Suurperhe kuumeilijat

HIRMUISESTI ONNEA DEB :Heartred Ja paaaaaljon tsemppiä pienelle miehelle!! Voi että. Nyt hän on täällä ja se jännitys ohi.

Ihanan isoksi hän kasvoi ja näin pitkään vielä huonojen uutisten jälkeen, sitkeä kaveri on ja halusi selvästi tähän maailmaan! Olenko mä ihan sekaisin, mutta odotitteko poikaa tulevaksi, kun mietin tyttöä koko ajan? :)
 
Oi onnea dep, hurjasti pienelle kasvuvoimaa ja sinulle toipumista sekä leikkauksesta että rankasta raskausajasta:Heartbigred
 
HIRMUISESTI ONNEA DEB :Heartred Ja paaaaaljon tsemppiä pienelle miehelle!! Voi että. Nyt hän on täällä ja se jännitys ohi.

Ihanan isoksi hän kasvoi ja näin pitkään vielä huonojen uutisten jälkeen, sitkeä kaveri on ja halusi selvästi tähän maailmaan! Olenko mä ihan sekaisin, mutta odotitteko poikaa tulevaksi, kun mietin tyttöä koko ajan? :)

Me ei tiedetty etukäteen sukupuolta, mutta mulla oli tyttöolo kokoajan :D tää vauva on kyllä jatkuvasti yllättäny joten olis pitäny arvata että eihän sekään olo pidä paikkaansa :woot:
 
Deb onnea hirmusti ja jaksuja....meillä aika kirurgille 29 arvatkaa vaan kuinka pitkältä se tuntuu....en tiedä mitä ajatella kauheesti kaikkee pyörii päässä ja pitäis siinä sivussa hommatkin hoitaa huoh
 
Moikka!
Olen uusi tässä ketjussa, enkä millään jaksanut aloittaa lukemaan noita vajaa 200sivua, joten anteeksi siitä
Itse Poden ainaista Vauvakuumetta ja sen vuoksi tänne kirjoittamaan tulinkin.
Meillä nyt viisi lasta ja haluaisin niin kovin kuudennen, mutta mies ei halua enempää. Miten mää pystyn elämään tän tunteen kanssa, tuntuu kuin multa vietäs jotain todella suurta ja rakasta pois, vaikkakin noita ihanuuksia viisi jo ennestään onkin.
Vauvan kaipuu vain on niin jäätävä,etten tiedä meneekö tää tunne ikinä pois. Välillä ihan itkettää kun ajattelen, etten saa koskaan kokea enää raskausaikaa, synnytystä, vastasyntyneen tuoksua ja ennenkaikkea sitä omaa vauvaa. Miksei se kuudes menisi siinä missä viisikin? ❤
 
Nennu tervetuloa:) täällä odotellaan kuudetta vauvelia saapuvaksi ens kuussa joten vastaukseksi kysymykseesi, miks ei menisi:wink
Saanko udella onko teidän viisikko minkä ikäisiä?:)
Meidän typyt on 7v, 5.5v, 4.5v, 2v 4kk ja 1v 3kk:Heartred
 
Pikkuvarpaat kylläpä saatte vielä odottaa piinaavan kauan! Rasittavaa varmasti...
Mulla ois huomenna istukka/kasvukontrolli ja jännittää ihan älyttömästi:eek: entä jos jätkä ei ookkaan kasvanut? Onhan sillä kaikki hyvin? Ovathan virtaukset edelleen priimaa? Apua!!!!
 
Nennu, mulla on sama. Meillä on kolme poikaa mut joku puuttuu, mies ei vaan halua. :/ On sellainen fiilis et joku tekee tän tahalteen tms.. :sad001 ja surullinen olo, varsinkin kun täällä tehdään plussatestiä ja synnytellään koko ajan, vaikka iloinen kaikkien puolesta olenkin. :Heartred

Twisted, 3 x poika
 
Äippä x5, voi miten ihanaa et jo kuudes tulossa ❤ ja teillä siis tyttöjä kaikki ja tää kuudes poikako?
Meidän pojat 9v9kk, 8v4kk, 5v, 3v3kk ja 1v. ❤
 
Juu meillä on vaan tyttöjä ja ultrassa meille kovin lupailevat poikaa:) oisko vähän söpöä jos teille tulis vielä 2 poikaa(7veljestä) :wink
 
Oi ihana kuulla et vauva pärjää hyvin noin varhaisilla viikoilla:)

Itse tuskailen et miksi... miksi ihmeessä mul on taas vauva.. ( Julius huutaa yöt refluksiaan..)

Meillä: 8v4kk, 6v2kk, 3v10kk ja 2kk poikia kaikki:wink
 
Sitä moni sanookin että seittemän veljestä pitää tehdä kun niitä jo viisi on.
En vaan tiedä miten saisin miehen mielen muutettua...
 
Jaa-a nennu, meidän perheen piti olla täysi tän meidän vuosikkaan jälkeen mutta toisin kävi... vähän niinku vahingossa:wink meillä kyllä mies on ennemmin tai myöhemmin (yleensä ennemmin) ollu suostuvainen uuteen vauvaan kun hänelle siitä alkanut puhumaan ja on toikin ajoittain vauva kuumeillut ja mut ylipuhunut:wink
 
Takaisin
Top