Suljettu ryhmä keskenmenon kokeneille - näin pääset mukaan

Hei Pampulax, oon todella pahoillani keskenmenostasi. :sad001 Ryhmä on olemassa ja aktiivinen, laita Vargynjalle viestiä että haluat mukaan. Hän lisäilee tiistaisin ja perjantaisin muistaakseni mukaan uusia.
 
Minuakin kiinnostaisi tietää, onko salainen ryhmä vielä olemassa, ja kuinka aktiivinen? Keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta koettu, kaipaisin vertaistukea.
 
Taikatuuli, laita Vargynjalle yksityisviesti, että haluat salaiselle puolelle. Hän lisäilee tiistaisin ja perjantaisin uusia.
 
Onkohan ryhmä vielä aktiivinen? Täällä olisi yksi, joka kaipaisi vertaistukea.
 
Onkohan ryhmä vielä aktiivinen? Täällä olisi yksi, joka kaipaisi vertaistukea.
On aktiivinen. Lähetä Vargynjalle yksityisviesti, hän lisäilee ryhmään tiistaisin ja perjantaisin.
 
Ainakin vielä eilen vallinneen tilanteen vuoksi minulle lähetetty yksityisviesti on saattanut valitettavasti hukkua spämmin sekaan. (Aiheesta enemmän täällä.) Olen nyt vastannut kaikkiin löytämiini viesteihin, jotka kaipasivat vastausta. Jos odotat minulta vastausta yksityisviestiin, pyydän pahoitellen lähettämään uuden viestin. Vastaan tavallisesti kaikkiin salaisia ryhmiä koskeviin viesteihin tehdessäni ryhmälisäykset.
 
Jään äitiysvapaalle ja maanantaista lähtien Bella Swan toimii ylläpitäjänä. Lähettäkää pyynnöt ryhmään lisäämiseksi tästä hetkestä lähtien hänelle. (En aio lisätä enää viikonloppuna ketään ryhmään.)
 
Takaisin
Top