Suurperhe kuumeilijat

Meillä on nyt 2 poikaa ja tästä tulevasta ei oo tietoa, toivon olevan poika. Tai sitte jos on tyttö niin haluan neljännenki olevan tyttö, vaikka menis se poikaki. Jotenki miellän itteni enempi poikien äidiksi ku tyttöjen, ehkä johtuu omasta vaikeasta äitisuhteesta miks en tyttöä halua.
 
Jos saisi päättää tulevien lapsien määrän ja sukupuolen niin toivoisin kahta tyttöä ja yhden pojan :dummy1::dummy1::dummy: kaksi poikaa meillä jo on. Tytönkin haluaisin, ja sit jos tulee tyttö niin toivoisin että hänellä olisi myös siskokin. Ja poika lapsen haluaisin vielä, niin ihania nuo veljekset :Heartblueja meillä paljon hyväkuntoisia ja ihania poikien vaatteita, olisi kiva saada ne vielä käyttöön :Heartblue:grin mutta jos nyt pitäisi/saisi päätää kumpi tulee, niin en osaisi päättää! :woot: tahtoisin molemmat :Heartred kaksoset kiitos! :hilarious: nimet olisivat Viljo ja Vilma :p
 
Itse odotan mielenkiinnolla kumpi täällä tulossa, on erilainen alkuraskaus kuin tytöistä. Vähä huolettaa et jos poika niin miten toinen puolisko suhtautuu tyttöihin, tuleeko pojasta silmäterä isälle kun aina toivonut poikaa. Itsellä on yksi poika ennestään ja luonteelta herkkä kuten minä vaikka vuodet on vahvistanu minua.
 
Hih, mullakin ollut kaksos haave aikanaan mut ehkä se on vaan parempi et on vuosittain syntynyt yksönen:wink
Meillä toi mies tosiaan toivoi kovasti poikaa jossain kohtaa ja mut kun sisun sai niin enemmänkin on enempi tyttöjen kanssa :D tänään ovat menossa pyöräilemään, 4 isointa ja isänsä:Heartred muutenkin mies on täysin tyttöjen vietävissä... jopa niin paljon että musta on tullut natsi-mutsi kun se on tytöille enempi kaveri:/ raskasta olla aina se ilkeä osapuoli... mäkin haluisin olla mukava vanhempi o.O
 
Mulla olis kans kaksostytöt haaveis :D

Ette taida ihan tietää, mitä toivotte.. :D

Meillä on vauvahaaveet jäissä tällä hetkellä. Olen vähän haaveillut, josko vielä yksi siinä vaiheessa, kun isommat menevät kouluun. Täyttivät juuri 4v, joten pari vuotta on vielä eskäriarkeenkin aikaa. Voisi olla ihan kiva olla hetki töissä välissä ja saada tuon vammaistuellisen lapsen elämä jotenkin järjestykseen. Kesällä on todella paljon käyntejä tiedossa ja kaikki tulevaisuuden hoitosuunnitelmat vähän auki vielä..
 
Täälläkin kaksoshaaveita, mutta kuten elaffy sanoi, on varmasti monin verroin raskaampaa, mutta ajatuksen tasolla ihana kun sais yhdellä raskaudella kaksi vauvaa:grin ihana kesäpäivä, ootteko muut kesän kotosalla, töissä vai lomalla jonkun osan? Mä nautiskelen vielä kotiäidin arkea, meillä lapset 4,5v, kohta 3v ja kohta 6kk:smug:
 
Monikkoraskaus on monin verroin normaalia yksisikiöraskautta raskaampi yleensä. Kaksosäidin raskausmaha vastaa rv28 täysiaikaista yksösmahaa. Siinä vaiheessa on yleensä kuitenkin vielä noin 8-10 viikkoa raskautta jäljellä. Että jos kuvittelisi synnyttävänsä vasta rv48-50, voisi olo olla vähän vastaava.. :D Toki ajallisesti kaksosten synnyttäminen tavallaan säästää, mutta ei se muuten kyllä mene ihan "kaksi siinä, missä yksikin" -ajatuksella. Jokin siinä kyllä silti kiehtoo. Itsekin olen toivonut aina kaksostyttöjä.. :) todellisuus vähän vain erosi siitä omasta kuvitelmasta. :D

Me vaihdettiin kesäksi miehen kanssa rooleja. Olen kymmenen viikkoa töissä ja mies sen aikaa kotona. Tekee hyvää molemmille! :)
 
Ette taida ihan tietää, mitä toivotte.. :D

Meillä on vauvahaaveet jäissä tällä hetkellä. Olen vähän haaveillut, josko vielä yksi siinä vaiheessa, kun isommat menevät kouluun. Täyttivät juuri 4v, joten pari vuotta on vielä eskäriarkeenkin aikaa. Voisi olla ihan kiva olla hetki töissä välissä ja saada tuon vammaistuellisen lapsen elämä jotenkin järjestykseen. Kesällä on todella paljon käyntejä tiedossa ja kaikki tulevaisuuden hoitosuunnitelmat vähän auki vielä..

Mulla oli samanlainen ajatus mennä välillä töihin, kun oli kolme lasta jo. Tosin oltiin päätetty, ettei lisää tule ja kuitenkin mulle iski vauvakuume kuopuksen ollessa 5v. Olen ehtinyt viisi lukuvuotta yhteen menoon olla töissä, et nyt taas tauko tekis hyvää :grin
 
Mä en taas haluaisi kaksosia sen takia että kun tykkään olla raskaana, niin olis kiva jos niitä kertoja olisi useampi :hilarious: mutta sitten ei tarttisi kuunnella sitä "taasko" kun tulis kerralla useampi :rolleyes: ja sitten sekin että onhan se varmasti helpompaa keskittyä "vaan" yhteen vauvaan.
Meidän suvuissa ei kaksosia ookkaan, joten varmaan turha itselle semmosia edes miettiä :rolleyes:
 
Tiedän kans sivusta seuranneena että ei se raskausaika ja vauva-arki helppoa oo kaksosten kans mut silti koen että selviäisin ja jaksaisin sen :D mutta ei meilläkää suvus niitä oo että turha niitä on toivoa.
 
Meillä myös kummallakin puolen ja itellä menny kesken.... Ite en koe raskaaksi aikaa pientenlastenkaa mut työnkaa soveltaminen on enemmän haastavaa... Nyt oon 2 viikkoo ollu yh äiti ja haasteita pukkaa
 
Ää, mä taidan joutua pettymään :sad001 Testi nega ja sen jälkeen jäikin punaista paperiin :sour: Mut oireita en kuvitellu. Alavatsaa oikeasti nipisteli ja vihloi ja huono olo vaivaa taas :hungover: Olin ihan varma, et nyt on tärpännyt :arghh: Voi tätä pettymystä :smiley-angry017

Kp30/28-32 olisi ollut nyt ilman menkkoja..
 
Voi ei helena! :sad001 ootko huomannut edellisissä kierroissa samoja oireita? Jos ne olisikin oireita menkkojen lähestymisestä?
Itsellä on ennen menkkoja ihan pohjaton nälkä, himo kaikkeen rasvaiseen ja hiilihydraatti pitoiseen, vois luulla raskaus oireeksi, mutta joka kierto sama juttu, alkaa muutama päivä ennen menkkoja.
Ja semmonen huono olo mulla tuntuu olevan koko ajan, joskus enempi joskus vähempi. En tiedä mistä johtuu, kenties ruokavaliota pitäis muuttaa o_O
 
Voi ei helena! :sad001 ootko huomannut edellisissä kierroissa samoja oireita? Jos ne olisikin oireita menkkojen lähestymisestä?
Itsellä on ennen menkkoja ihan pohjaton nälkä, himo kaikkeen rasvaiseen ja hiilihydraatti pitoiseen, vois luulla raskaus oireeksi, mutta joka kierto sama juttu, alkaa muutama päivä ennen menkkoja.
Ja semmonen huono olo mulla tuntuu olevan koko ajan, joskus enempi joskus vähempi. En tiedä mistä johtuu, kenties ruokavaliota pitäis muuttaa o_O

Mietin äsken tätä juuri, mutta mulla ei tällaisia oireita oo ollu koskaan ennen menkkoja. Lievää huonoa oloa edellisenä päivänä, mut nyt huono olo tuli jo viime lauantaina, lisäks hirveet ilmavaivat ja tosi kovia nippailuja sekä vihlontaa kohdun seudulla, mitä ei oo ollu muulloin kuin raskauksissa.
 
Me vaihdettiin kesäksi miehen kanssa rooleja. Olen kymmenen viikkoa töissä ja mies sen aikaa kotona. Tekee hyvää molemmille! :)

Me tehtiin myös toissavuonna noin, mies oli ensin lomalla ja sitten isyyslomalla kun keskimmäinen oli 10kk:) meni tosi hyvin ja molemmat tykkäs. Mutta oli se kivaa tulla sen jälkeen takaisin kotiäidiksi :shy:

Meillä on miehen siskolla kaksoset ja yhdet yksöset päälle :grin mutta taitaa se kaksosperiytyvyys tulla äidin puolelta.

Mä tykkään myös olla raskaana ja kaksosista olis niin usein polikäyntejä että olis vaan koko ajan järkkäämässä isompia hoitoon siks aikaa:p

Pikkuvarpaat, ootteko saanu eropäätöksen tehtyä?
 
Takaisin
Top