Sterilisaatio

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Onko suunnitelmissa tai jo teetetty? Saitko lähetteen toimenpiteeseen helposti? https://www.vau.fi/perhe/tarinoita-perheista/sterilisaatio-oletko-nyt-aivan-varma/

Mä olen tämän raskauden alusta asti puhunut neuvolassa, että jos tästä elävä lapsi syliin saadaan, niin yksi steri mulle kiitos. Haluaisin myös kohdun lämpöhoidon kuukautisvuotoa hillitsemään ja käsittääkseni sen jälkeen ei saisi enää tulla raskaaksi.
 
Ei ole. Ollaan puhuttu, että mies ottaisi sen sitten jossain vaiheessa. Hän olisi jo valmis ottamaan, mutta mä en vielä halua tehdä niin lopullista päätöstä, vaikka voi hyvin olla, etten lisää lapsia halua tulevaisuudessakaan. Haluan kuitenkin pitää sen mahdollisuuden vielä.
 
Tämän raskauden päättyessä sektioon saavat tehdä sterilisaation samalla tai jos suostuvat saavat poistaa koko kohdun
(mielummin koko kohtu ) Sen verran rankka on tämä viides raskaus ollut, että ei enään uudelleen, raskaudun sen verran helposti että en halua ottaa pienintäkään riskiä.
 
Tehty on ja enemmän kun tyytyväinen! Ei tarvinnut lääkäriltä kinuta vaan kirjas lähetteen ilman mutinoita:) nyt steristä on n4kk ja arpi vaan punertaa. Toipuminen oli kyllä kivulias kun 2 syliteltävää/nosteltavaa kotona... oisko pari viikkoa mennyt ennenkuin olin täysin kivuton:/
 
Takaisin
Top