Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

Moi Cinderella! Tuu salaisiin kertomaan kuulumisia jos ehtisit vaikka harvakseltaan käydä ja olla vielä yhteyksissä :) Ois kiva kuulla miten menee!

Pre-onnitteluja teidänki 2v:lle vaikka juhlapäivään vielä hetki :)
 
Heipä hei Aaria! Nopeasti huomasit :)
Mietin että mikähän meininki täällä niin ilokseni huomasin, että top 30:sää ainakin paljon tuttuja :)
 
Takas ryhmään varmaan joo, mutta päivä sitten sovittiin ettei enää jouda pihalle jos se 10 ei täyty joka kk :) Tuu takas!
 
Ei muuten ihan tuosta vaan lähtenyt käyttäminen. Sen verran pitkä tauko ollut, että piti miettiä mites tää homma menikään. Mutta tämä ketju löytyi sitten kuitenkin näppärästi :)
 
No mullahan sitten oli hyvä ajoitus. Mites sitten kun 10 viestiä on täysin, miten pyyntö piti tehdä?
 
No ei ole näköjään ihan hallussa tää kirjoittelu mulla :) Nyt vasta huomasin että Vanillahan olit huomannut jo ennen Aaria minut eikä mun moikkausviestini sulle edes tullut ketjuun..

Mukava olisi kyllä tulla kunnolla kuulumisia vaihtamaan !
 
No okei tää olisi kymmenes viesti. Mut tosiaan mulla se Mode vielä hukassa. Yritän löytää...
 
Mulla on semmoinen käsitys että jossain toisessa salaisessa ryhmässä ois pyydetty modea lisäämään takas ees kirjoittamatta tänne julkiselle puolelle kymmentä viestiä ensin ja lisäys olis onnistunu, että se homma taitaa virallisesti olla niin ettei tarvi ees täällä yksinpuhella jos on salaiselle kriteerit täyttyny.
 
Takaisin
Top