Seksi

Mä tykkäsin myös ehkäisyrenkaasta silloin kun pystyin sitä vielä käyttämään. Käytin sitä eka kerran jo 90-luvun alkupuolella, kun sitä vielä tutkittiin (eli olin 'koekaniinina'). Eli minäkin kyllä suosittelen, jos hormoniehkäisy vain sopii.
Nykyisin en itse enää kestä hormoneita ollenkaan, kun rinnat tulee niin järkyn kipeiksi, eli edes rengas ei toimi enää. Nuorempana ei ollut mitään ongelmia, mut kolmenkympin jälkeen herkistyin. Nyyh... Nykyisin vaihtoehtoina tuntuu olevan enää kondomi tai kuparikierukka (joka aiheuttaa viikon mittaisen menkat -ei kiva). Ehkä pitäisi jo alkaa harkita lopullista ratkaisua... mut piuhojen katkaisu vaan tuntuu jotenkin surullisen lopulliselta.
 
Mul ei pysyny toi ehkäisyrengas mitenkään paikoillaan... Mut lääkärin mukaan on harvinaista et valuis pois. Muuten oli kyl ihan toimiva, mut ei siit hyötyy pikkareissa oo :)
 

25.12 tulee kuluneex 2kk neidin syntymäst. Huh miten tää aika menee.

Tääl ei edelleenkää olla yritetty mitää.. Mä en uskalla ja must tuntuu iha kun olisin taas neitsyt, kun tuo ajatus sexistä oikeest pelottaa aika paljon..
Johtuneekohan siit kun paikat oli niin kipeenä pitkää eivätkä meinanneet millää parantuu. Nyt onnex aletaa olee voitonpuolella ja kohtutulehduskin taidettiin voittaa!! Jee!

Mäen oo ees miettiny viel ehkäsyy.. Ite käytin aikoinaa nuvaringii ja oli hyvä, mut sit kun pidin sen käytöstä tauon ja aloitin uudellee niin tuotti megakovat kivut-> olin tullut tuotteelle jotenkin kai allergisex.
Muuten oli hyvä käyttää, kätsy.
Hormonikierukka ois kai mulle sopiva vaihtoehto, ku unohan syödä noi pillurat emoticon
 
Isänpäivänä mies sai suuseksiä lahjaksi.
Yhden kerran on uskallettu/jaksettu perinteiseenkin tyyliin. Ihan mukavaa, mutta väsymys vie haluja. On myös vaikeuksia keskittyä. Huomaan kuuntelevani herääkö vauva.

Mulle laitetaan kierukka viikon päästä. Taisi olla se hormonikierukka, mistä sovittiin lääkärin kanssa. Kehottivat ottamaan särkylääkettä ennen operaatiota. Rupes hieman jännittämään.

Joku kysyi imettämisestä ja hormonikierukasta. Onko siinä jotain mahdollisia haittavaikutuksia? Mä muistan kuulleeni myös jostain, ettei sektioäideille laitettais ekan kuuden kuukauden aikana kierukkaa. Mulle annettiin kuitenkin nyt jo aika. Osaako joku sanoa tähän mitään? Miksi pitäisi odottaa 6kk?

 
Takaisin
Top