Suosikki- ja inhokkikotityönne

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä on teidän suosikkikotityö? Tai edes se vähiten ikävä, jos et voi sanoa pitäväsi niistä mistään? Entä inhokki?

Oma ehdoton inhokkini on tiskaaminen. Onneksi mieheni pitää jossain määrin tiskaamisesta. Harmi vain että hän ei kovin paljoa ole voinut tiskailla viime aikoina, kun on sairas. Miehen sairastuttua tulikin aika pian hankittua tiskikone helpottamaan arkeani. :D Kun vain joku tiskaisi nuo paistinpannut ja puuvälineet sun muut joita ei voi laittaa koneeseen...

Suosikkia joudun miettimään vähän pidempään, mutta ehkä voin sanoa tähän ruuanlaiton. Hyvän ruuan tekeminen on välillä kivaa. Joskin olen välillä, tai no aika usein hieman laiska siinä. Onneksi on kaikenlaisia sitä helpottavia välineitä keksitty. Ruokaa on kiva tehdä, jos sen voi tehdä kohtuu vaivattomasti...
 
Lempikotityö on imurointi ja inhokki ruoanlaitto :)

Inhoan sitä, kun jaloissa tuntuu roskat ja hiekat yms, joten varmaan siksi imuroin mielelläni. Ruoanlaittoa inhoan, en tiedä miksi.. Mieluummin siivoan keittiön, jos joku muu laittaa ruoan :p
 
Mä tykkään myös imuroida :) Inhokki on ikkunanpesu mut onneks niiden pesu on vaan kerran vuodessa. Voisin harvemminkin pestä mut en jaksa keväällä katella niitä likaisia ikkunoita...
 
Mielenkiintoista, imurointi kuuluu yksiin inhokkeihini. :D Ei se yhtä tympeää ole kuin tiskaaminen, mutta en kuitenkaan pidä siitä yhtään. Välillä jätetään imuroimatta ja lakastaan vaan pölyt ja roskat pois. Harmi että silti pitää välillä imuroida.
 
Suosikit: pyykit ja tiskit
Inhokit: siivous ja laskujen maksaminen
 
En oikein tykkää imuroimisesta ja ikkunoiden pesu vasta ärsyttävää onkin. Ja nyt kun vauva on alkanut syömään ruokapöydän ääressä, tuntuu että se on aina sotkussa. Koko ajan sais siis olla pöytää pyyhkimässä ja järjestelemässä tavaroita yms.

Ruoanlaitosta tykkään tosi paljon, jos on vaan tilaa tehdä kunnolla. Mikään ei oo ärsyttävämpää ku kokkailla sotkun keskellä...
 
Mun inhokki ja suosikki on ruoanlaitto. Tykkään kauheesti kokastella kaikkea uutta ja testata uusia juttuja, mutta viisi nuppusta jaloissa, joista kaksi on melko nirsoja, niin liian usein pyörii samat tylsät ruoat tarjolla.
 
Mä tykkään pyykätä ja pestä vessan, imurointi on myös kivaa. Inhokki on tavaroiden järjestely ja pölyjen pyyhkiminen!
Ollaan tehty työvuorolista kotiin, että tulee miehen kanssa edes yritettyä tehdä jotain ja jaettua hommia.
 
Mä inhoan imurointia.
Lempparipuuhaa on yleinen järjestäminen ja pyykinpesu :joyful:
 
Kokkailu on ihan ok, ruoka kaupassa käynti on omaa-aikaa (en halua viikko ostoksia tehä 5 nirppa lapsen ja herkku suu miehen kaa) siivous on kivan terapeuttista mutta sit ärsyttää kun palaan takas lähtö pisteeseen niin näyttää että en olis siivonnutkaan(Kiitos kyseisten lasten) mut sit pyykin pesu tai oikeastaan viikkaus on ihan kamalan tylsää... samoin astioiden pesu:D kyl ulkoistan kaiken mahdollisen aikaan näille 5 lapselle:wink
 
Imurointia vihaan, samoin ruoanlaittoa jota en edes osaa. Ei tartte onneksi opetella kun mies tekee ruuat.
Lempikotityö... Hmm ehkä pyykkäys.
 
Eniten tykkään ruoanlaitosta. Imuroinnista en tykkää yhtään. Ja sitten yleistä raivaamista inhoan kun tuntuu että jatkuvasti on tavarat levällään. Liian pieni asunto ja liikaa tavaraa vaikka mitään ylimääräistä ei pitäisikään olla.
Onneksi nyt tulevan lapsen myötä muutetaan isompaan asuntoon :love017

Toki lapsen synnyttyä ja kasvettua sitä sekasortoa tulee olemaan enemmän, mutta ainakaan vielä en sitä osaa ajatella pahalla :grin
 
Imurointi ja ruoanlaitto suosikit! Vähiten pidän tavaroiden järjestelystä ja siirtelystä. Aina ei millään jaksaisi siirrellä kaikkea että voi imuroida ja pyyhkiä lattiat.
 
Ruoanlaitto inhokki ja kaikki loput mitä mieleen tulee on OK. Ei oo erityistä suosikkia... stressin purkuun parasta on kaappien järjestäminen :)
 
Takaisin
Top