Seksielämä

Joulukuu14/17

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuun mammat 2017
Mitenkäs näin muiden seksielämän on käynyt raskauden myötä, ja myöhemmin sitten synnytyksen jälkeen?

Meillä tuli selkeä taantuma plussan jälkeen, sitä yritystä kuitenkin takana vuoden verta ja nyt ei ollutkaan enää "pakko".

Välillä teki kyllä mieli, mutta öh se alotteen tekeminen ja ja ja...

Nyt se on sitten piristynyt. Alussa myös vaivasi pieni pelko, hölmöä mutta jotenkin alussa oli niin varoivainen kaiken muunkin suhteen.
Omat unet on välillä kyllä aika seksipainotteisia


Esikoisen syntymän jälkeen petipuuhiin palattiin 2 viikon jälkeen. Saas nähdä miten nyt käy...
 
Jotenkin plussan jälkeen tuli sellainen olo ettei vaan kiinnosta sänkypuuhat. :D Väsytti ja ällö olo oli muutenkin. Mut joo nyt on ollu jo monta viikkoo sellanen, sanoisinko, kyltymätön olo, haha :laughing005. Ja kyllä, unet on tosi seksipainotteisia! :D
 
Tyttöjä odottaessa halut pysy samana kuin ennenkin, jossain välissä oli kovemmatki halut. Poikaa odottaessa ei tehny juurikaan mieli. Mulla on myös ollu ongelmana liiallinen kosteus, siihen ku ei oo oikee voinu vaikuttaa niin se osaltaan kyllä vie haluja kun "mikään ei tunnu miltään" :laughing021 Nyt on halut aika samat taas kuin ei raskaanakin, joten yksi syy lisää epäillä et ois tyttö tulossa. Pojan raskauden jälkeen halujen palautuminen myös kesti pitkään, vasta sit ku kierrot alko ( poika oli 10,5kk) alko seksikin taas maistumaan. Tyttöjen syntymän jälkeen on taas ollu ihan järkyttävät himot :rolleyes:
 
Esikoisen syntymän jälkeen meni lähemmäs 6 kk :woot: aiemmin yritettiin mutta sattu aivan liikaa :inpain: edelleen ainakin alussa tekee kipeetä ja synnytyksestä 2 vuotta :shifty: nyt raskausaikana ei oo kauheesti jaksanu :wacky:
 
Samaa vikaa kuin Bettiellä, kosteutta olis vaikka muille jakaa ja se vaikuttaa hieman latistavasti, miestä ei todellakaan haittaa taitaa vaan kuvitella olevansa jumalattoman haluttava :laughing001 muuten on jokaisessa raskaudessa alun pahoinvoinnin jälkeen tehny mieli vielä synnärilläkin :facepalm: sitten onkin hyvä olla vauvan kanssa omassa kuplassa ja potkia ukkoo joka ei tajua mikä muuttu pois puntista :laughing002
 
Mulla alun pahoinvointi tekee tehtävänsä ja nyt alkaa tuntua, että mussa on jo ihan tarpeeksi täytettä etten tarvitse/halua enempää :rolleyes: Kyllä me silti puuhaillaan aina välillä :)

Esikoisen syntymän jälkeen oli kovat halut jo synnärillä, mutta annettiin epparin parannella rauhassa ja kyllä se eka kerta jännitti kuin neitsyeenä suorastaan kumpaakin :p Jälkitarkastuksen jälkeen uskallettiin viimein kun lääkärin mukaan kaikki oli ok :)
 
Mulla kesti jälkivuoto viime synnytyksen jälkeen ainakin sen 6vkoa, jonka lisäksi kipeä eppari. Ei tullut mieleenkään kyllä silloin mitään puuhailla :grin sit imetyksen takia paikat oli niin kuivat, että sattui ekat kerrat ihan mielettömästi. Piti lopettaa keskenkin välillä.

Nyt tässä raskaudessa oli alussa melko pitkäkin tauko, kun molemmat väsyneitä yrittämisestä. Lisäksi mulla oli kamala pahoinvointi, että ei halut huipussaan :grumpy: Nyt sen sijaan taas alkaa maistumaan!
 
Mulla jotenkin lähti halut plussan jälkeen mikä johtu isolta osalta siitä jatkuvasta pahoinvoinnista ja väsymyksestä. Nyt alkaa vähän helpottaa ja toivoisin kyl et halut palais pian.. Nään kyl kans seksiunia mut sit hereillä ei enää teekään niin mieli :eek:

Vähän epäreilu olo tulee puolisoa kohtaan kun ensin hirveellä vaivalla tehdään lasta ja sit ei enää teekään mieli..

Milloin teillä on suurin piirtein halut palannu?
 
Minullakin kesti sen 6 viikkoa jälkivuoto jonka jälkeen oli kyllä aktiivisempaa.

Nyt on ollut hiljaisempi kausi kun olen ollut niin pahoinvoiva ja väsynyt ja vauvakin ollut niin levoton öisin. Vaikka normaalisti olen aika aktiivinen asian suhteen, niin nyt on kyllä iltaisin uni vienyt voiton. Harmi sinänsä, mutta eipä mies ole valittanutkaan. Uskon että asiat tästä vielä virkistyy. :)
 
Täällä myös halut hupeni aika nopeasti plussan jälkeen, on ollu niin huono olo koko ajan ja väsymys että ei vaan innosta. Odottelen sitä keskiraskauden innokkuutta josta kaikki puhuu. :grin
 
Viime synnytyksen jälkeen meni kyl tosi pitkää oikso 6kk ennenku pysty sekstailee. Sattuvaan niin kauheesta arpi alapäässä.

Nyt tässä raskaudessa tuli sekstailukielto kun sitä verta vuotaa sieltä istukasta ettei mitkään "paineet" pahenna vuotoa.

Kaikissa kolmessa raskaudessa seksihalut ollu normaalit. Viime raskaudes maha oli jo niin valtavat et mulla ei ollu missää asennos hyvä ni oli loput 4kk hiljasta
 
Ei tarvitse ees kovin miestä muistuttaa mitä se oli viime raskaudessa :D :D. Olin kyllä niiiin kylkymätön, että rupes jo itteensäkin ärsyttää. Oisin ollut pulassa yh:na :D
Vielä ei oo alkanut sellainen kyllä, katsotaan kuin käy
 
Halut on pysynyt plussaamisen jälkeen samana ja nyt ehkä kuukauden tai kahden aikana lisääntyneet. On tullut oltua ennen plussaamista muutenkin se aktiivisempi osapuoli. :rolleyes:Tästä asiasta on säännöllisesti myös tullut kunnon mökötys/ kiukuttelu kohtauksia, kun mies ei innostu syystä tai toisesta. Onneksi ne kohtaukset ei ole pahentuneet näiden hormonien myötä. :hilarious: Hommailu jääkin yleensä viikonloppuihin, kun mies on vapaalla. Onneksi apu löytyy arjen keskellä yöpöydän laatikosta. :wink

Muutama viikko sitten huomasin yhden orkun jälkeen sängyllä selällään pötkötellessäni, että mikäs möykky tuossa mahassa tuntuu. Hetken varovasti paineltuani ja tutkittuani tajusin sen olevan kohtu. Olin ihan että VAU!, onks se jo näin iso?! :woot: Myöhemmin kun tunnustelin, niin sitten ihmettelin miks se ei tuntunutkaan yhtä selvästi. Jotenka, havaintojeni lopputulos; orkku jotenkin "kovettaa" kohdun hetkellisesti. Hyödynsin tätä sitten yhden kerran ja pyysin miestä kokeilemaan masua kesken petipuuhien, jolloin hänkin pystyi tuntemaan miten isoksi mahassa ollaan jo kasvettu. :love7 Itselläni kun on sen verran ylimääräistä tuossa vyötäröllä, niin ei ole ollut itsestäänselvyys nähdä vauvan kasvua. :meh:
 
Juu mulla on sama, että yhdynnässä tulee supistus, joka aiheuttaa sen että masu/kohtu on kova!
 
Halut on pysynyt plussaamisen jälkeen samana ja nyt ehkä kuukauden tai kahden aikana lisääntyneet. On tullut oltua ennen plussaamista muutenkin se aktiivisempi osapuoli. :rolleyes:Tästä asiasta on säännöllisesti myös tullut kunnon mökötys/ kiukuttelu kohtauksia, kun mies ei innostu syystä tai toisesta. Onneksi ne kohtaukset ei ole pahentuneet näiden hormonien myötä. :hilarious: Hommailu jääkin yleensä viikonloppuihin, kun mies on vapaalla. Onneksi apu löytyy arjen keskellä yöpöydän laatikosta. :wink

Muutama viikko sitten huomasin yhden orkun jälkeen sängyllä selällään pötkötellessäni, että mikäs möykky tuossa mahassa tuntuu. Hetken varovasti paineltuani ja tutkittuani tajusin sen olevan kohtu. Olin ihan että VAU!, onks se jo näin iso?! :woot: Myöhemmin kun tunnustelin, niin sitten ihmettelin miks se ei tuntunutkaan yhtä selvästi. Jotenka, havaintojeni lopputulos; orkku jotenkin "kovettaa" kohdun hetkellisesti. Hyödynsin tätä sitten yhden kerran ja pyysin miestä kokeilemaan masua kesken petipuuhien, jolloin hänkin pystyi tuntemaan miten isoksi mahassa ollaan jo kasvettu. :love7 Itselläni kun on sen verran ylimääräistä tuossa vyötäröllä, niin ei ole ollut itsestäänselvyys nähdä vauvan kasvua. :meh:

Itelläni edellisessä raskaudessa kans sama havainto että o:n jälkeen kohtu supisteli ja veti kovaksi. Mutta muutoin kirjoituksesi oli suoraan kuin edellisestä raskaudestani. :D
 
Täällä vihdoin halut herännyt ja kunnnolla :hilarious: mullakin seksin jälkeen supistaa aina!
 
Mulla halut hävis esikoista odottaessa, kohta 3v sitte.. eikä vieläkään oo palanneet.. mutta eipäs se meitä estä. Aktiivisia ollaan silti..
Mulla sama juttu kohdun kans, vaikken saa siis o:ta edes..
 
Noniiiin, sama tuntuu toistuvan nyt kuin esikoisen aikaan eli tälleen puoliväliä kolkutellessa on ruvennut kasvavasti halut lisääntymään. Jotenkin tosi omituista, että miten raskaus voikaan vaikuttaa näin paljon. :D
 
Olin kaverin polttareissa viikonloppuna, siellä oli sellainen kikkelware esittelijä.
Kiinnostuin kyllä kovasti sellaisista penisrenkaista, joissa on naiselle sellainen kiihotin mukana. Miehelle ehdotin, niin sieltä tuli vastaukseksi peukku ja että testataan.
Meillähän ei ole ollut koskaan mitään leluja tai muita ylimääräisiä juttuja seksissä mukana. No jos ei nyt liukkaria lasketa.

Mutta niistä kaikista hieromasauvoista jne. en oikein lämmennyt. Mulla on vähän semmoinen ajattelutapa, että sen toisen tehtävänä on pitää se toinen tyytyväisenä. En nimittäin ilahtuis jos miehellä ois semmonen teko pillu (esittelyssä mukana oli sellaisiakin) jota kävis välillä hiplailee.
 
Huomenna 2 viikkoa synnytyksestä ja on alkanut etenkin uniin hiipimään tuo ajatus seksistä...

Ihan viimoisina päivinä ennen synnytystä ei sitä ollut, ja nyt ei synnytyksen jälkeenkään. Pikkuhiljaa alkais tekemään mieli, en vaan oikein tiedä mitenkä tuo mies... Jälkivuoto ollut koko ajan tosi niukkaa, siis todella niukkaa. Kuitenkin niin, että side on oltava. Mies ei kyl ihan taatusti innostu mistään "punasia päin ajelemisesta", joten ehkäpä tässä vielä odotellaan.

Esikoisen jälkeen mulla oli 4 tikkiä häpyhuulissa ja suunnilleen se 2 viikkoa synnytyksen jälkeen petipuuhat taas alkoi, silloin kyl jännitti tosi paljon. Ihan kuin olis ensimmäistä kertaa :)
 
Takaisin
Top