Suurperhe kuumeilijat

Sutjakoita mammoja! Hienot masut molemmilla, kyllähän ne näkyy nopeemmin kun kerran on kudokset jo venyneet - lihakset varmaan muistaa mitä tuleman pitää ja antaa heti tietä:grin.
 
Joo, kyl tuo kohtu venähtää heti melko isoksi, vähän kuin useaan kertaan täytetty ilmapallo :D Iho on toistaiseksi säästynyt ihan hyvässä kunnossa, vaikka viides tulossa, saa nähdä miten palautuu tällä kertaa.
 
Voih miten ihania masuja siellä! Lisää vaan kuvia muiltakin! :)
Mulla oli ekassa raskaudessa vatsa tosi pitkään pieni, reilusti yli puolenvälin meni ennen ku muut huomas raskauden. Tais olla vielä reilu kuukausi laskettuun kun hammaslääkärissä hämmästeltiin, että oon raskaana vai. Mutta sen jälkeen lopuissa, hyvä kun on saanut piiloteltua nt ultraan asti, tai siltä se on ainakin itseltä tuntunut. :grin
 
Itsellä ei kans vielä oo palautumises ollu ongelmaa, mutta vasta 2 onnistunutta raskautta takana. Mä oon läpipaska ja ongelma on painon nostaminen aina, siks tuntuu että heti pieniki nousu näkyy heti.. Enkä liiku ku pakolliset.
 
F8AD6C80-F296-47DD-ADAE-C6B3E2DA4FA7.jpeg
Mutta tässä on pötsistä kuva, rv 37+4.
 
Voi vitsi miten ihania masuja täällä:)
Kyllähän se masu on pompannut esiin aina vaan aikasemmin ja aikasemmin :wink tämmönen se oli hiukan ennen nt ultraa
ImageUploadedByVau Foorumi1542434818.415364.jpg

Ja just ennen synnärille menoa
ImageUploadedByVau Foorumi1542434875.134418.jpg

Miten se kuvassa näyttääkään niin pienelle vaikka muistan masu v*tutuksen niin selvästi:eek:
 
Mitäs tänne kuuluu?
Meillä oli tänään aivan mahtava päivä!!!
Käytiin tänään mll järjestämässä ilmaus tapahtumassa ja siellä oli jokeripokeribox taikuri Simo Aalto taikomassa ja muutakin aktiviteetteja lapsille ihan ilmaiseksi ja itse pääsin nauttimaan lapsien ylitse pursuavasta ilosta kun he niin nauttivat kaikesta mitä päivä heille tarjosi:) aivan mahtava päivä! Täysin ilta kiukun väärti :D se lapsien ilo on kyllä maailman parasta:Heartred
 
Meillä oli pienimuotoinen flunssa lapsilla ja nyt on se onneksi mennyt ohi :) huomenna alkaa 38+0, tänään ollut kolme ässää käytössä, mutta paskat ainakaan vielä mitään tapahtuu:meh: mä en muista että olisin ollu yhtä turhautunu muissa raskauksissa tähän oloon kuin nyt. Mutta enää 2vkoa laskettuun.

Eilen oli kiva käväistä kaverin kihlajaisissa ja tupareissa ihan itsekseen :happy: onko muuten muilla ollu alakerrassa ennen synnytyksen alkua kuivaa vai enemmän märkää?
 
Lapset sairastavat vuorotellen, ite en ole nukkunut kohta viikkoon kunnolla kun aina joku herättelee tai mies kuorsaa :D Yhden yön kävin nukkumassa pojan huoneen nojatuolissa kun sohva niin lähellä makkaria, että kuorsaus häiritsee. Onneks ei vielä ole se raskausunettomuus alkanut vaivata, vaikka kohta puolivälissä mennnään, mut jossain vaiheessa se on varmuudella edessä. Eipä tänne mitään erikoista, sama arki jatkuu, joululomaa odotellessa :)

Metstähti88, en kyllä yhtään muista miten ollut ennen synnytystä, mut just ennen on kyllä alkanut valua limatulppaa/limaa, mut samalla kyllä alkanut supistelemaan ja maha tyhjenemään. Itse oon aina laittanut määränpääksi sen 42+0, sitä ennen kuitenkin suurin osa syntyy ja yliaikaisuus ei ole kovin yleistä :) Tsempit viimemetreille, taitaa sen turhautumisen olla tarkoitus valmistaa synnytykseen :wink :Heartred
 
Metsätähti, ne häätö hommailut mitään toimi o.O mä olin kanssa sisun (kin) odotuksen loppumetreillä aivan done sitä oloa... voimia ihan hirveästi viime metreille:Heartred
Paikat oli kyllä pitkään hyvinkin kosteat mutta en usko sen johtuneen synnytyksen enteilystä tms kun alko tosiaan viikkoja ennen la :D
Ajattele muuten positiivisesti noi sairastelut, saapahan vauva vastustus kyvyn tällä hetkellä liikkuviin pöpöihin:wink vaikka eihän se kiva oo sairastaa raskaana lapsiperheessä...
 
Tsemppiä loppuviikkoihin!

Meille ei heinäkuuvauvaa tule:grumpy:..katsotaan josko elo-syyskuu olis meidän juttu:shy:! Syksyvauva olis varmaan ihana(koko kesä korkeesti raskaana:hilarious:)..siinä onkin meillä synttäritaukoa monta kuukautta:p.
Vähän jännää että onko tässä jo liian vanhat munat matkassa, mutta yrittämällähän tuo selviää!
 
Tsemppiä täältä kans raskauden viimesille hetkille!

Ja tsempit myös lambille uuteen kiertoon!

Mä oon nyt yrittäny keskittyä muihin asioihin kun vauvakuumeeseen, kun se ei ole tässä hetkessä mitenkään järkevää yrittää vauvaa, vaikka sydän sanookin muuta..plaah.. oon yrittäny olla täältäkin pois, etten ajattelis asiaa niin usein, mutta aika huonolla menestyksellä kun taas täällä roikun..:grin miks sydän ja järki ei vois kulkee käsikädessä näissä asioissa.. Onks muilla samanlaisia ristiriitaisia tunteita vauvakuumeesta?
 
On ristiriitaisia tunteita ja eihän oikeasti ole ikinä täydellinen hetki vauvalle jos ihan rehellisiä ollaan :D Tilanteet elää ja sen mukaan sopeudutaan sitten.
 
Warheartille jaksamista flunssan keskelle, toivottavasti kohta helpottaa teilläkin :)

Tosi kurjaa lambi :/ ehkä seuraava kierto on teidän :)

Voimia Nuppunen :) elämä olisikin niin helpompaa päätöksien teossa jos tosiaan sydän ja pää olisivat aina synkassa. Toivottavasti saat/saatte yhdessä päätettyä miten jatkatte :Heartred

Tänään tosiaan poksui 38+0 ja varasin ajan ylihuomiselle vyöhyketerapiaan. Tosi mielenkiintoista kokeilla, en ole koskaan ollut. Oletteko muut käyneet? Onko se teillä jotka ootte raskaana sitä kokeillu edesauttanut synnytystä vai kuinka? :)
 
^On todellakin, Nuppunen! Epätoivo valtaa, jos ajattelee tämän olevan viimeinen vauva. Ihan tuntuu kipuna jossain rintalastan takana. Järki taas... Sekin yrittää kuiskata, että onhan meillä fasiliteetit kunnossa niin, että neljännenkään jälkeen ei neliöt loppuis. Autot joutuis vaihtamaan, mut niitä nyt on vaihdettu muutenkin muutaman vuoden välein, että ei sekään katastrofi olis.
Mut sit taas just tänään oon möyrinyt jossain ihme ahdistus-masennus-ketutuksessa, joka johtuu siitä, etten oo nyt minin syntymän jälkeen ollut mitään muuta kuin äiti - täysin äitiyttä väheksymättä! Mä ehdin vain jo kahden ekan jälkeen oppia siihen, että voin tehdä omia juttujani, lähteä liikkeelle yksinäni, jne. Nyt tää totaalisitoutuminen vauvaan, vaikka sitä on kestänyt vasta alle 4kk, vie multa hirveästi energiaa ja saa aikaan jonkinlaista identiteettikriisiä. Neloskuumetta suitsii myös se, että imetys pitää mulla kierrot jäissä, enkä siis tiedä, koska raskautuminen ois ees mahdollista. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, ellei sit vaihdevuodet jo puske päälle. Siihenkin (ja sen tuomaan pettymykseen) yritän valmistautua, mutta vähän vaikeeta mun on kuvitella sitäkään, kun nää kolme ovat tarttuneet matkaan lähes heti, kun vauvalle on annettu lupa tulla.
Ja toki nää olemassa olevat lapset myös heiluttavat vaakakuppeja. Esikoisella on nyt pari viikkoa ollut sen mittakaavan esimurrosikä, että hermot ei meinaa kestää. Keskijäbä yllättää joka päivä sekä iloisesti että ei-niin-iloisesti. Mini puolestaan on pelkkää hymyä ja saa mut pakahtumaan rakkaudesta päivittäin. Että yritä tässä nyt mitään suunnitella... Ehkä parasta onkin elää hetkessä ja katsoa, kuinka käy..?
 
Metsätähti mulla on ollu märkää, vv lotissu oikonaan muutaman viikon ennen synnytystä. Tsemppiä loppumetreille! Ittellä lähti akupunktiolla kuopuksen synnytys käyntiin, nyt koitan varata vyöhykkeen jos niin pitkälle päästään.

Toivottavasti saatte asiat sovittua Nuppunen! Samaa mieltä warheartin kanssa, koskaa ei oo hyvä hetki vauvalle jos joka asiaa tarkastellaan.

Tänne ei kuulu kummempia, jatkuvaa stressiä raskaudesta, kun en osaa vaan olla ja nauttia. Nyt 9+6 ja 30.11 nt-ultra:Heartred ehkä sit vähän enempi uskaltaa luottaa. Viime perjantaina kyllä nlatäti kurkkas ultralla ja pieni oli tuplannu kokonsa mut ultra on nii huono että muuta selvää ei juuri saanu nii silti epävarma olo.
Miehen kans lähdetään joulukuus risteilylle kahdestaan, ja varattiin huhtikuun loppuun uus Pariisin reissu, että ompa jotain mitä odotella :Heartred
 
Takaisin
Top