Suurperhe kuumeilijat

Jaa, no luinkin juuri postista tulleesta ovispuikkopaketista ohjeita
ja niinhän siinä sanotaan, et hailura ei merkkaa mitään. Tässähän oppii
kaikenmoista :grin
 
Naisen elimistö tuottaa lutenisoivaa hormonia koko ajan, mutta ennen ovulaatiota siihen tulee piikki, joka siis aiheuttaa sen ovulaation. Viivat kertovat, että elimistö toimii ihan normaalisti. :)
 
Tänäänkin vielä vaivasi vatsapöpö, mutta onneksi oli lyhyt työpäivä.
Illasta aattelin siivota ja saunoa, mutta se typistyi yhteen ässään,
suihkuun. Väsytti niin vietävästi, että menin pikku päikkäreille, mutten
päässytkään enää ylös ja nousin nyt vasta, kun muut meni nukkuun :confused:

Mut huono olo hävisi unien mukana, jee :p Nyt kelpaa huomenna lähteä
hotellilomalle miehen ja toisen pariskunnan mukana :happy: Mun veli tuli jo
meille, kun jää lapsia hoitamaan.
 
Mukavaa reissua Helena80! :happy:

Täällä minä ja pojat flunssassa :depressed: eilen piti lähteä isompaan kaupunkiin kaupoille, kun miehelläkin oli perjantai vapaata, niin oltais menty koko perhe. Olin jo meikannutkin, kun huomasin että pienemmällä kuumetta :facepalm:
Yllättävän tyytyväisiä nuo lapset vaikka kipeänä ovatkin. Itse en jaksaasi tehdä yhtään mitään... :dead:

On nuo pojat vaan hellyyttäviä. Eilen ilallalla olivat huoneessaan ja sieltä kuului vaan esikoisen höpinää, se kyseli pienemmältä haluaisko se vettä tm. Menin katsomaan niin sielä ne lepotuolilla olivat, pienempi esikoisen sylissä :Heartred
Osaavat kyllä tapellakkin, mutta ihanaa että on myös rauhallisia ja läheisiä hetkiä :Heartblue:Heartblue
 
Nyt kiehuu ylitte. Meidän äiti. Se tekee just niinku se haluaa lasten kans, se ei kunnioita yhtää mitää meidän rytmejä tai tapoja, ja just sain tietää et ku pojat on täälä ollu hoidos nii se todennäkösesti on tarjonnu yhden ainoan ruuan näille päiväs ja aamu- ja iltapala on pelkkää paskaa (paulavanukasta). En tiä antaako ees mitää välipaloja vai onko neki vaan tuommosta roskaruokaa. Ollaan siis täälä nyt ja se teki selväksi että ne syö kerran päiväs eikä enempää, mä tein selväksi että me syödään kahdesti ja välipala välis ja piste, mut se suuttu siitä eli uskon että pakottaa nämä omaan malliinsa ku ne on täälä hoidos. Aaargh. Ja ku tuon kans ei voi edes keskustella asiasta koska se ei kuuntele mitää, suuttuu jos sanoo että miten haluan mun lasten kans tehtävän koska mummilas on mummin säännöt. Onneks meillä on välimatkaa ja nähdään yleensä vaan kerran kuus jos sitäkää.
 
Voi niemja, ärsyttävää kun aikuisen ihmisen kans ei pysyy keskustelemaan asioista :sad001 meidän äiti on kans semmonen, että vakavista asioista ei voi keskustella normaalisti. Vaihtaa puheen aihetta ja suuttuu jos jotakin hänen tekemisistään huomauttaa :wideyed::facepalm:

Tänään kp24, ja rinnat ihan älyttömän kipeät, kuumat ja turvonneet o_O voisko tää tauti aiheuttaa niissäkin jonkunlaasta tulehdusta..? :confused: raskauksissa mulla ei oo koskaan ollut rinnat kipeät, mutta mietin sitäkin että jos tämä olisikin raskaudesta johtuvaa, kai sitä voi tulla erilaisia oireita eri raskauksissa? :grin
Ja nyt ollut alavatsalla revähdysmäisiä kipuja kun yskinyt, ja pari päivää sitten oli sukkapuikko kipuja alapäässä, niitä en ainakaan oo huomannut että olisi ollut ilman raskautta :rolleyes: mutta kertahan se on ensinmäinenkin :grumpy:
Ovis oireista onkin jo 13päivää :rolleyes:
 
Voi niemja, ärsyttävää kun aikuisen ihmisen kans ei pysyy keskustelemaan asioista :sad001 meidän äiti on kans semmonen, että vakavista asioista ei voi keskustella normaalisti. Vaihtaa puheen aihetta ja suuttuu jos jotakin hänen tekemisistään huomauttaa :wideyed::facepalm:

Tänään kp24, ja rinnat ihan älyttömän kipeät, kuumat ja turvonneet o_O voisko tää tauti aiheuttaa niissäkin jonkunlaasta tulehdusta..? :confused: raskauksissa mulla ei oo koskaan ollut rinnat kipeät, mutta mietin sitäkin että jos tämä olisikin raskaudesta johtuvaa, kai sitä voi tulla erilaisia oireita eri raskauksissa? :grin
Ja nyt ollut alavatsalla revähdysmäisiä kipuja kun yskinyt, ja pari päivää sitten oli sukkapuikko kipuja alapäässä, niitä en ainakaan oo huomannut että olisi ollut ilman raskautta :rolleyes: mutta kertahan se on ensinmäinenkin :grumpy:
Ovis oireista onkin jo 13päivää :rolleyes:
Testin paikka?:shy:
 
Heipä hei pitkästä aikaa :greet025

Mitäs tänne kaikille kuuluu? Luin juuri jotain 130viestiä putkeen, mitkä oli tulleet kuukauden palsta taukoni aikana.

Lambin plussasta kerkesin jo innostua, mutta harmi että ei kestänyt loppuun asti :sad001 pahoittelut! Toivottavasti ensi kierrrossa tulee pysyvämpi plussa! :Heartred

Emmiellen mies on vihdoin heltynyt uuden vauvan yritykseen, jee! Nyt toivotaan pikaista plussaa! :thumleft

Pikkuvarpailla mies kuumeilee, jännä että joillain näin päin. Tsemppiä omiin mietteisiin!:)

Marsupilamilla jännät paikat, koska ajattelit uittaa tikkua? :wink

Mulla dpo11 ja oon testannu jo kolmena aamuna :hilarious: eilen ja tänään testiin ilmestyi vajaa tunti testaamisen jälkeen hailakka, mutta selvä punainen toinen viiva joka jäi näkyviin. :confused004 onko kellään käyny näin?
 
Tiistaina ajattelin testata :) huomennakin varmaan pitäis jo näkyä, jos tämä rinta kipu siitä johtuis :rolleyes: mulla on ollut rinnat näin kipeät viimmeksi kun aloin esikoista imettämään o_O
dpo:sta en oo sata varma, kun en oo ovista testaillut, mutta kivut ja limat oli 11.päivä :grin
 
Marsupilami toivotaan että olis raskaus oiretta:wink jäämme odottamaan tikku kuvaa...
Mulla jokainen raskaus ollut jokseenkin erinlainen!
esim parin aikaan oon saanut oksentaa urakalla, esikoisen aikaan oli lamaannuttava väsymys, sisusta ollut panetus, jostain paleli hillittömästi ja jostain olikin sit kuuma. Tytöistä teki mieli hevi tuotteita ja sisusta lihaa:)
Nuppunen mulla oli joku kiinnitys yritys tossa taannoin ja sain ns roskis plussan... hyvin hailuran! Jossain valossa näky, toisessa ei:/
Toivotaan että sillä olis pysyvän plussan yritystä :wink
Meillä ei oikein mitään kummosta... sisu oppinut sylissä pomppimisen, nousee konttaus asentoon mut siihen se jääkin... syöminen edelleen niin ja näin:/ torstaina olis 6kk kontrolli synnärillä... jänskättää! Toivon että saadaan jäädä neuvolan seurantaan...
Kiirusta meinaa olla tää mun elo joten siksi hiljasta mun osalta:/
Niin ja menkat taas alkamassa 2 päivää etukäteen... että osaakin ärsyttää!
 
Meillä poika lopetti tyystin maidon juonnin... Huutaa ku näkeekään.... Ihan käsittämätöntä... Muuten ei itke eikä kitise.. Mitä tää on
Menikö jo ohi?
Meillä vitonen piti vauvana illasta seuraavaan aamupäivään paussin syömisessä, olin ihan tuskissani valuvine tisseineni, mökillä oltiin yötä. Oli varsinainen horror yö itselle. Mutta lapsi vaikutti olevan ihan kunnossa. En keksi muutakun ehkä hammassäryn syyksi.
 
Testasin negan (kipeillä silmilläni oon näkeväni 2viivaa mutta se toinen viiva katoaa aina johki :wacky:).
Eli ei tää rintakipu ainakaan raskaudesta johdu :bored: mietin että koittaako näihin nousta maitoa, kun tuo pienimmäinen ollut nyt pari päivää koko ajan ihossa kiinni ja yötkin nukkunut mun päällä o_O kunhan ei tulehdusta pukkais! :confused:
Viimme yö oli kauhea, kun nuorimalla hengittäminen kuulostaa kovin ikävältä. Jos koittaa itkeä niin vinkuu vaan ja kuulostaa että happi loppuu :sad001 kuumetta on enää 37, niin eiköhän tää tästä :smiley-angelic001
 
Nega täällä kahdessa eri testissä tänä aamuna. Eli eilinen ja toissapäivänen oli jotain viallisia, tai no ei kai viallisia, ku vasta myöhemmin se viiva niihin tuli. Pitäis aina heti 5min jälkee heittää roskiin. Ne viivat oli ihan selkeitä, ettei tarttenu edes väännellä ja käännellä, ku näky selkeesti kauempaakin ja niissä oli ihan punasta väriäkin. No nyt vaa uutta kierrosta odottaan, lämmötki oli aamusta laskussa. Ehkä sitten vuodenvaihteen vauva seuraavasta.
 
Äippä, Mikä tilanne muuten sen sisun päänkasvun kanssa? Senkö takia käytte synnärillä kontrollissa? Sori kun en muista paremmin. Tsemppiä! Toivottavasti kaikki ok ja pääsette neuvolaseurantaan.
 
Takaisin
Top