Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

Kylläpäs Hooyolassa on nyt ollu kurjuutta kerrakseen. :/ tsemppiä! :Heartred toivottavasti pian alkaa helpottaa. :)

Mie oon viimeksi lukenu (tuon pääsykoeaineiston epätoivoista lukemisen yritystä ei lasketa) touko- tai kesäkuussa... :/ ja oon siis aina lukenu tosi paljon, niin vähän harmittaa jopa!

Puhelimella mieki foorumia aina selaan. :) ja joka välissä ku ehin, eli imettäessä. Ja ku imetän käytännössä kaiken hereilläoloajan, niin hyvin ehtii. :P
 
Mä en oo ehtinyt yläasteen jälkeen kirjoja lukea. Vain kesäisin ollut aikaa ja kesätyöt aloitin 15v. Ehkä sit eläkkeellä on taas aikaa :S En ehdi edes päivän lehteä lukea :sad001 Kännykällä mäkin täällä pörrään ja aivan liikaa :S
 
Mäkää en oo lukenu yhtäkää kirjaa vauvan syntymän jälkee. En ehi ees lehtiä lukee. Mut sen ajan mitä ehtis, oonki laittanu foorumin lukuun :p
 
Mä luen jonkin verran e-kirjoja kännykästä. Oli ihan kätevää viihdykettä, kun esikoisen ollessa pieni piti istua sängynlaidalla pimeässä huoneessa pitkiä pätkiä ennen kuin toinen nukahti.
 
Uuh..mä en pystyis oleen vuotta lukematta :| Mut nää on just näitä valintoja, mitä pitää täs arjes tehdä. Et mihin sen imetysajan käyttää siis :D mullakin neiti kyllä tissittelee paljon, välillä oon kans känny kädessä, mut välillä mua niin mietityttää sen pitäminen vähän väliä neidin lähellä. Ja sit muutenki ärsyttää välillä hoitaa jos jonkinlaista asiaa kännyllä..koneelle kun ei meinaa oikeesti olla edes aikaa istahtaa. Niin ja mä ajattelen, et vauvallekin jää kirjan läsnäolosta sellaset positiiviset fibat tarttua kirjaan itsekin :wink :D Mä oon n. neljäsosan haasteesta lukenut, tosin esim. yhden kohdan vaadittuja lastenkirjoja on tullut luettua jo moninkertaisesti. Tuleville supersankareiden vanhemmille (ihan varmasti joka ikinen poika haluaa olla supersankari jossain vaiheessa!) suosittelen kirjaa Ihmeperheestä. Siellä on hyviä vinkkejä supersankarin vaatetukseen, varusteisiin, arkeen ym. liittyen :D
 
Suosittelisitko Maarith muuten sitä Ruusun aikaa? Vois kyllä olla hauska lukea se :) Mulle on jäänyt siitä mieleen sellanen, kun monesti jompikumpi niistä vanhemmista saattoi istua jossain nojatuolissa punkkulasin kanssa ja kuunteli klassista. Meillä kotona ei ikinä tapahtunut vastaavaa ja ajattelin silloin, et haluisin äitinä sit tehdä niin :D ...ihan hetkeen en oo ehtinyt kyllä punkkulasin kans istahtaa yhtään mihinkään
 
Hooyo kiva kuulla susta! Enää kaksi viestiä ja voit hakea takaisin salaiselle puolelle. :wink

Pikaista paranemista sinne teille, toivottavasti sairastelu riittäis jo teillä. :) Hauskalle kuulostaa tuo lukuhaaste!
 
Ja Vega8 ootko mitä kautta lukenut ekirjoja? Ne vähän houkuttelis just tuon pimeässälukumahdollisuuden takia. Toisaalta ne tuntuu huijaukselta oikeita kirjoja kohtaan :D Mut ehkä sitä oppis huijaamaan.. :wink (ja nyt pitäis olla tarvittavat viestit kirjoitettuna!)
 
Enimmäkseen elisa kirjasta ja välillä play kirjoja. Käsittääkseni kirjastoista saa nykyään lainattua myös e-kirjoja. Tarvitsisi itse kokeilla kokeilla kirjastoakin :)
 
Mäkin puhelimen sovelluksella tänne näpyttelen. Yleensä aamulla tai illalla kerkeen parhaiten :) nyt kun kevät tekee tuloaan niin viihtyy mukavasti ulkonakin :)
 
Mun äidillä on sellane sähköinen kirja(??), joka on tarkotettu siis e-kirjojen lukuun. Parempi silmälle ku puhelimen ruutu tms. Seki lainailee kirjastosta suoraan e-kirjoja. Ei se oo huijausta :P
 
Siis vau! Kirjastosta voi lainata e-kirjoja??? Menee kokeiluun :P
 
Ruusun aika, se oli ihan mun suosikki pienenä :grin oispa hauskaa jos se tulis uusintana telkusta.
 
Mäkin tykkään Ruusun ajasta! Katoin sitä aina kipeenä pienenä maratoonina :) On mulla se kirjanakin mutta ei oo ollu aikaa..

Kiva että hooyo pääsee takas! :)
 
Mä ensisijaisesti foorumitan yöllä.. ("yöllä" eli kun kaikki on käyny nukkuun) jos jaksan valvoo. Lukisin silloin mielelläni kirjojakin mut en jaksa pysyy hereillä pienen lukulampun valossa, puhelimen valotaajuus sen verran virkistää ettei nukahda. Pitäis ehkä ostaa e-kirjoja.. Oon ollu tosi kova lukeen vuoteen 2005 asti ja sen jäkeen lukenu vain vähän (muita kuin koulukirjoja).
 
Takaisin
Top