Suljettu ryhmä keskenmenon kokeneille - näin pääset mukaan

Näänkö sen ryhmän missä sitten? Käytän puhelin sovellusta?

Löytyikö ryhmä? Jos ei, jatkan sovelluksen käyttöharjoituksia ja kerron sitten missä se näkyy. Se on periaatteessa tämän Keskenmenon kokeneet -osaston alaosasto (ja Keskenmenon kokeneet on Enkeleiden vanhemmat -osaston alaosasto).
 
Laitoin yv:n Miramarille, tukikohdan perille? Toiveena olisi päästä keskenmenon kokeneiden suljettuun ryhmään mukaan. Täytän kriteerit.
 
Perille tuli. :) Lisäilen taas huomenna käyttäjiä ryhmiin niin lisään sinut myös silloin.
 
Mä en kyllä löydä sitä kansiota mistään....käytän puhelinta ja sieltä vau.foorumi-sovellusta. kokeilin myös selaimella eikä sielläkään löydy. [emoji53]
 
Onpa omituista. :sad001 Tarkistin asian ja olen sinut kyllä ryhmään lisännyt. Sovelluksessa salaiset ryhmät ei joskus halua tulla näkyviin, mutta tulevat kun poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen, mutta jos se ei näy selaimellakaan niin se on oudompaa. Laittaisin kuvan siitä, missä ryhmän pitäisi näkyä, mutta juuri nyt on sen verran kiire että en sitä ehdi tehdä. Palaan siis asiaan illalla, jos on yhä hukassa. Se on siis vähän niinkuin tämän Keskenmenon kokeneet osaston alaosasto samaan tapaan kuin Keskenmenon kokeneet on Enkeleiden vanhemmat osaston alaosasto.
 
Näkyy tollai tän enkeleitten nii tyo yläosassa toi salainen ryhmä anroid sovelluksella
 

Liitteet

  • 1508928530898.jpg
    1508928530898.jpg
    52.2 KB · Katsottu: 510
Minni2016 ehtikin apuun ennen minua, kiitos Minni. :) Löytyykö S@lmiakki samasta kohtaa kuin Minnin kuvassa?
 
Haluaisin ryhmää. Sain yllättävän keskenmenon rv 11 23.11. Olisi mukava päästä purkamaan mieltä ihmisten kanssa jotka kokeneet saman
 
Milloin saa tiedon siitä onko salaiseen ryhmäön lisätty /mitä pitää tehdä että lisätään..? Ei ole tullut mitään viestiä yksityisestä viestipyynnöstä huolimatta ;/
 
Lovehearts, saat viestin kun sinut on lisätty ryhmään. Yleensä lisäykset tehdään tiistaisin ja perjantaisin ilta-aikaan eli saatat jo tänään päästä salaiselle puolelle. :)
 
Hei.

Vieläkö tämä salainen ryhmä on olemassa? Kaipaisin kipeästi vertaistukea, varsinkin nyt kun keskenmeno on tapahtunut viikon sisällä:sad001 kenelle pyyntöä laitetaan?
 
Takaisin
Top