Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

Oon kans teininä lukenu tosi paljo kirjoja mutta nyt se on jääny melkeen kokonaan. Pitäs löytää hyviä kirjoja että jaksas lukee loppuun asti.
 
Tänään ollu tosi kurja sää kun ollu kylmää ja satanu :/
 
Missä on ollut tänään kylmää ja satanut:sad001 helsingissä ainakin paistanut kokobpäivän.
 
Kai nää 10 viestiä saa näin yksinki höpötellä jos kukaan ei kerkii vastaamaan? Toivottavasti :D
 
Aavikon kukka on kyl hyvä tosi tapahtumiin perustuva kirja. Tosin jostain kohti voi olla aika raakaakin luettavaa. En voi käsittää miten joissakin maissa voidaan kohdella niin julmasti naisia. Nainenkin on ihminen jota pitäisi kohdella ihmisarvojen mukaisesti!
 
Mun tulee luettua eniten fantasia kirjoja. Nuorempana tuli luettua tietysti myös kaikki heppakirjat :D
Toivomuslista on semmonen kirja minkä oon lukenu muistaakseni kolmesti ja oon aatellu että pitäs käydä taas pitkästä aikaa lainaamassa se.
Sellanen nuorten kirja missä tyttö kuolee ja eikä pääse taivaaseen eikä helvettiin. Palaa sit auttamaan vanhusta toivomuslistan toteuttamisessa että pääsis taivaaseen. Ihan hauska kirja.
 
Eilen täälä oli vielä aurinkosta mutta oli jo kylmä tuuli. Jeremian kans terassilla oltiin ni oli kuuma ku ei tuullu mutta heti ku tuuli niin meinas ihan jäätyä. Mutta sitkeesti otin arskaa ainaki tunnin :D
 
Taisin joskus salasella puolella mainita niistä käräjistä mihin ois pitäny mennä ku poika oli ehkä n. Kuukauden ikänen. Noh, ne saatiin pidettyä vasta tänään kun eivät oleet saaneet aijemmin haastettua sitä mustalaista.
 
Vipiksi tarvittiin vuosi foorumilla oloa ja joku määrä viestejä.. Muistelisin? :D
 
Ahaa okei no syyskuisissa niitä taitaa sit aika paljo olla? :D
 
Kiitti :happy:
Kyllähän se niin vaan on ettei sitä taho pärjätä ilman tätä foorumia. Monesti tullu tilanteita ku miettiny että kumpa olis vielä salasella puolelöa ni vois viisaammilta kysyä neuvoo :rolleyes:
 
Sataa ei ennusteen mukaan pitäny hämeessä mutta niin vain hirvee kuuro tännekin iski iltapäivällä.
 
Meillä tuli vaan pieni ripsaus vettä, mut meidän porukoilla oli ukkostanut :eek:
 
Takaisin
Top