Suurperhe kuumeilijat

Täällä viikkoja 38+4, mitään merkkejä oo et tää ulos haluaisi. Keskiviikkona tod. Näköisesti käynnistys eessä. Vauva on reilun kokoinen, reilu viikko sit painoarvio yli 3600g ja reisiluun mitta huitelee jo yli 40 viikoilla, joten synnytys vähän hirvittää, mahtuuko toi ulos tuolta...

Onnittelut lambille :happy:
Ja plussatuulia yrittäville:)
 
Toivotaan että menis silti synnytys hyvin Huli, ei se koko vaan asento missä syntyy! Tsemppiä!

Täälä 35+6 ja oon kans jo tosi kypsä ja valmis synnyttään, mutta ei vaan supistuksia tuu millää. Ensviikolla lantion avaus ja vyöhyke, jos olis mitää apua. Olo on tukala koko ajan, ja nämä helteet pahentaa asiaa.
 
Sepä se, ultrassa oli tälläkin kädet naamalla(ollu rakenneultrasta asti) , niin kuin oli tulevalla isoveljelläkin ja niinhän hän yritti käsi poskella syntyä sillon, mikä aiheutti oman jännityksen synnytykseen...:bored:
 
Täällä 34+6 menossa :Heartred olo on muuten tosi hyvä, mutta supistuksia tulee koko ajan paljon, osa on jo oikeesti kipeitäkin ja aiheuttaa painetta kohdunsuun tienoille. Tän päiväm jälkeen voi onneksi taas lepäillä. Laitettiin talo myyntiin ja tänään on ensimmäinen yleinen näyttö, yksi yksityinen oli jo. Vauvan jutut alka olla laitettu, enää tarvitaan vanupuikkoja ja desinfiointisuihke napaa varten :smiley-angelic003
 
Sepä se, ultrassa oli tälläkin kädet naamalla(ollu rakenneultrasta asti) , niin kuin oli tulevalla isoveljelläkin ja niinhän hän yritti käsi poskella syntyä sillon, mikä aiheutti oman jännityksen synnytykseen...:bored:

Tää onki jo sitte hankala, aiheuttaa omat haasteet kyllä.
Mulla MarttaJooseppi majailee jo syvällä lantios, terkka ultras perjantaina, että kumpa pikkuhiljaa haluais jo ulostautuakki. Supistuksia ei vaan tuu :sad001 painetta kyllä on ja menkkajomoja mutta supistukset puuttuu.
 
Tänne kuuluu hyvää. Mulla alko viikon loma just. Viikol tais olla ovis oloista päätellen et nyt vaan odotellaan. Tosin epäilen et ei kyl tärpännyt tässäkään kierrossa. Oon jotenkin ollut tosi väsynyt ja stressaantunut täs nyt jonkin aikaa. Koko aika pitäis olla menossa ja hoitaa milloin mitäkin asioita. Onneks tää ehkä vähän ainakin helpottaa parin viikon päästä kun koulu ja eskari päättyy. Välil tuntuu et ei meinaa aika riittää asioitten hoitamisiin.
 
Meiti kinkkaa poika selässä kepit käsissä työmaalle ku työthän on pakko tehdä ja saikkua ei saanu joten leikkuuta odotellessa niinku lekuri sano.... Voi vattu mihin tää maailma menee
 
Onnea Lambi plussasta!:Heartred Onko oireita jo tullut? :)

Mulla kp26 menossa, eli menkat todennäköisesti alkaa parin päivän sisällä. Osu just viikon tauko kun olisi ollut hedellmällinen ajankohta, niin en odota plussaa tältä kierrolta :smiley-ashamed008 mutta vois silti testata huomenna josko kummiskin.... :hilarious: tai sitten yritän säästää testejä, kun nyt on niin epätodenäköistä että olisi edes ollut mahdollista tärpätä :rolleyes: kauhean nopeasti menee nämä kierrot kun tuntuu että justhan menkat oli :bored:

Nyt ollut niin ihana ilma pihalla että ihan harmittaa kun pitää välillä sisälläkin olla ja tehdä koti hommia!:woot:
 
Onnea Lambi plussasta!:Heartred Onko oireita jo tullut? :)

Mulla kp26 menossa, eli menkat todennäköisesti alkaa parin päivän sisällä. Osu just viikon tauko kun olisi ollut hedellmällinen ajankohta, niin en odota plussaa tältä kierrolta :smiley-ashamed008 mutta vois silti testata huomenna josko kummiskin.... :hilarious: tai sitten yritän säästää testejä, kun nyt on niin epätodenäköistä että olisi edes ollut mahdollista tärpätä :rolleyes: kauhean nopeasti menee nämä kierrot kun tuntuu että justhan menkat oli :bored:

Nyt ollut niin ihana ilma pihalla että ihan harmittaa kun pitää välillä sisälläkin olla ja tehdä koti hommia!:woot:
Kiitosta vaan :)!
Oireita nolla, mitä nyt menkat loistaa poissaolollaan. Tiedä sitten onko oireettomuus merkki hyvästä vai pahasta.. Eipä mulla mitään oireita ole muissakaan raskauksissa tosin ollut, mitä nyt tyttöjä odottaessa vähän etonut alkuun.
Nyt ehkä 6+0!!:woot: tuntuu että alkaa viikot vieriä vauhdilla..
 
Täällä onki nyt monella kutkuttavan jännittäviä aikoja.:) Synnytyksen alkamista on melkein yhtä jännää odottaa ku plussan ilmestymistä tikkuun. :woot:

Mulla on nyt ihan kummallinen olo, kun ei yhtään syyhyä sormet vielä testaamaan, o_O vaikka mulla on kaapit täynnä testejä. On vähän tullut hamstrattua niitä, hups. :grin
Sitä kuuluisaa The tunnettakaan ei ole tullut, eikä mitään muitakaan oireita, että tuskin on tärpännyt tässäkään kierrossa, vaikka ajotukset osu ihan nappiin tälläkertaa. Viikonloppuna odotan tiputteluvuodon alkavan, ellei sitä ennen tikuissa näy mitään. Keskiviikkona täytyy varmaan koittaa kuitenkin jo ekan kerran uittaa tikkua, että saa niitä edes muutaman tuhlattua.:p
 
Täällä onki nyt monella kutkuttavan jännittäviä aikoja.:) Synnytyksen alkamista on melkein yhtä jännää odottaa ku plussan ilmestymistä tikkuun. :woot:

Mulla on nyt ihan kummallinen olo, kun ei yhtään syyhyä sormet vielä testaamaan, o_O vaikka mulla on kaapit täynnä testejä. On vähän tullut hamstrattua niitä, hups. :grin
Sitä kuuluisaa The tunnettakaan ei ole tullut, eikä mitään muitakaan oireita, että tuskin on tärpännyt tässäkään kierrossa, vaikka ajotukset osu ihan nappiin tälläkertaa. Viikonloppuna odotan tiputteluvuodon alkavan, ellei sitä ennen tikuissa näy mitään. Keskiviikkona täytyy varmaan koittaa kuitenkin jo ekan kerran uittaa tikkua, että saa niitä edes muutaman tuhlattua.:p
Noilla tunteilla se tosin vois oikeen hyvin olla napannut! Peukkuja sinne, dippaile ihmeessä ettei mee testit vanhaksi :p
 
Nuppunen, mulla oli just tommonen samanlainen olo kun plussasin tästä kolmannesta. Niin jotenkin rauhallinen ja seesteinen olo. Normisti kyttäsin oireita, mutta silloin ei ollut kiire testailla kun olin varma että nyt ei edes tarvi uittaa tikkua kun oon raskaana :D plussaonnea sinulle!
 
Kp13, ei mitään uutta. Alkaa jo vähän väsyttää ja lomafiilis puskea päälle.
Ysiluokat eivät malttaisi jo olla lähtemättä koulusta. Moni kertoi, että ei
todellakaan tule ikävä yläkoulua. Pyysin silti, että kävisivät moikkaamassa
vanhoja opeja joskus :grin

Täällähän on monella jännät paikat :smiley-bounce013, tsemppiä kaikille :Heartred
 
Voi apua, en edes tajunnu et tää viilipytty zen fiilis vois olla oire raskaudesta. :nailbiting: ja mulle näin rauhallisin mielin olo ei oo kyllä mitenkää normaalia. :hilarious:
 
Pakkohan mun oli jo valmiiks koittaa osaanko edes laittaa kuvaa tänne foorumille. :grin Laitoin kuvan tän kierron ovistestistä, ovispäivältä tonne plussa vai ei ketjuun.
 
Jännää, Nuppunen :wideyed: Jään kuulolle o_O

Kp 14 ja pitkä päivä edessä. Koulutus iltapäivällä ja sieltä suoraan tulevien eskareiden vanhempainiltaan.
Eilen yksi päikyn täti totesi mulle, että "no, nyt se on sitten teilläkin putken viimeinen siirtymässä eskariin". Hymyilin
ja nyökyttelin ja ajattelin samalla, että tulispa sieltä se yks nyytti vielä :grin

Illalla kävin taas vyöhyketerapiassa. Tällä kertaa käsiteltiin jalkaterien lisäksi sääriä. Todella kipeet ja kireet mun aivoheijasteet.
En jotenkin yllättynyt :grin
 
Takaisin
Top