Suurperhe kuumeilijat

Kiitos vaan kaikille, mutta tämä ilo loppui nyt:shifty:, vuoto alkoi.
Kp1 laskisin tämän pelin. Uusi kuukausi ja uusi mahdollisuus. :cool:
 
Sandy, mä opetan matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa :grin
Tsemppiä ja toivottavasti palautuu mieleen vielä näiden
aineiden asiat. Itellä ei pääse ruostumaan :excited001

Ugh, kun mulla ollut huono olo nyt illalla. Aamupäivällä
meinasin pyörtyä töihin. Voi olla joku pöpö vaan.
Menkkoihin vielä monta päivää..
 
Lambi voi ei:sad001 pahoittelut:Heartred
Jospa uusi kierto toisi tulokkaan! Mulla ainakin raskautuminen tapahtunut samantien keskenmenosta, toivotaan että sullakin!
Helena toivottavasti olis jotain 9kk pöpöä:wink
 
Pahoittelut lambi, selkeä plussa oli jo :sad001

Täälä mennään 26+1, ja nyt on iskeny kauhea työväsymys, työmäärä on kamala ja vuorot suunniteltu ihan päin vittua. Nyt yövuoroista on vaan yks vapaa, huomenna alkaa 5pv työputki joista 3 on iltavuoroja eli 2 ilta-aamu yhdistelmää. Sit vaan yks vapaa ja taas alkaa yövuorot. Alkaa henkisesti olla tosi raskasta, ja väsy on kamala, mutta kun ei supistele niin en osaa ottaa sairaslomaa. :sad001
 
799ec0f96548d21cb656ee3d3f1c237c
[/IMG]
 
Pahoittelut lambi! :Heartred:sad001 toivotaan että tällä kierrolla tärppäis kunnolla kiinni! :smiley-angelic001

Niemja, tsemppiä! Olisko mahdollista sun jäädä jo kotiin? Eikös teilläkin pienin oo aika pieni, että kodinhoitotukea sais? Tai jos edes olisi mahdollista pienenettää työmäärää? Onhan raskaudessa jo tarpeeksi työtä itsessään :wink

Mulle ei näy pikkuvarpaiden kuva o_O
 
Mulla on vakipaikka niin en todellakaa jää 200e kotihoidontuelle, ei ikinä talous kestäisi. Ja hakemus olis pitäny tehdä jo kuukausia sitte että ei edes onnistu. Sairasloma on ainut vaihtoehto, kokonaan tai osittain, pitää nyt miettiä asiaa. Kokeilen tänään mennä töihin ja jos tuntuu liian raskaalta nii huomenna haen sairaslomaa.
 
Siis tää ei oo todellista... Kaikki on menny niin alamäkeä ku vaan voi ja nyt isäntä rupespuhuun et ootko miettinyt kuinka ihana ois VAUVA... Minä siihen et täh? Hah sai mut ihan sanattomaks ja en osanu sanoa mitään
 
Voih apua sun miestä pikku varpaat :D
Oishan se vauva varmasti ihana ja näin mut kestääkö sun kroppa tai pää uutta raskautta! Mitä sun kaa täs rupatella niin sun raskaudet ei oo tainnut olla siitä helpommasta päästä?! En siis mitenkään pahalla! Vauvat on kyl aika ihania :)
 
Äippä sepä se ja leikuuhan siitä tulis.... En tiiä mitä ajatella pää kyllä kestää mut muuten en tiiä... Onneks nyt saanu lihasmassaa ku salilla käy mut mut en tiiä... Apua kaikkea sitä
 
Sitä vaan asiaa miettimään pikku varpaat:) mä oon kyl niin onnellinen et enempää muksuja meille tuu vaikka mies jaksaa muistutella kun on ovis o.O itse en jaksais enää yhtäkään vauvaa... sisu(ja Siiri) niin huono nukkuja nykyään et ei tulis mitään jos vielä paksunakin ois...
 
Mikähän ton Min miehen pään kääntäis. Noh nyt hänen kaverin vaimo odottaa vauvaa nii jospa se vaik sit jollain tavalla muuttais hänen mielen. Mie aattelin viime vuonna et se hänen mieli muuttuu nopeesti.

Meil ois esikoisen synttärit nyt lauantaina. Se on vaan tosi kiva järjestää kun oon huomen viel illan töissä. Onneks on huominen päivä aikaa leipoa. Mies saa sit siivota.
 
Minulle joskus lapsena jo äitini povasi kaksosia. Oli lukenut vissiin jonkun kirjoituksen tai jostain muualta kuullut, että kaksosuus olisi hypännyt kaksi sukupolvea yli. Minun äidin äitini oli kaksonen, joten minuun olisi osuva tuo kahden sukupolven hyppäys. Toivoin myös kaksostyttöjä salaa. :) Kaksostytötv sitten sainkin.. ♡♡
 
Takaisin
Top