuvauva täyttää jo vuoden yyh

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 7
  14. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Pikku varpaat, onnea sankarille :) aivan hellyyttävä pikku veijari:Heartred
    Sisulla häämöttää 9kk... kohtahan hänkin on jo vuoden :eek:
    Siitä tulikin mieleeni mitä kuuluu Leolle ja Depille? :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  15. niemja Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Marsupilami näkyy haamua! Vahvistumisia :Heartred

Onnea pikkuvarpaiden sankarille :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  16. Zeni Moderaattori Staff Member Tammimammat 2017 Kesäkuun äidit 2019

Marsupilamilla näkyy jotain!! Olisipa sitä itseään :smiley-angelic001
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Kyfi5683340 Tuttu foorumilla

Vuosi menny todella nopsaa ja siihen mahtunut kaikkea laidasta laitaa...
  18. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Tein tänään uuden testin ja samannäkoinen hailura on.. eilen ainakin nipisteli alavatsaa lupaavasti +muut oireet o_O jännää on! :nailbiting: vaikka hetkeksi veti mielen alahan kun testissä ei minkäänlaista vahvistumista tapahtunut. Mutta toivoa on vielä, tänään vasta kp25.
    • Tykkää Tykkää x 3
  19. Twisted Ihastunut foorumiin

Marsupilamilla ainakin kiinnitysyritystä selvästi. Toivotaan et vahvistuu! :Heartred

Kyllä mä taidan jättää keskiviikkona laastarin laittamatta. Surffailin jo Raskauskeijun sivuilla :D

Oonkohan hullu? :D

Depille kuuluu hyvää, samoin Leolle, voin kysyä heiltä tulisko Deb ite laittelee kuulumisia :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  20. Helena80 Ihastunut foorumiin

Mäkin laitoin yöllä :hilarious: Kotitestiin tilauksen sekä ovista että raskautta varten ja olivat nyt
    aamulla lähettäneet paketin. Testit riittää kyllä siihen asti, että saan uusia. Tilasin nyt
    ekaa kertaa OneStepin ovistestejä, aiemmin olen testaillut vain Sofilla.

Kp9. Tyttöjen kanssa kohta perjantain herkkuostoksille lähikauppaan ja vähän jotain
    siivoilua yritän tehdä. Illalla zumbaan ehkä :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu