Stokke Tripp Trapp-syöttötuoli

I

ippo

Vieras
Stokke Tripp Trapp puhtaanapito.
Onko sinulla valkoinen tai musta TT? Oletko kokenut sen puhtaanapidon tai siistin näköisenä pysymisen helppona/hankalana? Miten värillisten tai puun värisen kanssa?

Värillistä himoitsen, mutta valkoista ja mustaa vakavimmin harkitsen. Meillä nykyisessä keittiössä on valkoiset tasot, enkä vain pysty kävelemään ohi jos näen yhdenkin kahvipisaratahran. Tiskirätti on haettava. Tähän kiteytyy keskusteluni aihe, eli tulenko hulluksi valkoisen Tripp Trappin kanssa? Tuletko sinä hulluksi valkoisen Tripp Trappisi kanssa? Vai onko musta vielä pahempi, sormenjäljet tms näkyy lakatussa pinnassa?

Jakakaa äitirakkaat kokemuksianne kyseisen syöttötuolin kanssa elämisestä, kiitos :notworthy
 
Last edited by a moderator:
Stokke Tripp Trapp puhtaanapito.
Onko sinulla valkoinen tai musta TT? Oletko kokenut sen puhtaanapidon tai siistin näköisenä pysymisen helppona/hankalana? Miten värillisten tai puun värisen kanssa?

Värillistä himoitsen, mutta valkoista ja mustaa vakavimmin harkitsen. Meillä nykyisessä keittiössä on valkoiset tasot, enkä vain pysty kävelemään ohi jos näen yhdenkin kahvipisaratahran. Tiskirätti on haettava. Tähän kiteytyy keskusteluni aihe, eli tulenko hulluksi valkoisen Tripp Trappin kanssa? Tuletko sinä hulluksi valkoisen Tripp Trappisi kanssa? Vai onko musta vielä pahempi, sormenjäljet tms näkyy lakatussa pinnassa?

Jakakaa äitirakkaat kokemuksianne kyseisen syöttötuolin kanssa elämisestä, kiitos :notworthy

Meil on valkoinen tripp trapp jonka käyttäjä just täytti vuoden. Itsekin aikamoinen siisteysfriikki olen mutta vaikka mitä vannoin, niin pakko siit on ollu vähän höllätä nyt kun talossa asuu lapsi joka sotkee.

Ja siis kyllähän sitä ruokaa tippuu väkisinkin siihen tuolille. Joka ruokailun jälkeen on kyl pyyhittävä se jalkataso vähintään (joka on kyl sillee näppärä, että kerää suurimmat ruoat eikä tarvii lattialta asti noukkia!) mutta en mä koe tulleeni hulluksi siksi että se tuoli on valkoinen. En usko että yhtään sen vähempää puunaisin vaikka olis jonkun muun värinen. Yhden tutun luona lainattiin mustaa tripp trappia josta löytyi varmaan viikon ruokalista, että kyllä siinäkin näkyy, jos ei sitä pyyhi. Pöydän nyt vähintään pyyhin useamman kerran päivässä, niin siinä samassa se tuoli menee. Meil on Emman istuinpehmuste syöttärissä ja se on kans ihan helppo pyöräyttää koneessa puhtaaksi aina kun jaksaa. Ja lattialle suosittelen esim ikean lattiasuojusta, ei oo sit niin kiire siivota ihan salamana kaikkea.

Meille tuli valkoinen tripp trapp koska myös muut tuolit ruokapöydän ympärillä on valkoiset ja se sopi parhaiten sisustukseen. Uskoisin kuitenkin et se on noista ehkä "arin" väri, joten jos vain muut vaihtoehdot on mieleisiä niin harkitse ensisijaisesti niitä.
 
Meillä tumman puun värinen ja jokainen tarha ei nyt siinä näy. Mutta se pehmuste lensi pois käytöstä aika pian sen jälkeen kun lapsi alkoi syömään itse - tai tunkemaan kädet ruokaa ja koski sitten tuolin reunoille missä pehmuste oli. Meillä ehkä sellainen reilun 1½ kuukauden hyödyke.
 
Mä koen kans et se stokken oma pehmuste saattaisi olla hankala kun on ns. isompi ja menee sen koko istuinosan päälle. Toki toi Emman pehmustekin menee sotkuun kun lapsi itse syö mut aika hyvin se on selän ja pyllyn alla pääasiassa. Eikä tripp trapp musta kyllä välttämättä vaadi edes pehmustetta. Mut jos sellaisen haluaa niin joku tumma tietysti kätevin. Meillä on harmaa pehmuste ja sekin on aika hyvä.
 
Meillä tumman puun värinen ja jokainen tarha ei nyt siinä näy. Mutta se pehmuste lensi pois käytöstä aika pian sen jälkeen kun lapsi alkoi syömään itse - tai tunkemaan kädet ruokaa ja koski sitten tuolin reunoille missä pehmuste oli. Meillä ehkä sellainen reilun 1½ kuukauden hyödyke.

:happy119
 
Last edited by a moderator:
Meillä valkoinen tuoli ja kahdet baby setin väriin sopivat pehmusteet. Eli mitään ei ole valittu likaantumisen ym. perusteella.

Olen tarkka ja siivoan joka päivä. Ei ole valkoinen tuoli eikä raidalliset (sis myös valkoista) pehmusteet häirinneet minua. Olen siis tietysti siivonnut aina ruoan jälkeen, mutta ei kaikki lähde. Kerran viikossa pesen pehmusteet koneessa ja muuten otan mitä rätillä lähtee.

Vauva on nyt 3 kk syönyt itse tuolissa. Hän sormiruokailee, mutta ei ne ruoat pahemmin pehmusteelle mene. Ennemminkin lattialle, johon tahallaan heittää mitä ei halua syödä. Minusta pehmuste on tärkeä mukavuustekijä, en itsekään istuisi paljaalla, kylmällä tuolilla.

Valkoinen on toki väri, jossa helpoiten ja kauimmas näkyy töhnät. Samoin musta. Joku värillinen tai ruskeat olis parhaita lian kannalta.. Mutta kuten joku muukin jo sanoi, minä ainakin pyyhkisin ihan yhtä paljon väristä viis. Toki nytkin, kun lapsi syö lattialta kaiken, tulee siivottua nopeammin jäljet ja samalla se tuolinkin siivous menee. Eli sama lyhyesti ja ytimekkäästi; Ota se väri, jonka haluat, se ei siivoukseen vaikuta!
 
Takaisin
Top