Seksi

Täällä on kans kääntynyt halut ihan päinvastoin ja nyt mä oon vaihteeks se joka joutuu vonkaamaan :grin Miestä huolettaa että sattuuko vauvaan ja on kuulemma huomannut myös et omat seksitarpeet on vähentynyt nyt raskauden aikana, eli ehkä miehilläkin hormonitoiminta muuttuu ku nainen on raskaana... Sano myös et jotenkin näkee mut jo nyt äitinä ja on vaikee aatella seksiä kun se tuntuu jotenkin epäsoveliaalta... Mut on sit kuitenkin innostunut kun on vähän suostutellu :p

Musta on tuntunut melkeinpä joka toinen touhuilukerta nyt vähän epämukavalta, en tiedä onks limakalvot välillä tosi kuivat vai miten tuntuu jotenkin "kulmikkaalta" oma "tunneli" (osasimpa ilmaista asian tyylikkäästi...) :rolleyes: Ja vähän alkaa jo häiritsemään omaa keskittymistä tuo kolmannen osapuolen aktiivisuus kesken seksin kun koko maha hytkyy... Vauva vois ottaa kyl torkut silloin kun on "aikuisten aikaa" :joyful:
 
Joo, ei niin usein tee itsellä mieli kun se on sellainen oma operaationsa saada asennoista lähtien kuntoon. Asennot sellaisiksi että henki kulkee edes jotenkin ja ettei mahaan satu. Vielä on ainakin muksu rauhassa ollut äherrysten aikana :D Ei ole yhtään seksikäs olo vatsan kanssa ähertäessä, mutta kai se pitää ottaa positiivisena seikkana ettei miehen halut ole vähentyneet palloudesta huolimatta.. vaikkakin onkin ymmärtäväisempi ettei aina jaksa tai pysty.
 
mites tällä saralla ihmisillä menee? : ) huokaus.. itse sain todeta on limakalvojen olevan niin herkillä nyt ,että on pari pv vuotanut sen jälkeen ku miehen kanssa peittoa heiluteltiin. toki me apuja käytettiin mutta silti. ainakin siis mie uskon että on kyse limakalvoista. Vagisan apuna ainakin nytten että saadaan kosteutus kuntoon.
 
Meillä ei tulis mitää ilman liukuvoidetta.. on paikat nii kuivat nykyää, ennen raskautta ei ollu mitää ongelmaa sen saralla! Ja sit oon huomannu et haluja ei oo oikein yhtään. Ja mies joutuu kärsimää vaikka sanoi että ei haittaa :ss viime kerralla alkoi olla jo tukalat olot kun puuhailtiin sängyssä, esim lähetyssaarnaajasta ei meinannu tulla mitään ku tuntu et kävi hengen päälle :D pitää alkaa jo käyttämää mielikuvitusta jos meinas jotain touhuta.. sit toisekseen varmaan tää iso maha aiheuttaa haluttomuuden ku ei oo mikään maailman seksikkäin olo , vaikka ihana asia se maha muuten on! :Heartred
 
Mä kun tunnun päätyvän tuon isämiehen kanssa näemmä vähän väliä petipuuhiin heikkona hetkenä niin on tullut huomattua kans että paikat on niin kuivat nykyään et ilman liukkaria ei toivoakaan..
Haluja tuntuu molemmilla edelleen olevan ihan kokoajan ja notkeuskin lähes entisellään(oonko siis jo sillon ollut tosi tönkkö en osaa sanoa) :D

Ongelmanahan tässä on se että kun isämiestä ei lapsi kiinnosta ja on itsensä lapsen tulevaisuudesta sanonut irti niin tälläisiä heikkoja hetkiä jolloin päädytään petipuuhiin ei ehkä pitöisi tulla [emoji29]
 
Pienen ähinän saattelemana maistuu ja toimii oikein hyvin :D Olo ei ole se seksikkäin, mutta mies on aivan villinä, vaikka olis jätesäkki päällä. Saahan se itselle tosi kivan olon, kun toisen mielestä ei ole mitään parempaa, kuin minun vauvavatsa :Heartred
 
Mies vonkuu harvase ilta mutta itte en ihan nii usein jaksa innostua, mutta ei paljo oo liukkaria tarvinnu jos on lämmitelty :D jos ei nii sitte tarvii ja kuivaa on.

Onko muilla muuten nännit herkillä?
 
Mies vonkuu harvase ilta mutta itte en ihan nii usein jaksa innostua, mutta ei paljo oo liukkaria tarvinnu jos on lämmitelty :D jos ei nii sitte tarvii ja kuivaa on.

Onko muilla muuten nännit herkillä?

On, todella herkillä! Jauuu.
 
Nännit on tosi herkillä! Pahiten mulla tuntuu saunan kuumuus nänneihin ja oon ihmetelly miksi näin.. :O
 
Nännit olis valmiimmat ja herkemmät ku pitkiinpitkiin aikoihin (imetyksen aikaan en jotenki sietäny niihin koskemista ollenkaan ja nyt pieni hipasuki sytyttäs), mut peitonheiluttelut on kyl jääny näiden muiden vaivojen kans varsinki kun nyt supistelee alvariinsa eikä ole päässy lääkäriin näytille ni ei edes uskalla jos se supistelu onki pehmittäny jo paikkoja ku ainaki aiemmat kerrat yli kk sitten aiheutti kivuttomia supisteluja :oops:

Voi ku sais aikaa lääkärille piakkoin ni pääsis vähän puuhaileen vielä ennenku loppuraskauden vaivat vie loputki halut :woot:
 
Eilen tuli sitten ekat maitotipat, ensi vihloi vasenta rintaa ja kun puristin niin sieltähän sitä tirahti. Mies oli vieressä hieman järkyttyneen näköisenä kun mä tuuletin tätä naiskehon täydellisyyttä ja ihmeellisyyttä. :D Aiemmin sanonut että maha ehkä hieman häiritsee seksihaluja, jotenkin vaivaa ajatus siitä että vauva siinä niin lähellä. No nyt karisi varmaan viimeisetkin halut. :D
 
Mua häiritsi kans jossain kohtaa itseä se, että vauva on tosiaan siinä niin lähellä, mutta tällä hetkellä se on hänen henkilökohtainen voivoi :D
 
Täällä on viimestään nyt menny nämä hanat kiinni. Tuntuu että molempia haluttaa, mutta sitten käytännössä niin ei kuitenkaan. Mies pitää mun olemusta suloisena muttei tippaakaan seksikkäänä :/ En voi paljoa valittaa koska olen itse ihan samaa mieltä... Tähän yhdistettynä vielä asentojen löytymisen vaikeus, pelko että maitoa tirahtaa, pelko että vauva alkaa kovasti rymyämään kesken kaiken, kaikki loppuraskauden fyysinen vaivasuus, väsymys ja mielialojen vaihtelut... Eli RIP seksielämä, toivottavasti nähdään vielä joskus :dog
 
Meillä taas ollu yli viikon nyt joka päivä seksiä, mulla halut katos ja miehenki saa innostumaan ainaki vielä :D aattelin että nyt pitää varastoon harrastaa seksiä ku sitte ei taas synnytyksen jälkeen aikoihin pysty..
 
Itselläni raskauden myötä halut lisääntyneet.. ja ennestään muutenkin isot halut ja rakastelu on parasta! Ei ole haitannut aikaisemmissa raskauksissa , ihan loppuun asti tehnyt mieli paljon! :-)
 
Takaisin
Top