Suurperhe kuumeilijat

Ihanaa! :)

Me tässä ajellaan lapsen kuntoutuksesta kotiin. Ollut todella raskas, mutta antoisa viikko!

Saako kysyä, missä kuntoutuksessa olitte ja missä päin? Me oltiin viime kesänä ja marraskuussa
Oulussa ADHD -sopeutumisvalmennuksessa. Raskas, mutta antoisa viikko :Heartred
 
Mun mies halus henkivakuutukset meille molemmille. Ihan hyvä idea :)

Puuh, päättöarvioinnit tehty. Tulee kyllä ikävä noita meidän ysejä :Heartred

Kp3.
 
Saako kysyä, missä kuntoutuksessa olitte ja missä päin? Me oltiin viime kesänä ja marraskuussa
Oulussa ADHD -sopeutumisvalmennuksessa. Raskas, mutta antoisa viikko :Heartred

Lasten tulehduksellisten reumasairauksien sopeutumisvalmennuksessa Kankaanpäässä oltiin. :) Ihanaa olla raskaan viikon jälkeen kotona, mutta viikko kyllä antoi todella paljon. Onneksi syksyllä on kuntoutuksen toinen osa vielä edessä.
 
Paljon onnea lambi! Mitäs kikkoja oli plussakierrossa käytössä, vai oliko mitään?:happy:
Kiitos! Kauhean kiitollinen olo että plussaan asti pääsi vielä tällä iällä! Jatkoa sekavin tuntein odottava..
Ovistikkuja käytin, sen verran hektistä elämää että mihinkään joka toinen päivä aktiin ei rahkeet riitä. Muuten ollut sekavaa poikimisaikaa, vähän unta ja liikaa karkkia ja kahvia sitä kompensoimaan :facepalm:. En tiedä viitsiikö suositella :hilarious:. Mutta keskittyminen on ollut muualla, ehkä se on auttanut?
 
Kp5. Sain aamupalan sänkyyn ja laulun sekä lahjoja perheeltä :grin

Hyvää äitienpäivää :Heartbigred
 

Liitteet

  • 20190512_093748.jpg
    20190512_093748.jpg
    32.5 KB · Katsottu: 268
Eilen täytin 39 v :joyful::eek::happy093

Raskas viikko. Kuopus kipeenä neljättä päivää. Miehen käsi leikattiin ke ja töissä piti arvioinnit saada valmiiksi.
 
Mitäs tänne kuuluu?

Täällä dpo5 muistaakseni.. Tässä kierrossa ei ollut tiputteluja ja oviskin tuli ajallaan.
Jätin kaikki lisäravinteet pois ja luulen että se teki pelkästään hyvää. Vehnänalkioöljy aiheutti mulle ilmeisesti ylimääräisiä välivuotoja ja lykkäsi ovista viime kierrossa.

Mikä tilanne muilla yrittäjillä? Marsupilami, emmielle? Oliko muita? :)
 
Takaisin
Top