Seinäjoki ja lähialue

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti Tanku, 15 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Miimi11111 Aloittelija

Ja tottakai tää kone lagas niin etten nähnyt omaa viestiäni ja kirjoitin sen uudelleen :D
  2. Joolz Aloittelija

Täällä 29 v ensiodottaja ilmoittautuu :)
  3. saini Rakastunut foorumiin Syysmammat 2017 Joulukuunmammat 2015

Täältä ilmoittautuu 27v kahden lapsen äiti. Tytöt ovat 2,5v ja 7kk. Heille kelpaa leikkiseura ja äidille kaffeseura :) Ollaan just muutettu Seinäjoen lähialueelle :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. __ninnde Aloittelija

Minäkään en Sjoelta ole, mutta Laihialta! :D 22v. 7kk Pojan äiti :) Kavereita ei ole,joten kiva semmosia ois löytää :)
  5. saini Rakastunut foorumiin Syysmammat 2017 Joulukuunmammat 2015

No mutta eihän se Laihia kaukana ole :) Täältäkin vain se puolen tunnin ajomatka navin mukaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Jenskuli Naimisissa foorumin kanssa Toukokuunmammat 2014

Mäki jokin aika sitten Seinäjoelle muuttanut ja seura ois kivaa itelle ja lapsille. Mun tytöt ovat 2v ja 1v. :) Mä oon 34.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. LottaKatariina Uusi käyttäjä

Moikka!
    Meillä LA 25.9 ja viikon päästä muutto Seinäjoelle. Uusia tuttavuuksia otan vastaan ilomielin. Ikää 31 ja esikoinen tulossa. Ainakin kaffittelu ja vaunulenkkiseuraa vailla.
  8. Jenskuli Naimisissa foorumin kanssa Toukokuunmammat 2014

LottaKatariina, minne päin Seinäjokea muutatte? :)
  9. Daisy Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017 Huhtimammat 2016

Täällä myös 30v äiti ja 4 kk poika Isostakyröstä :) kaffitteluseuraa äidille ja hetken päästä myös leikkiseuraa pojalle olisi kiva löytää :)
  10. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

Olipa kiva löytää tämmönen palsta! Tääl ois 33v äiti ja 7kk tyttö isostakyröstä (tervajoelta). Oon asunu täällä "vasta" 3v eikä vielä oikeen kavereita oo, eikä tytölläkään, et seura tekis hyvää! :)
  11. tat4 Aloittelija

Olipas kiva löytää tällainen keskustelu :)täällä olis myös samanhenkistä seuraa vailla 4lapsen äiti, itse 29v ja lapset 12,11,6, 1.
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

Täällä vaan tuppaa oleen aika hiljasta menoa ;)
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Nipander Uusi käyttäjä

Heeei! Tää on ensimmäänen kerta kun eksyn koko foorumille tai kirjotan mitään mutta tuota joo :nailbiting: aika hiljaasta täälä vissiin on :D asustan kuitenkin laihialla ja eipä oikeen päivisin oo muuta seuraa kun pian 6kk tytöntyllerö ja kolme kissiä että seura kelpaa!:D
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Miimi11111 Aloittelija

Pitäiskö ruveta jutskaamaan jotain täällä, ettei aivan hiljaista ois
  15. Mammatti3 Aloittelija

Hyppäänpäs mukaan myös tänne :) seinäjoella asutaan miehen ja kahden tytön kanssa, tytöt 3v4kk ja 1v8kk :) itse oon 23v
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. tat4 Aloittelija

Täällä on kyllä erittäin hiljaista..
    Mites, joko ootte ruvennu laittamaan jouluvaloja ym? Itse ajattelin että jos joulukuun alussa viimeistään, niin ei ehdi kyllästyä niihin :happy::greet008
  17. Mammatti3 Aloittelija

Mä varmasti laitan viimeistään marraskuun lopussa :D oon ihan jouluhullu ja rakastan niitä valoja yms :)
  18. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

En oo vielä laittanu jouluvaloja mut ens viikolla aattelin kaivaa verhot ja liina esille pesua varten :) ois sitte puhtaana ja silitettynä ku alan vaihteleen niitä marraskuun lopussa. En kerkii kaikkia vaihtaan ja laittaan kerralla ni meen aina huone kerrallaan ja pikkuhiljaa. Ja pitäs saada pihallemyks pistorasia et sais jouluvalot laittaa. Oon kauan haaveillu et sais jouluvalot omenapuuhun mut siinä taitaa olla niin kova työ etten jaksa :D joululahjoja oon muutamat tilannu, mm. miehelle, appivanhemmille ja omille vanhemmille.
  19. katariina86 Ihastunut foorumiin Elokuunmammat 2015

En oo tätä huomannu
    30v ja kahden ihanan tytön äiti seinäjoelta. Esikoinen syntyny 12/13 & kuopus 8/15.

Joulu jutut ajattelin laittaa vasta varmaan marraskuun lopus tai itsenäispäivänä
  20. Daisy Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017 Huhtimammat 2016

Oi mä kyllä tykkään joulusta ja pihalle saisi jo kovaa laittaa valoja :) sisälle oon tavannu joulun tehdä joulukuun alussa.

Jaa tämä sivu