Sikiön sukupuolen ennustaminen (testi)

multatassu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Vanhanajan "merkkejä" bongataan vieläkin, kun päätellessään ulkoapäin kumpi tulee (millainen maha, miten pahoinvoiva...)
Tämä on minulle ainakin uusi, jota voi testata vaikka vauvanvaatteilla.

Eli kummat värit miellyttävät enemmän, pojalle vai tytölle miellettävät! Jos kierrät vaaleanpunaiset kaukaa, tulossa on poika. Jos taas hypistelet hempeitä, saat pikku-prinsessan.

tutulta oli ultrassa kysynyt ennen sukupuolen paljastamista, onko huomannut mitkä miellyttävät. Tässä tapauksessa osui oikeaa.

Itse olen yrittänyt poikaa toivoa, mutta meinaa väkisin hempeään taipua. Tämän mukaan meille taitaisi tulla tyttö! Ensi kuun ylimääräisessä ultrassa ehkä selviää.
 
No ohhoh.. [8|] Itsellä ei voi ainakaan tuosta päätellä mitään... [:D] Minä nimittäin katson pinkkiä aina ja kaikessa. Siis on sitten kyse omista vaatteista, keittiövälineistä, pyyhkeistä, lakanoista, työkaluista tai jopa miesten vaatteista, (!) katson aina pinkkiä. Pinkki on siis lempivärini.. Eli en lähtisi tuosta mitään arvailemaan [:D] Vauvan vaatteissa katson lähinnä neutraaleja vaatteita ihan muuten vain, koska en tiedä kumpi tulossa ja siksi tulee katsottua vain niitä neutraaleja..
Tuo koko juttu on varmaan vähän henkimaailman juttuja, kuten sormustestit sun muut [;)]
 
Rupesin uudestaan miettimään tuota asiaa ja tajusin, että katson kyllä loppujen lopuksi yleensä enemmän poikiin viittaavia asioita (enkä sitä ainaista pinkkiä :D)... Johtuu osaksi siitä, että on vahva tunne pojasta itsellä. Ei mahasta tai mistään pääteltyä, tunne vain. Mutta kertoisiko tuo silti jotain? [;)] Itse uskon aina juuri tuollaisiin henkimaailman juttuihinkin, taikauskoinen, kun olen [:)]
 
Jep. Itsekin uskon että tuossa voi olla jotain perää, mutta nimenomaan niin, että äidillä on joku tunne jonka mukaan se noita vaatteita kattelee. Toiveet on ihan eriasia ja näitä onkin melko hankala pitää erillään. 
 
Siksi tämä onkin ihan hauska "testi"! Yrittää olla vaikuttamatta itse ja katsoo sitten osuiko oikeaan.
Itsellä ei ole varsinaista lempiväriä ja olen yrittänyt neutraaleja (molemmille käyviä) etsiä. Kaikessa vain tuntuu miellyttävämmiltä ne "tyttöjen" värit!
Vaikka vain vaihtaisi tietokoneen taustakuvaa.
 
itse katselin kaikkea vaaleanpunaiseen viittaavaa vauvamatskua, mutta sitten ultrassa lääkäri sanoi että poika täältä on selvästi tulossa :) 
 
Mä katselin alkuraskaudessa kyllä tottumuksesta kaikkea sinistä... Mullahan on neljä poikaa jo. Olin ihan et poikahan tääkin. Oli jotenkin tosi vaikeeta alkaa ostamaan vaaleanpunaista, rakenneultran jälkeen taisin ostaa yhden tai kaks juttua. Sit toisen kerran nähtyäni että on se tyttö ihan tosissaan, oon ostanut vaaleanpunaisia.

Mä en kyllä usko enää poikamahoihinkaan, kun itelläni on se sama "poikamaha" mikä on ollut joka kerta (myös kaksosista).
 
Mulla on ollu vaan sellanen tunne että poika sieltä tulee.. mutta katson neutraaleja värejä... itse en ole halunnut ultrassa tietää kumpi se on... mitä lähemmäs laskettu aika tulee sitä varmempi olen että poika sieltä tulee...

Se on tunteesta kiinni... mulla ei edes mahasta erota kumpi on kun vauva on poikittain mahassa... kääntyneen sitten kun aika tulee...
 
Mulla ei ollu mitään ennustamis juttuja,mutta mulla oli kyllä jotenkin sellainen tunne että meille tulisi poika,ja poikaystävä oli sitä mieltä,että meille tulee aivan varmasti tyttö...ja ultrassahan se sitten näytti,että tyttö siellä on! :) Isi oli oikeessa.
 
Sormustesti: Ota sormus ja esim. ohut lanka tai napsase yksi hius päästäsi. Hankaa sormusta hetki ranteeseen ja sen jälkeen pujota lanka/hius sormuksen läpi niin että sormus jää killumaan lenkkiin.
Pidä lankaa ja sormusta navan yläpuolella ja odota kunnes sormus lakkaa heilumasta. Pian sormus alkaa keinua joko edestakaisin (poika) tai pyöriin ympyrää (tyttö).

Kiinalainen raskauskalenteri: (Libero kerho)
Tarvitsee tietää vain hedelmöittymis kuukausi (ei milloin menkat) ja ikä tällöin.

http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf

Molempien mukaan tyttö tulisi!
 
Katsoin tuon viimeisen linkin, mun masussa on tuon mukaan poika.. Sitten vertailin huvin vuoksi vähän sisaruksiini, itseeni ja äitini ikään hedelmöittymishetkellä... Minusta tuli tuon mukaan poika [:D] Ja niin on siskonikin poikia tuon mukaan, mulla onkin sittenkin näköjään veljiä [8|][;)][:D]
 
Vahvistan sen, että Liberon Kiinalainen kalenteri ON VÄÄRÄSSÄ! [;)] Löysin aikaisemmin vastaavan taulukon ja se oli mulla linkkinä tallessa, mutta nyt se ei enää toiminut, enkä nyt alkanut etsiä sitä uudelleen netistä. Mutta sen mukaan mun ja monen tuttavani/läheiseni vauvojen sukupuolet pitivät paikkansa, kun taas tää Liberon taulukko on väärässä mun ja monen muun tietämäni henkilön kohdalla. Mulla siis on tulossa poika (kromosomitason tieto) ja Liberon taulukon mukaan olisi tyttö ja samoin kuin undulaatilla, minä itsekin olisin poika!!! [;)]

Sormustestiin kyllä luotan. [:D]

34+6
 
Anteeksi nyt, mutta mun mielestä kaikkinainen tämmöinen, että lapsen sukupuolen voisi muka jostain ennusmerkeistä päätellä ennen syntymää, on ihan täyttä p*****.
Mulla on muka poika sen takia tulossa, että syke on korkea. Jaahas... mitähän me mahan puolesta sitten odotamme... [8|]
Joka tapauksessa noissa "ennustuksissa" on melkoisen suuri todennäköisyys osua oikeaan ihan vain sen yksinkertaisen seikan takia, että se on joko tyttö tai poika. Toisaalta yhtä suuri todennäköisyys mennä älyttömillä ennustuksilla pieleen...

Jos joku näitä ihan itseään huvittaakseen tekee, niin se on sitten asia erikseen [:D]
Elekää hyvät ihmiset ottako ihteenne minun mielipiteistäni [:)]
 
heh [:D] toi kiinalainen kalenteri oli ainakin esikoisen suhteen oikessa. Ja nyt näytti tyttöä. Katsotaan katsotaan [;)] Ja katoin myös yhden ystävän lapsien kautta niin piti kyllä paikkaansa [:D] [:D] ihme ja kumma kyllä jos nyt tulee tyttö. Niitä kun meidän eikä isännän suvussa paljoa ole. 
 
Et Sininen yhtään muista mikä se testi oli nimeltään...?
miiuhoo harmittomaksi huviksi näitä olen laittanut! Ei kai nykymaailmassa, Suomessa ainakaan, kukaan voi oikeasti näihin uskoa. Joskushan ultrassakin veikattu väärää. Ennustamista siis sekin!

Hauskaa silti ollut kokeilumielessä testailla! Meillä kun ei vielä ole tietoa kumpi tulee...
 
ALKUPERÄINEN: multatassu

Et Sininen yhtään muista mikä se testi oli nimeltään...?
miiuhoo harmittomaksi huviksi näitä olen laittanut! Ei kai nykymaailmassa, Suomessa ainakaan, kukaan voi oikeasti näihin uskoa. Joskushan ultrassakin veikattu väärää. Ennustamista siis sekin!

Hauskaa silti ollut kokeilumielessä testailla! Meillä kun ei vielä ole tietoa kumpi tulee...


Samoin mä ainakin huvikseni tykkään tälläisiä asioita testailla [:)] Ei pidä ottaa liian tosissaan [;)]
 
multatassu, valitettavasti en muista tarkkaa nimeä, luultavasti sekin oli vain kiinalainen kalenteri, vaikka pojat ja tytöt oli eri kohdissa [;)] Koitin kahlata ja etsiskellä netistä sitä, mutta en löytänyt.

Sormustestistä vielä sen verran, että itse pidän sormusta kämmenen päällä enkä navan päällä. Tai siis testaaja, kuka onkaan, niin pitää testattavan kämmenen päällä.
 
Mullea kaikki testit ym. povas tyttöa mutta ainakin ultrien mukaan poika olisi tulossa 3D ultrassa "tavarat" olivat varsin selvat [:D] Ainoa mika povas poikaa oli se etta edellisen "poikaraskauden " aikaan mulla oli yhta vahan pahoinvointia eli ei melkein ollenkaan, kun taas tytön kanssa yrjosin ihan jarkyttavasti[;)] mutta tykkaan silti teha noita testeja. Ne on hauskoja kunhan ei liian vakavasti ota [:D]
 
Takaisin
Top