Suoraa puhetta seksistä: Kuinka usein teillä vietetään intiimiaikaa?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Toisessa ketjussa kyseltiin neuvoja seksielämän elvyttämiseen pidemmän tauon jälkeen. Mutta miten usein te muut ehditte viettää aikuisten aikaa? Entä miten usein haluaisit, jos häiriötekijöitä ei olisi?

Meillä on olosuhteiden pakosta seksiä nyt keskimäärin noin kerran-pari viikossa (useimmiten vain sen kerran). Vauva ei yleensä nuku ilman minua, joten se rajoittaa hommaa aika hyvin. Ja kun yöt ovat rikkonaisia väsymyskin vaikuttaa haluihin. Jos lapset nukkuisivat hyvin, niin tämän hetken ihanne olisi varmaan joku 3-4 kertaa viikossa. Ehkä vielä joskus. :grin
 
Huh, meillä ei pystytä edes tuohon kertaan viikossa :grin Tämä alkuraskaus on pyyhkäissyt taas mukanaan kaikki halut, siis aivan kaikki! Mies on pettynyt mutta en vain halua alkaa hommiin toisen mieliksi.. Oma seksuaalisuus on ollut todella hukassa esikoisen jälkeen ja muutaman kuukauden se ehti olla normaalia (seksiä vähintään kerta viikossa), kunnes tulin raskaaksi ja tässä sitä taas ollaan..
 
Ei vietetä koskaan. Minä haluaisin esim. kahdesti viikossa, mies ei ikinä paitsi lapsentekotarkoituksessa. Aika epäreilua, että aina mennään sen vähemmän haluavan pillin mukaan. Toinen saa seksiä aina kun tahtoo, toinen kerran 100 kerrasta.
 
Keskimäärin varmaan 5 kertaa viikossa nykyään. Mulle kelpais joka päiväkin, mutta olosuhteet (lapsi, vuorotyöt) ei aina anna periksi. Lapsi nyt 2v.
 
Keskimäärin varmaan 5 kertaa viikossa nykyään. Mulle kelpais joka päiväkin, mutta olosuhteet (lapsi, vuorotyöt) ei aina anna periksi. Lapsi nyt 2v.

Huh, vautsi!

Mulla halut heräilee alkuraskauden koomastaan, pitää koittaa olla aktiivinen tää toinen raskauskolmannes, ku viimenen on sitte taas aika halutonta aikaa ison mahan kanssa :grin
 
Nyt kun on viimeinkin seksilukko saatu auki, niin 2-4 kertaa viikossa on aikuisten kivaa :wink Mullekin sopisi vaikka joka päivä, mutta miehen vuorotyö ja mun aikainen nukkumaan meno verottaa :grin Aamuseksi olisi I-H-A-N-A-A, mutta lapset heräävät valitettavan aikaisin ja etenkin pienimmät tulevat valitettavan usein meidän sänkyyn vielä torkkumaan.
 
Nyt kun on viimeinkin seksilukko saatu auki, niin 2-4 kertaa viikossa on aikuisten kivaa :wink Mullekin sopisi vaikka joka päivä, mutta miehen vuorotyö ja mun aikainen nukkumaan meno verottaa :grin Aamuseksi olisi I-H-A-N-A-A, mutta lapset heräävät valitettavan aikaisin ja etenkin pienimmät tulevat valitettavan usein meidän sänkyyn vielä torkkumaan.

Aamuinen tuokio on kyllä ihan paras aloitus päivälle, mutta hyvin harvoin onnistuu juurikin noista mainitsemistasi syistä. Ehkä parin-kolmen vuoden päästä. :)
 
Suurinpiirtein 3-4 kertaa viikossa ja usein iltaisin. Mies erityisesti haluaisi joka päivä, mutta jos oon rättiväsynyt ja täytyy valita unen ja seksin väliltä, niin unethan mä valitsen. Ihanne tilanne olisi päästä heiluttelee peittoja silloin, kuin itse haluaa eli usein se ajankohta on aamuisin, mutta silloin on lapset hereillä, joten eihän se onnistu.:grin
 
Takaisin
Top