Seinäjoki ja lähialue

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti Tanku, 15 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Tanku Peruskäyttäjä

Olis kiva tutustua lähialueen mammoihin itellä ainakaan mammakavereita ei ole liikaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Siirsin tämän tänne hieman sopivampaan paikkaan, josko saisit vastauksia. :)
  3. Jonsku87 Tuttu foorumilla

Me nyt ei ihan läheltä olla, Alajärveltä, mutta äitiseura myös vähissä. LA olisi 5.11 että kovasti alkaa jännitys jo tiivistyä :)
  4. Kaakuska Aloittelija

Tasku oletko mistä päin? Itse olen seinäjoelta ja eipä ole hirveesti mammakavereita. Jonsku kumman olet saanut? Oikein paljon onnea nyytistä.
  5. TK87 Aloittelija

Onko Seinäjoki edelleen ihan kuollutta vai olisko täällä äitejä innokkaana kahvitteleen? Mulla LA 23.11. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Lilith_Mist Tuttu foorumilla Joulukuunmammat 2015

Täällä yks kauhajokinen pian 24v täyttävä, esikoistaan oottava naikkonen :) laskettu aika 17.12 :) Ei ole perheellisiä ystäviä läheltä, niin olis hieno täällä tutustua muihin mammoihin :) seinäjoelta ja lähialueilta on täällä vissiin aika harvakseltaan porukkaa? :)
  7. TK87 Aloittelija

Esikoinen olis mullaki ja melko hiljasta on tää seinäjoen lähiseutu :(
  8. Sazu87 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Hei! Minäkin ilmoittelen täällä eli olen elokuussa 28v täyttävä esokoisen odottaja Ilmajoelta. Täällä on kyllä kumman vähän porukkaa?
    Meillä laskettu aika 19.10.
  9. Lilith_Mist Tuttu foorumilla Joulukuunmammat 2015

Vitsi olis kiva järjestää joku seinäjoen lähialueen mamma miitinki :) vaik seinäjoelle syömää yhessä ja rupatteleen ja tutustuun <3 olisko innostuneita?
  10. Julsku Aloittelija

Moikka! Täälä on 25v 3kk vanhan pikku poitsun äiti. Seinäjoella asustellaan miehen ja koiran kanssa.
  11. nainen82 Uusi käyttäjä

Moi! tutustuisin mieluusti muihin Seinäjokisiin tai lähialueen äiteihin. Olen 32 vuotias 2,5 kk vauvan äippä Seinäjoelta, mies ja koira kuuluu myöskin perheeseen :)
  12. Jenska89 Uusi käyttäjä

Heeei, tääläki yks mamma seuraa vailla :)
    ite on 26 ja pojan palleroinen 5kk. Seinäjoella asustellaan.
  13. TK87 Aloittelija

Täällä 28v esikoista odottava äiti, la marraskuussa ja mies ja 2 koiraa löytyy. :happy: oonki facebookissa huudellu lenkkiseuraa mutta ei oikeen ottanu tuulta purjeitten alle.
  14. Kyfi3402040 Uusi käyttäjä

Hei!

Täälläkin olisi yksi 24v. odottava äiti seuraa vailla, esikoinen syntyy tammikuussa ja kaveripiiristä ei äitejä vielä löydy.
  15. Ansofii Peruskäyttäjä Tammikuunmammat 2016

Täälläkin tammikuussa laskettuaika, seinäjoelta ja 22 vuotias. Kuulemma sjoella olis joku masukerhokin ja kahvihetkiä ainakin mll järkkää. Mutta kahvittelu ois mukavaa! :)
  16. nainen82 Uusi käyttäjä

Koitin laittaa yksityisviestiä, mutta jostain syystä ei onnistunut..
  17. TK87 Aloittelija

Mäkää en saa laitettua..?
  18. Kyfi3402040 Uusi käyttäjä

Mll järjestää toimintaa ja olen kävinkin siellä esikoiskahvilassa, mukavalta paikalta vaikutti. Hieman tunsin kuitenkin oloni ulkopuoliseksi, kun oma vauva on vielä mahassa ja muut jutteli vauva-arjestaan, luultavasti menen käymään uudestaan vauvan synnyttyä. Olisiko täällä innokkaita odottajia kahville, lenkille tms?
  19. Miimi11111 Aloittelija

Täällä olis yks 23 v äiti Seinäjoelta. Laskettu aika on 04.06.
    Ois kiva jutella muiden äitien kanssa, vaihtaa ajatuksia jne.
  20. Miimi11111 Aloittelija

Täällä 23 v odottava äiti Seinäjoelta. Esikon laskettu 4.6. Ois kiva tutustua muihinkin tän alueen äiteihin.

Jaa tämä sivu