Sokerirasitus ja radi

Tää piikkikammo-hysteria-mamma haki mittauslaitteet. En pystynyt siinä neuvolatädin edessä mittaamaan vaikka uskon että omassa rauhassa tulee onnistumaan ihan hyvin. Ilokseni voin aloittaa joka toinen viikko vain yhden päivän mittauksella, toki paha 8x päivässä mittaus ja sitten joka toinen viikko neljänä päivänä vain aamupaasto. Kuinka usein muut kotona mittailee näin ruokavaliohoitoiselle radilla? Toivon, että ruokavaliohoidolla pärjätään loppuun saakka.

Oho, jonkun verran on näköjään eroja, kun mä mittaan 3x viikossa ja 4-6 mittausta/päivä (paasto+ruokien jälkeen). Mulla menee niin päin, että alussa mittaan enemmän ja jos pysyy tällai hyvänä, niin sit jatkossa riittää todennäkösesti 1x viikossa. :)
 
Tää piikkikammo-hysteria-mamma haki mittauslaitteet. En pystynyt siinä neuvolatädin edessä mittaamaan vaikka uskon että omassa rauhassa tulee onnistumaan ihan hyvin. Ilokseni voin aloittaa joka toinen viikko vain yhden päivän mittauksella, toki paha 8x päivässä mittaus ja sitten joka toinen viikko neljänä päivänä vain aamupaasto. Kuinka usein muut kotona mittailee näin ruokavaliohoitoiselle radilla? Toivon, että ruokavaliohoidolla pärjätään loppuun saakka.

Mä mittailin 3 kertaa viikossa aamupaaston ja 1h arvon + kerran viikossa koko päivän käyrän eli 8 kertaa (ennen ruokia ja 1h arvot) elikkä 14 kertaa viikossa...
 
Uppista ketjuun! Täällä oli tänään neuvola ja sain vihdoin ne mun rasitus kokeen tulokset, ilo uutinen onkin että ei enää tarvii mennä rasitukseen vasta sitten kun vauva on 1v mut vähän huonompi uutinen tuomio napsahti:sad001 yks ylitys, paastosta, 5,6mmol/L... raja 5,5mmol/L... voihan video:sad001 sain uuden koneen niin pääsee mittailemaan:sad001 harmittaa! Olisin toivonut polikliinstä synnytystä taas mutta haaveeksi jäi:sad001
 
Polikliininen synnytys on siis nopeesti-sisään-nopeesti-ulos -tyylinen? :)
 
Polikliininen synnytys on siis nopeesti-sisään-nopeesti-ulos -tyylinen? :)

Kyllä:) esim edellinen synty 00.00 olin kotona samanpäivänä puolita päivin :) olisin halunnut saman nyt... ”sokerivauvoja” haluavat pitää 1-2 päivää vähintään...
 
Mä haluun kanssa sellasen aamulla synnyttämään ja illalla kotiin. Niin paskat muistot sairaalassa olostakin että ei kiitos enää:grin
 
Mä haluun kanssa sellasen aamulla synnyttämään ja illalla kotiin. Niin paskat muistot sairaalassa olostakin että ei kiitos enää:grin

Joo se oli parasta :) tytöt tuli iltapäivällä takas kotiin ja päästiin heti vauva-arkeen kiinni... tietysti piti käydä vielä lastenlääkärin tarkastuksessa, mutta se nyt pienipaha:wink
 
Täällä ois huomenna rasitus.. yritän miettiä,että mitä sitä söisi iltapalaksi niin että selviäisi aamuun asti ilman hirveää nälkää. Tai no varmaan sama mitä syö kun nälkä on kuitenkin pian syönnin jälkeen. Jännittää kovasti tuleeko itsellekin radi tuomio kun liikunta on jäänyt tosi vähiin ja syönyt mitä sattuu.
Äipälle ja muille radi tuomion saaneille tsemppiä! Minä niin inhosin sitä itseni pistämistä, toivottavasti ei taas joudu siihen rumbaan..
 
Niin ja jos keität itsellesi puuron? Se vois pitää sokeritkin paremmin kasassa... mistä sä viimeksi kärysit? Mulla se on ainavaan se pirun paasto...
 
Mulla oli esikoista odottaessa kans tuo paasto. Oli just raja-arvo, mutta tuomio tuli.
 
No niin nyt on sitten täälläkin flunssa. Mitenhän se vaikuttaa tuohon sokerirasitukseen? Ei oo kuumetta, mutta räkä valuu ja kurkku kipeänä...
 
Jaa-a äityli... sairaushan saattaa vaikuttaa verensokereihin o.O tsempit sinne rasitukseen joka tapauksessa!
 
Juuri tuli tulokset rasituksesta: 5, 6.4 ja 6.1. Eli ainakin vielä ei tarvi alkaa pistelemään, jes! Toisessa rasituksessa pitää vielä kuitenkin myöhemmin käydä, mutta nyt saa hetken huokaista.
 
Uppista ketjuun! Täällä oli tänään neuvola ja sain vihdoin ne mun rasitus kokeen tulokset, ilo uutinen onkin että ei enää tarvii mennä rasitukseen vasta sitten kun vauva on 1v mut vähän huonompi uutinen tuomio napsahti:sad001 yks ylitys, paastosta, 5,6mmol/L... raja 5,5mmol/L... voihan video:sad001 sain uuden koneen niin pääsee mittailemaan:sad001 harmittaa! Olisin toivonut polikliinstä synnytystä taas mutta haaveeksi jäi:sad001

Minulla huomenna rasitus... veikkaan vähän, että paastoarvo ylittyy niukasti. Onkohan nuo raja-arvot erilaiset eri paikkakunnilla kun meillä on paaston raja-arvo 5.3?
 
Hussin alueella on ainakin ollut/on toi 5.5 raja... hiukan hassua jos tässäkin on eri alueilla eri rajat :eek:
 
Takaisin
Top