Siittiöiden vasta-aineet

Taikaa83

Näppärä viestien naputtelija
Helmiäidit 2020
Syyskuiset 2021
Hei!

Kaipaisin kokemuksia siittiöiden vasta-aineista ja raskauden yrittämisestä.

Miehen siemenneste sisälsi kokeessa IgA 10% ja IgG 92% Pesussa lääkärin mukaan lähtivät vasta- aineet hyvin pois. Insenmaatiot ei tuottaneet tulosta. Nyt suunnittelukäynti varattu Ivf hoitoon.

Löytyisikö ketään joka vasta- aineista huolimatta olisi raskautunut luomusti tai hoidoilla?
 
Heippa!

Näyttäisi olevan aikaa siitä kuin kysyit.Mieheltä löytyi vasta-aineita 60%.Silti olen tullut kaksi kertaa luomusti raskaaksi.Toinen syntyi ja toinen meni kesken.Nyt menossa hoitoihin kun takana yritystä 1,5- vuotta. Itse olen miettinyt että kuinka yleistä nämä siittiöiden vasta-aineet ovat... Onko teillä tärpännyt?
 
Hei!

Todella vähän tuntuu olevan asiasta kokemuksia. Kiva kun vastasit. :)

Meillä tilanne ,että toisen ICSI- hoidon tuoresiirto toi plussan ja nyt eletään jo rv 16+3
Helmikuun 1.päivä laskettuaika :)

Yksityisellä lapsettomuusklinikalla lääkäri sanoi, että jos vasta-aineita on enemmän kuin 50% on mahdollisuudet huonot.

Teillä kuitenkin prosenteiden ylimenemisestä huolimatta luomu lapsi. Toivottavasti toinenkin tulee hoidoilla tai ilman! :)
 
Meillä igG oli 80%. Tarkoittaako se sitä, että luomuraskauden mahdollisuus on hyvin pieni?

Näin lääkäri antoi ymmärtää, et luomuna mahdollisuutta ei juurikaan ole jos ton yli 50% on vasta-aineet. Ainahan ihmeitä voi toki tapahtua. :)
Hoidoilla mahdollisuudet onneksi kuitenkin hyvät. Toivottavasti teitäkin onnistaisi tavalla tai toisella! :)
 
Tulen vielä kerran kirjoittamaan aloittamaani ketjuun.

Edelliseen viestiin olen kirjoittanut sanan ihme. Ihmeet tapahtuvat muille, eikä niihin oikeasti uskokaan. Mutta kuinka ollakaan...

Historiastamme johtuen ei olla käytetty ehkäisyä icsi- hoidoista syntyneen pojan jälkeen. Poika täytti juuri vuoden.

Havahduin alkuviikosta ettei kuukautiseni ole alkaneet, joulun aikaan olisi jo pitänyt:scratch. Imetän vielä, joten ajattelin sen sotkevan kiertoa.

Päätin eilen tehdä vitsinä testin, aivan varma olin negatiiviseen tulokseen. Hämmästykseni oli totaalinen ,kun testiin ilmestyi samantien kaksi vahvaa viivaa :wideyed::confused004:love7
Näin ei pitänyt voida käydä, ei käynyt kahteen vuoteen kun yrittämällä yritettiin.

Laskujeni mukaan meidän ihme on nyt 6+0 :love017
 
Takaisin
Top