Sikiön sukupuolen ennustaminen (testi)

Mulle näyttäis sekä sormustesti, että tuo kiinalainen kalenteri poikaa.
Kovasti on myös ollu poikaolo ihan alusta alkaen.. vaikkakin salaisissa haaveissa tyttö tietysti olisi.
Kaupoissa tekis kovasti mieli hiplailla tyttöjen vaatteita, mutta jotenkin se aina vaan kääntyy enemmän poikamaisiin vaatteisiin.
Jotenkaan ei uskalla mekkoihin koskea, kun on niin poika-olo ollut kokoajan :D

Mutta tässä raskauden edetessä tulevan pikku rakkauden sukupuolella on loppujen lopuksi päivä päivältä vähemmän merkitystä.
Toivoo enemmänkin vaan kaiken menevän hyvin ja saavan marraskuussa palkinnon tästä odottamisesta :) ?

..niin ja siis kaikissa unissa mitä oon vauvasta nähnyt, niin tulokas on poika ollut.. tai sitten sukupuolta ei ole unessa "kerrottu" ollenkaan. En muista ainakaan kertaakaan nähneeni tyttövauvasta unta.
 
Nuo on hauskoja nuo testit[:D]
Itse en ole kokeillut mitään tuollaisia testejä,
vaan ihan perinteisesti kysyttiin rakenneultrassa
ja poikahan sielä näkyi.[:)]
 
Minun oma laskuri toimii sillä tavalla, että miehen suvussa on kaikki lapset jotka syntyö poikia niin jotenkin ei tarvi arvailla, vaikka itse haluaisin katsella vaaleenpunasta [:D]
 
Aika hassu tuo kiinalainen kalenteri! vertasin sitä lapsiini ja katsoin tulevaa vauvaa niin just päin vastoin!
pitäsi olla 1poika ja 2tyttöä ja nyt tulis poika:) nooh sorry mulla on tyttö ja 2poikaa tulevasta en tiiä viel:D hauskaa nähdä pitääkö joku testi paikkaansa mutta epäilen suuresti..esikoisen aikaan tunsin että poika on tulossa ja vasta loppuraskaudessa tunsin että tyttö tulis ja dadaa tyttö tuli! kakkosen kodalla tiesin/toivon poikaa ja poika oli on :D. kolmosen kohdalla tunsin tytöx mutta ultrassa poju ja poika tuli:D nyt haaveilisin tytöstä mutta ei väliä rakas on yhtä lailla?
 
hahahaa[:D]
Aivan; nuo on kyllä hauskoja.
Ite tein kans ja meille poikaa luvattu niin tuon
mukaan tyttö[:D]
Josko luotan siihen ultraan enemmän.
 
Odotusaikana mua kiinnosti tietää kumpi tulossa, mutta ultrassa ei näkynyt.

Ihan plussauksesta asti oli tyttötunne, ja vain ne ihanat vaaleanpunaiset pitsiunelmat siellä vauvanvaateosastoilla kiinnosti, vaikka en erityisemmin tyttöä tai poikaa toivonut.
Lähestulkoon kaikki muut sanovat että ihan selkeä poikamaha, mun tyttöpuheita kukaan ei tuntunu ottavan tosissaan.

Tein sillon tuon kiinalaisen raskaustestin ja se näytti tyttöä, löysin netistä myös jonkun vanhoihin suomalaisiin ennustuksiin liittyvän testin ja tyttöä sekin tiesi. :D Eihän ne kovin uskottavia ole, mutta tällä kertaa osui oikeaan.

Nyt uskon siihen, että äiti jossain sydämensä sopukassa tietää kumpi tulee.

Tulipa vielä mieleen sekin, että joku joskus sanoi linea negran olevan tummempi poikaa odottaessa. Mulle kyseinen viiva tuli näkyviin vasta joskus 30+ viikoilla ja aika hailakkana, oiskohan tuossa ollu jotain perää. :)
 
itse oon tehny sormustestin ja näyttää et saisin tulevaisuudessa 2 lasta ja tätä ekaa näyttäs pojaks. mut katotaan mitä täältä tulee. :) toivottavast ainaki terve lapsonen.
 
Kiinalainen kalenteri osu meidän kohdalla oikein (kai)[:D], ultrassa povattiin varovasti tyttöä. Ei oikein tykännyt näyttää kunnolla.

Tuo mahan muoto on kyllä jännä, mulle on kaikki tutut ja tuntemattomat sanoneet että "teille on tyttö tulossa". Serkun kihlattu sai justiin pojan, ja ihmetteli että "mulla oli ihan eri näkönen maha!" Ja edelleen, yhdellä naisella oli kaksi poikaa, toivoi tyttöä mutta maha oli just eri muotonen minuun verrattuna ja kolmas poikahan sieltä pötkähti![:D][:D] Ihan jänniä juttuja, vaikka en minäkään näihin paljon painoa laita.. :D

Vielä, löysin kaapista pienen pienen vaaleanpunasen villasukan jonka kudoin ihan heti plussaamisen jälkeen. Olin unohtanut kokonaan mutta nyt nauratti kun löysin, oli väri valittu ainakin oikein :D
 
Aiemmin kirjoittelin tänne, että mulla on ollu vahva poika-olo. Mahan muodon perusteella ovat monet arvelleet, että poika on tulossa. Kiinalainen raskauskalenterikin veikkaa poikaa (katsoin vasta nyt sen).

No mutta, meillepä on tulossa tyttö! Eikä kyseessä taida olla enää mikään veikkaus, kun kolme kertaa on ultrattu ja joka kerran on arvio ollut sama. Viimeisimmässä ultrassa lääkäri sanoi:"Tyttö, tyttö, tyttö, miljoona vastaan yksi että tämä on tyttö!" Itsekin näin kyllä neidin värkin sen verran hyvin, ettei epäilystäkään ainakaan ulkoisista sukupuolielimistä. (Tiedä häntä sitten vaikka lapsella olisikin kromosomit XXY [:D])

Eli sain/saan mitä toivoinkin, mutten sitä mitä odotin ja mitä kaikenlaiset ennustukset olisivat luvanneet. Toki jos on 10 erilaista tapaa ennustaa lapsen sukupuoli, niin aina varmasti joku osuu kohdalleen. [:D]
 
Heh, toi Kiinalainen kalenteri oli tosi hauska! Mä odotan nyt 38-vuotiaana neljättä lastani ja kalenterin mukaan poika olisi sitten tulossa. Pitihän tietty tsekata noi aikaisemmatkin ja kaikki (uskomatonta) pitivät paikkansa! [:D]
 
Hehhee, jänniä nää sukupuolen testailut [;)] Itse kokeilin muutama viikko sitten tuleeko tyttö vai poika, ja sormustin (tai minulla oli käytössä heiluri) näytti Poikaa. Ja siitä on nyt noin kuukausi aikaa, kun näin unta, että halasin jotain pientä poikaa joka siinä unessa tuntui kauheen tutulta ja rakkaalta [8|][:D] hassu juttu... jotenkin vaan tuntuu, että poika olisi tulossa [:D]
...Mutta kiinalainen raskauskalenteri näytti äsken tyttöä.. Näkee sitten ultrassa kumpi tulee :)
 
Ennen kun saatiin tietää kumpaako odotamme niin kaikki, siis ihan kaikki sanoivat mahan ja alkuraskauden oireiden jne mukaan, että poika tulee. Sitten tein tuon sormustestin, moneen kertaan ja vauvan tuleva kummitäti teki sen myös minulle, aina näytti tyttöä.
no tyttö meille tuleekin! =) en tiedä uskonko noihin mihinkään hömpötyksiin mut joka tapauksessa, aina näytti samaa eli tyttöä... =)
 
Ton kalenterin mukaan tulis tyttö, sormus testikin piti sitten tehä ja sekin näytti tyttöä. Ja mulla on tän viikon alusta tullut tunne että se vois olla tyttö. Ja muutaman viikon ajan on ketellut sillä silmällä kaikkee ihanaa vaaleen punasta, vaikka en oo vielä hankintoja tehnyt.
Mutta katotaan kumpi tulee [:)]
 
Alusta asti ollu tunne että poika, miehen hyvin vanha mummo oli ennen tietoa raskaudesta nähnyt jälleen unta tulevasta ja puhunut myös pojasta. Ultrassa ei sanonu, toisessa ei oikeen saanu selvää. Toisaalta olis kiva tietää vähä osviittaa.
En voi enää katsoa kumpia hypistelen koska itsellä 2v tyttö ja tykkään niin ostella hänelle röyhelöä mutta tästä en ole ollenkaa varma :D
Kaikki veikkailee poikaa ja raskaus niin erilainen, testitkin jotku väittäis poikaa jne, tyttökin olis todella tervetullut, eli jään elämään täydessä epätietoudessa lokakuuhun asti :D :D
 
Takaisin
Top