Seksielämästä

:D Viikko mennyt synnytyksestä ja tuo jälkivuoto on kyllä sitä luokkaa, että pisteet TMJ:lle kun on vuoto melkeinpä loppunut kahdessa viikossa! Hyvä että nipinnapin täälä rusertaa! :D
Taidetaan mennä taas jälkitarkastukseen asti hiljasella makuuhuoneella :)
 
Itseäni vähän jännittää tuo seksin kokeileminen kun jouduttiin tuo episiotomia tekemään. Alapää kyllä nyt jo viiden päivän jälkeen melko hyvin kestänyt istumiset ja muut. Ilman noita tikkejä olisi varmasti jo melkein normaali olo. Saa nähdä kuinka kauan menee että uskaltautuu peittoja heiluttelemaan :)
 
-Eevi- Kyllä mullaki esikoiselta vuoto kesti toooooosi pitkään, nyt häipy tosi nopsaan. Nyt on 4 viikkoa synnytyksestä eikä oikeestaan jälkivuotoa ollenkaan enää. Jes. :) Jännä miten tääkin vaihtelee tälleen.
 
Mulla kestäny noista kahesta aina sinne jälkitarkastukseen asti melkeinpä (7viikkoa?.)
Keskeytyksestä vuodin myös pari kuukautta!
Nyt taas kivasti aina näyttää että vuoto alkais niukentumaan ruskeaksi, mutta sit taas hetken päästä ihan punasta.. Arrg.. Tosin eipä tästä ole mennyt kuin vajaa pari viikkoa :)
 
Heii ihmiset! Tässä mietiskellään ehkäisyä ainakin pariksi vuodeksi niin mitä suosittelette? Kokemuksia olisi kiva kuulla kierrukasta :) itellä oli jazz e-pillerit ennen raskautta, mutta ei oikein mulle sopinu kääk ku ei oikein ite tiiä mikä olisi hyvä
 
Täällä kans samanlaiset mietinnät menossa... Cypretyl -pillereitä popsin ennen molempia raskauksia. Jasmineja kokeilin esikoisen syntymän jälkeen mutta ne ei mulle sopineet. Jotain tarttis keksiä. Minipillerit on varmaan vaihtoehto niin kauan kuin imetän kun kumit ei oikein nappaa. Kierukkaa olen kans miettiny vaan kun sekin täytyis jotenkin testata että sopiiko sellainen mulle. Kolmas lapsonen saattaapi olla jossain vaiheessa vielä toiveissa. Ehtiihän tässä, 30v täytän tänä vuonna :D
 
Ite oon kuullu kierukasta pelkkää hyvää. Toki olen myös kuullut ettei kaikille ole sopinut.. Vähäinen tiputtelu menkkojen aikaan ja edullinen ratkaisu. Ite meinasin sen asentaa kun kk joskus alkavat :) Siihe asti täytyy mennä minipillereillä mitä mä vihaan yli kaiken kun ei mulle sopinut ollenkaan! Muutenkin nuo kk ovat normaalisti runsaat ja epäsäännölliset, joten kierukka olisi paras. Crazial vai mitkä ne olikaan on ollu mulla ennen käytössä ja parhaiksi havaittu, mutta nekin välillä sekotti menkkoja miten saattuu.
 
Tuosta kierukasta että lievittääkö menkkakipuja? Mulla on aina kipeet menkat..ja yasmin pillereitä kun oon syöny niin niitä syödessä ei oo kipuja mut kuuppa menee sekasin..tai siis mieliala heittää härän pyllyä..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ööö, jaa a! Vois kuvitella lievittävän, sillä eihän kunnon menkkoja silloin edes ole :confused: Kantsii kysyä jälkitarkastuksessa! :) Ite neukun kanssa juttelin noista muutenvain kun kävi meillä. Vähä jäi tosiaan se suututtamaan kun kertoi että lääkäri sen mielellään laittaa vasta ekojen menkkojen jälkeen :mad: Voisin kyllä kysyä asiaa vielä uudestaan suoraan lääkäriltä, sillä itellä kuulemma tuo kohtu palautunut erittäin hyvin.. :grin Mut en kyllä muista oliko siinä kyse siitä sen toimivuudesta tms o_O
 
Saattaa luiskahtaa paikaltaan tai tulla kokonaan ulos jos laittaa liian aikaisin synnytyksen jälkeen. Voihan sen laittaa vaikka melkein heti mut kannattaa odottaa ne menkat jos malttaa kumilla siihen asti. :)
 
Nii tuostahan se sanoikin! Pakko kai yrittää niitä minipillereitä :oops: Ite edes siedä sitä kumin hajua :confused: :grin Hihii, vauva-arjen keskellä just muistin sunnuntaina olevan meidän hääpäivä!! :grin
 
Ihan vaan uteliaana kyselen onko kaikki jo touhunneet makkarin puolella :D

Me ei olla vieläkään..mä en oo jotenkin vaan uskaltanut ja on niin vasten mielinen olo omasta kropasta..kai sitä pitäisi kohta jo kokeilla että ei ihan vieraantuisi miehestä....

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Me kokeiltiin sillon kun jälkivuoto loppu mutta sen jälkeen ei olla puuhailtu. Sillon teki jopa mieli mutta nyt ei kyllä jostain syystä innosta...
 
Mun teki ihan hirveästi mieli synnytyksen jälkeen, mutta piti odottaa että jälkivuoto loppuu ja episiotomiahaava paranee... No sitten ku oli odoteltu, eipä enää niin kauheasti tehnytkään enää mieli. :grin Ollaan kuitenkin vähän puuhailtu... Itellä kans ollu vähän vaikeaa hyväksyä oma muuttunut vartalo... Lähinnä maha johon tuli aivan älyttömästi raskausarpia! Mutta eipä asiaa ainakaan auta vartalon piilotteleminen mieheltä, joten rohkeasti vaan :thumright
 
Meilläkin on heiluteltu vain pari kertaa jälkitarkastuksen jälkeen. Mut ei oo kyllä mussa enää sitä hormoonihiirtä, joka oli raskausaikana. Tuntu et loppua kohti tahti senkus kiihty, mahtaa olla miehellä ikävä sitä aikaa...
 
Täälä heilutellaan peittoja tasaseen tahtiin eikä mies ainakaan mun muuttunutta vartaloa hauku tai kammoksu mitenkään :D
 
Oliskohan kerta viikkoon täälä harrastelut.. Joten ei mitään mahdotonta, mutta kuitenkin :) Kyllä ne miehet raskauden jälkeisen kropan on "hyväksynyt" varmasti :)
 
Takaisin
Top