Sopiiko brasilialainen vahaus äidille?

Itsehän siis olen karvaton juurikin kaulasta alaspäin, en ole tullut edes ajatelleeksi asiaa lapsen näkökulmasta. En koe asiaa (karvattomuutta) sellaisena jota minun tulisi muuttaa.
 
Jaa a, jokainen tehkööt kuten tykkää. Minä ajelen vain kainalot, kesäisin sääret. Karvat eivät minua häiritse, eikä niitä tietenkään kukaan muu näe kuin minä itse. Enemmän häiritsee se punoitus, kutitus, hankaus, näppylät jne. jotka saan jos ajan karvoja sääristä tai bikinirajoista.
 
Olkoot muut kuinka karvaisia tai karvattomia tahansa. Jokaisen oma asia.
Itse ajelen kulma- ja kainalokarvat pari kertaa viikossa, ja muita karvoituksia siistin tarpeen vaatiessa.
 
Suomessa asuessani en ajellut kuin sääret ja kainalot, nyt käytännön syistä/ terveydellisistä syistä täällä kuumassa ajelen kaikki pois. Nyt myös ymmärrän sen miksi täällä on karvojen laser poisto niin suuri bisnes. Jos en olisi täysi bondi menisin laser poistoon itsekkin, mutta koska lopputulosta ei voi tietää näin vaaleilla en ole siihen rahojani tuhlannut.
Lasten näkökulmaa en ole edes sen suuremmin ajatellut.
 
Enpä minäkään ole ajatellut asiaa lapsen näkökulmasta. Sitten kun lapsi hoksaa että kah, toiset ovat karvaisempia kuin toiset, niin selitän auliisti, että toisten mielestä on mukavampaa olla karvaton kuin karvallinen. Kyllä äideilläkin on oikeus sheivata. Ja miksei isilläkin. :)
 
Niinpä, eipä sitä hiusten pituuttakaan lapsen mielipiteiden tai olettamusten perusteella valitse.
 
Mä olen henk. koht. kokenut täyden karvattomuuden epämiellyttävänä. Äidille sallittakoon siinä missä muillekin, oma juttuni ei ole. Sheivaan kyllä, kainalot pari kertaa viikkoon, sääret joskus. Intiimialueilta ajelen aina välillä, täysin karvattomaksi en kuitenkaan sieltä ajele ikinä. Miehillä mitä enemmän karvoja sen parempi! Tämä ei tosin koske partaa, mistä en pidä ollenkaan. Nykyisen miehen kanssa oli hauska tilanne ihan meidän alkuaikoina, hän ajeli karvat ajatellessaan että miellyttää minua. Kuitenkin kun huomasin ajelut, pääsi tirskahdus ja sen jälkeen on jätetty ajelematta :p
 
Minusta se on jokaisen oma asia kuinka karvainen tai karvaton haluaa olla. Eikä sen pitäisi vaikuttaa lapsiin mitenkään. Itse en halua olla täysin karvaton, jätän bikinialueelle karvoja vähän luonnollista pienemmälle alueelle.
 
Takaisin
Top