Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kipataan ensimmäisen kerroksen konvehdit seuraavan päälle, kun alkavat huveta (eli ne "pahat" ovat enää jäljellä.. :D ), mutta ennen sitä ei ronkita seuraavaa kerrosta.
Saa. :) Etenkin, kun me ostetaan vain sellaisia oikeasti hyviä rasioita, joissa on melkeinpä pelkästään hyviä suklaita.
Pandan Juhlapöydän konvehdit on paras. Vielä kun sieltä saisi poistumaan toffeen ja toffeefudgen, ei siellä pahoja olisi enää ollenkaan.
Mitkä rasiat on teidän mielestä parhaita? Itseäni inhottaa kaikki ananaslutkut ja marmeladit, onko jotain rasiaa jossa sellaisia ei ole?
Onneksi sitä vadelmatummasuklaata saa ihan omassa rasiassaan myös yks mun lemppareistaMä olen just se joka syö niitä rääppeitä jotka kaikki muut jättää. Tumma minttu, vadelmamarmeladi, ananas... Heh. En niistä muista sitten tykkääkään. Töissä ainakin oli joku tyytyväinen kun oli kaks rasiaa pöydällä joissa just jätetty noita kyseisiä kohvehteja ihan ku mua varten En oikein välitä saada konvehtirasioita lahjaksi, kun en kerran niitä syökään kun ihan harvan ja valitun, enkä kyllä niitä ostakaan. Jouluna tulee aina kyllä väkisin se yksi tai kaksi joka tapauksessa.
Ja joo, saa pihistää toisesta kerroksesta!