Sikiön vähentyneet liikkeet rv. 24

Hennamami

Oman äänensä löytänyt
Ootteko muut odottajat huomanneet että masuasukki "rauhoittuisi" raskausviikoilla 23-24?
Mulla itsellä menossa tänään rv. 24+1 ja oon parin päivän aikana huomannu etten tunne vauvan liikkeitä niinkuin ennen.. Liikkeitä tuntuu päivässä, mutta ovat todella vaimeita ja niitä tuntee harvemmin.. Mistä mahtaa johtua?
 
Moi!

Vauvallehan tulee tuohon aikaan univaiheita. Ehkä kyse on siitä? Tai sitten vaavi vaan keräilee voimia :) Itsellä juuri menossa rv 23 ja 24 pian tulossa. Mulla on istukka etuseinämässä, joten aika vaimeita ollut potkut muutenkin.

Välillä tulee hiljaisempia jaksoja, sitten vaavi taas innostuu jossain vaiheessa. Juuri pari päivää sitten kun pidin kättä vatsalla, tunsin potkun jopa vatsan läpi! :D
Kyllä se masuasukki siitä vielä innostuu ;)
 
jos niitä liikkeitä tuntuu suunnilleen joka päivä, ni ei varmaan tartte huolestua..

mä oon huomannu, että se riippuu kans siitä, miten päin vauva on, et paljonko tuntuu liikkeet. sillon kun sen jalat on mun "sisälle päin", niin ei tunnu samalla tavalla potkuja yhtä paljon, vaan tulee vaan vähän äklö olo tai vessahätä..
 
Kiitos vastauksista :)

Jep, kyllä hän siitä sitten alko taas möyrimään :) Nyt tuntuu (rv 28+5) ettei hän nuku ollenkaan, on koko ajan hereillä ja potkii. :D
 
Nostellaampa tätäkin ketjua

Mulla kans menossa nyt 24+3 ja selkeesti nyt viikon päivät ollut hiljasempaa. Kyllä noita potkuja tulee, mutta paljo vähempi mitä aikasemmin. Mites onko muillakin ollu samaa?
 
Ehkä on vaan kääntyny jalat "sisälle" päin tai nukkuu:) pitäähän pikkusenki välillä kerätä voimia:hilarious:
 
Löyty netistä useampi kommentointi että näillä viikoilla aika monella kai vähän rauhallisemmin liikuskelee
 
Pakko ottaa kantaa itsekin, suunnilleen noilla viikoilla oli täälläkin rauhallisempaa ja kävin jo neuvolassakin tutkimuksissa.

Nyt kuitenkin (29+5) liikkeet tuntuu päivittäin useaan otteeseen ja paljon voimakkaampina kuin aiemmin.
 
Takaisin
Top