Suosittele kantotakkia!

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Kaikki hyvät ja huonot puolet kantotakistasi kiinnostaa! Verkkokaupasta pitäisi saada hankittua (mielellään muualta kuin Ipanaiselta) eikä aivan järjettömän hintainen. Jonkinlaista säänpitävyyttä olisi hyvä olla, ei tarvitse olla toppaa. Kumja on ollut eikä toista tule.
 
Minulla on yksi tsi kantopaneeli takissa ja se on ollut eniten käytetty. Tosin on vain etupuolelle.. :)

Selässä kantamista varten ostin Angel Wingsin anorakin ja olen ollut tyytyväinen. Lähinnä tarvitsin ohutta kuoritakkia ja siihen on ollut hyvä. Merkillä on myös softshell takkeja, joita moni on kehunut. Malli on naisellinen ja istuu kauniisti myös ilman paneelia. :) Hinnat taitavat olla jossain 130-180€ välissä.. en ole nyt seurannut. Useammat nettikaupat myyvät. Tuo softshell menee hyvin myös kylmemmillä keleillä. Itselle ja vauvalle tarvittaessa joku kerros alle.

1,5v lasta tulee useammin kyllä kannettua jo takin päällä kuin alla. :)
 
Mulla on Liliputin kantotakki, joka on koko syksyn ja talven ollut ihan paras. Ei ole toppa mutta on lämmin kuin mikä, vauva tarkenee parilla kerroksella talvellakin, ei silti liian kuuma syksyllä, plus vetoketjut kainaloissa auttaa jos tulee liian kuuma. Etupuolella helppo kantaa, selkäpuolta ei vaavin kanssa vielä kokeiltu mutta vaikuttaa kohtuulliselta. Toimii käytössä myös ilman paneelia ja näyttää hyvältä. Hihat vähän naftit, ihan niiden puolesta voisi harkita isompaa kokoa. Hyvin taskuja, myös piilotaskut vetoketjulla. Kaikin puolin ihan toimiva ja siisti takki jonne vauva mahtuu hyvin. En muista mitä maksoi ja mistä ostin, netistä kuitenkin hyvällä alennuksella silti yli satasen kustansi.
 
Greysellä on kivoja takkeja. Mulla oli niiden softshell, ja tykkäsin. Oli paneeli sekä eteen että taakse ja vielä raskausversiokin. Hyvä huppu ja taskut jne.
 
Takaisin
Top