Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

Sama homma Aaria. Mä muistin vasta ny käyä kattoon tän ketjun. Toivottavasti muutki poistetut löytäis tän...
 
Niin kiva että saatiin tää ketju pystyyn ja Hecu takas! Tulkaahan muutkin!
 
Voi vitsit, salainen mamma-agentti! On mulla teitä ikävä ollutkin! Hitsit kun olis muutama käsipari lisää, ehkä varahermojakin ja sylejä.. Järjetön sairasteluketju ollut meillä ja on edelleenkin itse asiassa.. Plääh!!
 
Kiva kuulla susta! Toivottavasti sairastelut helpottaisi pian, kurjaa :/
 
Kiitos! Samaa toivon! Vielä kun tämä jengi sairastelee tietenkin vuorotellen ja sitten kun flunssa ym. pöpöt on karistettu, niin ensin isompi poika loukkas jalkansa ja on liikuntakiellossa. Ja nyt pe tyttökin loukkas ja sama homma.. :sad001
 
Niin hecu tais päästä jo takasin. Onkos monta muuta jäänyt ulkopuolelle? Millon ja millä te kaikki addiktit ym. ootte foorumille yhteydessä?
 
Ja paranemisia hooyo sinne sairastelijoille! Kurjaa kun tollee peräkkäin kaikki. Toivottavasti olis nyt viimeset ja loppuis kierre.
 
Paranemisia hooyon pesueelle.
Puhelimella minäkin pääasiassa täällä kirjottelen silloin kun lapset nukkuu päikkäreitä ja sitten illalla kun lapset yöunilla.
 
Joo puhelimella mäkin yritän.. Mut sit on toi yks papupata, joka kyllä sekottaa ajatukset ja suunnitelmat :D Mä oon myös yhdessä lukuhaasteessa mukana. Monet istumishetket oon käyttäny lukemiseenkin, kuitenkin päätin tän vuoden aikana haasteen 52 kirjaa lukea. Ketkäs muut tykkäs lukemisesta?
 
Ja kiitos kaikille, kyllä kovasti koitetaan parantua. Tajusin tuossa perjantaina tuon isoimman kanssa Lastenklinikalla ollessani, et vaikka näille pienille (erityisesti taaperoikäsille) tulee väkisinkin tuotettua pettymyksiä kieltämisen muodossa, niin kyllä on raskasta nähdä isomman lapsen pettymys, mikä jalan loukkaamisesta tulee. Tai lähinnä siitä, et ei saa liikkua ja treenata, mikä tarkoittaa sit heti isompien urheilukuvioiden missaamista omassa lajissa. Kyyneleitä on tirissyt harvinaisen paljon isoilla ja kovasti on pitänyt yrittää tsempata. Flunssat ja pöpöt on aina kuitenkin, tai yleensä ainakin, ohimeneviä. Näistä polvien telomisista ei ikinä tiedä :sad001
 
Mä oon kans lukutoukka mutta pitäis lukee enemmän ja olla puhelimella vähemmän... alkaa itteekin rasittaa
 
Hemsku Helmetin lukuhaaste tälle vuodelle on oikeesti tosi kiva! Kukin suorittaa sitä, miten parhaaks näkee, asioita voi yhdistelläkin. Mä päätin kuitenkin jokaiseen kohtaan lukea eri kirjan, kun kotiin on kuitenkin kertynyt kirjoja, mitä en oo ehtinyt lukea. Kannattaa kurkata haastetta!
 
Takaisin
Top