SEKSI

Kerran ollaan kokeiltu plussauutisen jälkeen eikä tehnyt kyllä yhtään mieli. Ei tuntunut kovin kivalta, joten ei sen jälkeen olla oltu hommissa. Yllätyin eilen tosin kun itseäni rupesi hieman haluttamaan, väsymys iski kuitenkin ennen kuin puuhiin päästiin :D
 
Toisinaan tuntuu että räjähtää päivän aikana opiskellessa kun ei ole miestä siinä heti panemassa ja mielitekoja olis vaikka muille jakaa :wink kipuja ei ole ollut ja ei mieskään pelkää kun on lukenut siitä ettei voi satuttaa vauvaa.
Joka kerta tuntuu vaan paremmalta ja paremmalta. Hyvä etten tukehtunut kun innostui vähän ja toivottavasti ei ole naapurissa ketään sellaista joka saattaisi mielensä pahoittaa.. :wink :D ettei tarvi joka yö unia menettää.
Kyllähän sitä just ennen h hetkeä käy mielessä että mitä jos vauvalle sattuu jotai tai se ei kestäkkään, mutta samantien kun aloittaa niin unohtuu kaikki :Heartred itestä välillä kyllä tuntuu että oon kunnon läski mursu eikä kukaan halua mua ja että näytän ihan rotalta, mutta kun pääsen kotiin ja mies kehuu kauniiksi ja haluttavaksi niin se on jo muutaman kerran pelastanut mun päivän! Ollaan suht. aktiivisia oltu aina ja toivon ettei oloni tästä huonone tai tule enenpää pahoinvointia.. ollut pahoinvointia vain vähän ja kerran tai korkeintaan kaksi kertaa päivässä max 30min. Raskauden myötä muuttunut kuulemma paremman tuntuiseksi:aws

Mukava lukea muiden tuntemuksia ja ikävä kuulla että on käynyt kipeätä tai alkanut vuotamaan :sad001 toivon ettei se ole sen pahempaa siellä! Pidetään peukkuja (y) kertokaa minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko joku muu joka ei ole huomannut negatiivista muutosta lainkaan? .. vai oonko ainut
 
Toisinaan tuntuu että räjähtää päivän aikana opiskellessa kun ei ole miestä siinä heti panemassa ja mielitekoja olis vaikka muille jakaa :wink kipuja ei ole ollut ja ei mieskään pelkää kun on lukenut siitä ettei voi satuttaa vauvaa.
Joka kerta tuntuu vaan paremmalta ja paremmalta. Hyvä etten tukehtunut kun innostui vähän ja toivottavasti ei ole naapurissa ketään sellaista joka saattaisi mielensä pahoittaa.. :wink :D ettei tarvi joka yö unia menettää.
Kyllähän sitä just ennen h hetkeä käy mielessä että mitä jos vauvalle sattuu jotai tai se ei kestäkkään, mutta samantien kun aloittaa niin unohtuu kaikki :Heartred itestä välillä kyllä tuntuu että oon kunnon läski mursu eikä kukaan halua mua ja että näytän ihan rotalta, mutta kun pääsen kotiin ja mies kehuu kauniiksi ja haluttavaksi niin se on jo muutaman kerran pelastanut mun päivän! Ollaan suht. aktiivisia oltu aina ja toivon ettei oloni tästä huonone tai tule enenpää pahoinvointia.. ollut pahoinvointia vain vähän ja kerran tai korkeintaan kaksi kertaa päivässä max 30min. Raskauden myötä muuttunut kuulemma paremman tuntuiseksi:aws

Mukava lukea muiden tuntemuksia ja ikävä kuulla että on käynyt kipeätä tai alkanut vuotamaan :sad001 toivon ettei se ole sen pahempaa siellä! Pidetään peukkuja (y) kertokaa minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko joku muu joka ei ole huomannut negatiivista muutosta lainkaan? .. vai oonko ainut


Itse en ole muuta negatiivista huomannut, kun pientä tuhrua aktin jälkeen. Oli viikolla 8 muutaman kerran ja nyt eilen pitkästä aikaa ja nyt 10+5. Nyt oli vuoto enempi rusehtavaa ja tosi tosi niukkaa. Ei tullu muuten ku heti puuhiin jälkeen ku kävi pesulla. nuo vähän mietityttää mut sillo rv 8 oli sopivasti lääkärinla ja se sano että ei huolta. Mut meillä kans aktiivista ollu aina ja nii nytki ollu. Ja kyl mies kans sanoo et tuntuu viel paremmalta ku aiemmin :dead: ja eihän se akti sitä vauvaa voi vahingoittaa..
 
En kysyny kylläkään lääkäriltä eka ultrassa tihkuvuodosta, mutta hän kertoi siinä ihan yleistä infoa tihkuvuodosta; sitä voi esiintyä seksin jälkeen useampana päivänä, eikä se ole keskenmenon merkki. Limakalvot on hauraat ja kuivat raskauden aikana. Ed. raskaudessa vuodin koko 9kk seksin jälkeen ja olin aivan hermona, nyt vain paukutellaan, tosin himot on vähän kateissa :-D
 
Meillä on seksiä joka päivä. Haluaisin enemmän Ei ole kipuja eikä vuotoja, pelottaa lähinnä että vieläkö nämä halut tästä kasvaa, koska meillä minä olen aina ollut se korkeamman libidon omaava. Ongelma se kai tämäkin on
 
tunneherkkyyden ja lievän masennuksen vuoksi seksi ei ole ajatuksissa, vaikka olen joka viikko jossain vaiheessa syttynyt miehelle. Eilen oli ensimmäinen kerta, kun en pystynyt voimattomuuteni ja itkuisuuteni vuoksi. Loukkaannuin miehen sanomisista ja se oli sitten siinä.
 
Me uskaltauduttiin 10+3, ja seuraavana päivänä alkoi tihku.. ja jatkuu edelleen tummanruskeena eli pahentunu vaan (kolmatta päivää). Toivoin jo että ois seksistä johtuvaa mut taitaa olla jotain ihan muuta :sad001
 
Minä oon halunnut naisystävääni jopa enemmän kuin ennen. Meillä tosin oli tuumaustauko jatkomme suhteen silloin kun tulin vahingossa raskaaksi, että lisääntyneet halut voi liittyä myös tauon aikana kasvaneeseen varmuuteen meistä ja uuteen kuherruskuukauteen. Nyt jo huolettaa että eihän vaan maha kasva liian nopeasti eteen häiritsemään meidän nautintoja :D
 
Jes, nyt ei enää orkku tuntunna seksissä oudolta vaan taas ihan normaalilta :D ! Niin halutki tuli takas, kun alkuraskaus on nyt takana ja masu jotenkin paremman tuntonen. Ei vaa masullaa enää onnistu vaan pitää keksiä muita asentoja :D
 
Täällä on halut taas ihan kadonnut. Väsymys vie viimeisetkin halun rippeet iltaisin. Ollut taa viikkoja että ei paljoo oo peitot heilunu.
 
No tänä aamuna petipuuhiin saatiin vähän vilskettä ja yllätyin miten hyvin kaikki sujui kun alussa oli kuivuutta ja kireyttä...
 
Nää seksihalut on häiritsevän kovat. :eek: Tuntuu vieraalta olla kiimaisena jatkuvasti, vaikka seksiä on lähes joka päivä. Mies ei todellakaan ole riittämätön, vaan vie homman huipulle asti. Silti tekee mieli... :rolleyes: :D Odotankohan poikaa? :confused:
 
Haluja ois vaikka kui mut sitkeä hiiva on :banghead:
Lähes entiseen tapaan touhuttu raskauden aikana, eli usein :happy:
 
Mulla halut välillä tai siis yleensä useimmiten olleet tosi kovat! Mut fiilis menee tosi helposti pois. Tos yks kerta rupes ensin naurattaa, sit yskittää Ja seuraavaksi lorahti vähän pissaa pikkareille - Ja hups, olin ihan maassa Ja menin yksin nukkumaan vaikka toinen kyl seuraavana päivänä sanoi ettei se häntä olisi haitannut... Mut kun Ei puhu asioista, varsinkaan sillä hetkellä niin jää tosi uuvattiolo ja on aika maassa välillä.. Ja tuntuu et seksin suhteen nää asiat kannattaisi puhua, tuntuu tyhmältä kiukutella siks et Ei saanut seksiä kun Ei sitä ite halunnut... Huoh..
 
Mulla muuten melkeen ongelmana taas märkyys. Oon yleensäkin ollut hyvin kostea kiihottuessani, mut nyt oon ihan märkänä tai sit Jos Ei kiihota ihan heti niin sit oon ihan rutikuiva Ja pelkään etten kostu... Tuntuu tosi tyhmältä tämäkin ongelma :'D
 
Täällä halut pompsahtanu viikossa 0-100, mutta orgasmin saaminen on vaikeutunu jostain syystä. Menee niin tuhottomasti aikaa ettei sitten huvita kuitenkaan. Pikaisia harrastellaan aina kun jaksaa ja pystyy, mutta pidemmän kaavan mukaan hyvin harvoin (liian väsynyt siihen touhuun :grin ) rv 17+3 menossa
 
Täällä halut on samaa luokkaa kuin ennenkin. Noin 1-3krt/viikko hommaillaan ja ennemmänkin jos kiireinen elämä, minun iltatorkkuilu ja aina jaloissa pyörivä esikoinen mutkistaisi hommia. :)

Tänään aamulla oltiin luovia, kun ennen töihin menoa laitoin esikolle makuuhuoneen viereiseen olohuoneeseen telkusta youtubesta lapsille tarkoitettuja rekka/autovideoita pyörimään. Esikko sai katsoa into piukeena rekkoja kun äiti ja isi teki pikaiset makkarissa. Hyi olkoon! :love022 :Heartred
 
Takaisin
Top