Sietämätön epätietoisuus

Minulla laskettuaika olisi 2.5, joten mielestäni loistoajankohta (niinkuin mikä tahansa muukin, kun asia on odotettu ja toivottu). On niin erikoinen olo; turvonnut ja jotenkin nahkaa kiristää, voi toki johtua hedelmien yliannostuksesta [;)]
Olen tutkaillut ruokavaliotani ja todennut, että kasviksia, hedelmiä yms. terveellisempää puolta voisi kyllä lisätä, ihan ei ole tuo 'lautasmalli' toteutunut...

Tupakanpolttokin loppui sitten kerralla! Tiukkaa on ollut, vaikka kuvittelin sen olevan minulle (en hirvesti päivän aikana polta) helppoa. Mutta nyt itsekuria peliin, asia on sen verran tärkeä!

Ajatuksia herättää myös tuo meidän rakas koira (1v.), osataankohan toimia siten, että kaikki tässä perheessä saavat vauvan tulon jälkeen riittävästi huomiota.

Toivon todella että kaikki menee hyvin, tuttavaporukassa melko paljon varhaisia keskenmenoja, joten kaikki varpaat ja sormet ristissä, katse suunnattuna yläilmoihin..
 
Onnea cinderella!

Täällä epätietoisuuteen tuli ratkaisu kuukautisten muodossa. Eli ilmeisesti ovulaatio oli vaan myöhässä ja ne kp 29 päivän tuntemukset pitivät paikkansa, kun kuukautiset sitten alkoivat kp 44. Mutta helpotus kun viimein alkoivat ja uusi yritys pääsee alulle..
 
Terve!
Mä sain alku viikosta tosi tosi haaleen viivan raskaustestiin. Sit testasin seuraavana päivänä uudestaan ja aika samanlainen haamu. Nyt pidin 3 päivää välii eikä se ollu yhtään tummunu[&:] En oikee ymmärrä mitä se oikeen meinaa?
 
Aika samassa tilanteessa ollaan..
 
Kävin viime kuussa gynellä jossa tehtiin sisäinen tutkimus, siellä hän sitten sano että nyt olis jopa kaksi munarakkulaa kypsymässä ja kehoitti olemaan "aktiivinen" seuraavana viikonloppuna. Ja niinhän me oltiinkin!
 
Nyt on jo kohta 5 päivää myöhässä mutta testi ei näytä kuin yhtä ainoata controlli viivaa... toisaalta ei minulla kyllä mitää raskausoireitakaan ole, ihan normaalia elämää.
 
Jännittää vaan että olisko sittenkin yrityksemme palkittu mutta kahden testin jälkeen toivo muuttuu peloksi siitä että mikä minua vaivaa kun on menkat myöhässä enkä kuitenkaan ole raskaana..
 
Pari päivää vielä toivo säilyy, joko plussaa tai sitten ne menkat vois vihdoin alkaa...tietäisin ainakin olevani kunnossa [&o]
 
noppa suosittelen et odottelet viikonlopun yli, ja melkein vähänpitempään ja teet sit uudestaan.
Jos on tarkotus haamun muuttua näkyväks, ni niin kyl tapahtuu..
Tsemei kaikille
 
Noh empä ollut raskaana eikä menkatkaan tullu. Toissapäivänä ne menkat sit alko eli oli 2kk ja 14päivää tulematta ollenkaan[:@]
Nyt sitten mielenkiinnolla eteen päin ja miettimään kuinkas kauan ne nyt meinaa viipyy!!
 
Takaisin
Top