Saako suklaarasian toisesta kerroksesta syödä...

Saako suklaarasian 2. kerroksesta syödä, vaikka ensimmäistä on vielä jäljellä?


  • Kaikki äänestäjät
    35

Hanna

Näppärä viestien naputtelija
...vaikka ensimmäinen kerros on yhä kesken?

Mikä on sääntö teidän taloudessanne, ja miten hyvin sitä noudatetaan? Onko sanktioita rikkojalle? Riippuuko tilanne suklaarasian hyvyydestä?
 
Tottakai saa. Ei se ole syöjien vika, miten konvehdit tehtaalla asetellaan laatikkoonsa. Suklaat ovat syöjiään varten, ei toisin päin.
 
Ei saa koskea! Kamala pettymys, jos joku on käynyt kähveltämässä alakerroksesta parhaat konvehdit. Mies ei uskalla kajota niihin, mutta töissä on joku ketku, joka sitä harrastaa.
 
Niin, alempaan kerrokseen kajoavat toivovat, että molempien kerrosten ”pahat” konvehdit jäävät kaikki viimeiseksi. Itse mieluummin syön kerros kerrallaan, koska muutenkaan en kannata liikaa valikointia makeissekoituksista.
Mieheni on ahne, hän ei välitä mistään säännöistä :wink
 
Meillä kipataan ensimmäisen kerroksen konvehdit seuraavan päälle, kun alkavat huveta (eli ne "pahat" ovat enää jäljellä.. :D ), mutta ennen sitä ei ronkita seuraavaa kerrosta.
 
Ehdottomasti saa syödä ihan vapaasti! Parhaat tietty menee eka, mutta syötäväksihän ne on.
 
Mä kippaan konvehti rasiat aina tarjoilu vadille... mut eipä se konvehti rasia kauaa meillä avattuna säily joten sen ja sama syökö alemmasta kerroksesta vaikka ylin vielä vaiheessa:p on muuten hyvin näppärää että mies tykkää niistä ”pahoista” ja mun hyvät on miehelle ”pahoja” :D vaikka voiko suklaa nyt pahaa olla:wink
 
Saa. :) Etenkin, kun me ostetaan vain sellaisia oikeasti hyviä rasioita, joissa on melkeinpä pelkästään hyviä suklaita.

Mitkä rasiat on teidän mielestä parhaita? Itseäni inhottaa kaikki ananaslutkut ja marmeladit, onko jotain rasiaa jossa sellaisia ei ole?
 
Pandan Juhlapöydän konvehdit on paras. Vielä kun sieltä saisi poistumaan toffeen ja toffeefudgen, ei siellä pahoja olisi enää ollenkaan.
 
Pandan Juhlapöydän konvehdit on paras. Vielä kun sieltä saisi poistumaan toffeen ja toffeefudgen, ei siellä pahoja olisi enää ollenkaan.

Musta nää on just ne parhaat. :D Mintun kun saisi pois... Pidän vain harvoista ja valituista minttusuklaista eikä nekään mitään lemppareita ole.

Onhan se pettymys, jos alemmasta kerroksesta on syöty hyvät kun saadaan päällimmäinen pois tieltä. Meillä on miehen kanssa yleensä kummallakin omat suklaat niin ei tule ongelmaa. Se on saanut näiden suhteen kummallisen kasvatuksen.
 
Mitkä rasiat on teidän mielestä parhaita? Itseäni inhottaa kaikki ananaslutkut ja marmeladit, onko jotain rasiaa jossa sellaisia ei ole?

Mua myös! Ainakin Lindtillä on rasioita, joissa ei ole näitä. Ne toki ovat vähän arvokkaampia kuin perus-Pandat, mutta jouluna voi vähän panostaa :)
 
Mä olen just se joka syö niitä rääppeitä jotka kaikki muut jättää. Tumma minttu, vadelmamarmeladi, ananas... Heh. En niistä muista sitten tykkääkään. :hilarious: Töissä ainakin oli joku tyytyväinen kun oli kaks rasiaa pöydällä joissa just jätetty noita kyseisiä kohvehteja ihan ku mua varten :grin En oikein välitä saada konvehtirasioita lahjaksi, kun en kerran niitä syökään kun ihan harvan ja valitun, enkä kyllä niitä ostakaan. Jouluna tulee aina kyllä väkisin se yksi tai kaksi joka tapauksessa.

Ja joo, saa pihistää toisesta kerroksesta!
 
Mä olen just se joka syö niitä rääppeitä jotka kaikki muut jättää. Tumma minttu, vadelmamarmeladi, ananas... Heh. En niistä muista sitten tykkääkään. :hilarious: Töissä ainakin oli joku tyytyväinen kun oli kaks rasiaa pöydällä joissa just jätetty noita kyseisiä kohvehteja ihan ku mua varten :grin En oikein välitä saada konvehtirasioita lahjaksi, kun en kerran niitä syökään kun ihan harvan ja valitun, enkä kyllä niitä ostakaan. Jouluna tulee aina kyllä väkisin se yksi tai kaksi joka tapauksessa.

Ja joo, saa pihistää toisesta kerroksesta!
Onneksi sitä vadelmatummasuklaata saa ihan omassa rasiassaan :wink myös yks mun lemppareista :Heartred
 
Meillä mies syö kaikki pahatkin konvehdit, joten kyllä aloitan alakerran syömisen ennenku pahat on syöty. Vaikka ei saisi, koska sehän on kamalaa jos menee vesi kielellä syömään hyviä konvehteja ja ne onkin jo syöty vaikka yläkerta on vielä puolillaan :D
 
Nostetaan näin joulun kunniaksi tämä tärkeä puheen aihe taas esille. :wink Saako siis toisesta kerroksesta syödä kun ensimmäistä on vielä jäljellä?

Nyt kun lapsikin on syömässä herkkuja on helpompi niin että on yhteinen suklaarasia. Ja ei sieltä alemmasta kyllä pihistetä ennen kun ylin on syöty loppuun. Onneksi kaikki suklaat kelpaa ainakin jollekin perheestä. Yhden inhokki uppoaa toiseen.
 
Kaveri harrasta sitä, että syö pandan juhlapäydän konvehtien alakerroksestakin crispit ja siirtää yläkerroksen ananassuklaat tilalle :wideyed: Järkyttävää!
 
Saa syödä vapaasti valikoiden, "sen mihin sormella kosket niin otat" - sääntöä noudattaen!
Vieläköhän markkinoilla on kolmekerrosrasioita?
 
Takaisin
Top