Ruokiin liittyvät mieliteot?

Ei tee varsinaisesti mieli syyä muuta kuin niitä pakaste pizzoja. Ja leipä menee alas nyt jotenkin. Ihanan kylmää olutta joisin jos voisi [emoji23] ja tottakai salmiakkia vois syödä pussillisen kerralla...jos voisi
Eilen itse join yhden alkoholittoman oluen ja se maistui todella hyvältä!! Sen vaan piti olla toooosi kylmää!:thumleft
 
Porkkanat. Noi oli jo esikoisella, ja nyt näköjään nostaa taas päätään. Saatan syödä vajaan kilon illassa.
 
Kahdess aiemmassa raskaudessa: Hapankorppu margariinilla, juustolla ja suolakurkkusiivuilla. Noita vetelin jossain vaiheessa joka ilta. Eiköhän ne kohta taas tule :)
Suolakurkkua ei yleensä omassa kaapissa ole ja hapankorputkin ovat varalla.
 
Kahdess aiemmassa raskaudessa: Hapankorppu margariinilla, juustolla ja suolakurkkusiivuilla. Noita vetelin jossain vaiheessa joka ilta. Eiköhän ne kohta taas tule :)
Suolakurkkua ei yleensä omassa kaapissa ole ja hapankorputkin ovat varalla.

Mulla oli tämä myös viime raskaudessa :)
 
Pahoinvointi iski, joten nyt ei tee mieli yhtään mitään. :yuck: varmaan sitten lähempänä 12 vkoa taas nostaa ruokahalut ja -himot päätään...
 
Ei ole ilmennyt mitään mielitekoja vielä. :hilarious:
Ruokahalu ollut jonkin verran normaalia huonompi ja olen pyrkinyt tekemään omia lempiruokia. :p
 
Mä elän tällä hetkellä hapankorpulla, appelsiinimehulla ja jäätelöllä :rolleyes:
 
Hapankorppuja menee iltaisin pelottavan helposti moooonta[emoji85] kylmä maito ja piimä tällä hetkellä kovassa huudossa.
 
Eilen illalla iski jäätävä himo kaalilaatikkoon. Pitää vissiin tänään koettaa väsätä. Tykkään siitä siis normaalistikin, mutta nyt on sellainen pakkosaadahetinyt- olo.
 
Eilen illalla iski jäätävä himo kaalilaatikkoon. Pitää vissiin tänään koettaa väsätä. Tykkään siitä siis normaalistikin, mutta nyt on sellainen pakkosaadahetinyt- olo.
Haha mulla oli viikonloppuna ihan sama! :grin Ja mies kiltisti väsäsi sen laatikon kun oli pakko saada, ja sitten sain pari lusikallista alas kunnes stoppas... :shifty:
 
Minun mielitekoni ovat happamia ja ärtsyjä. Esimerkiksi etikka, piparjuuri, sipuli, valkosipuli. Hieman miedommista avokado, omenat ja tietysti suklaa. :happy:
 
Jestas, mä en oo syöny suklaata yli puoleentoista viikkoon! :wideyed: Paitsi yhden magnum puikon... Todella todella outoa!

nimim. ikuinen suklaaholisti
 
Hapankorppuja vedetään täälläkin, lauantaimakkaralla ja kurkulla :greet025
Tänään rupes hirveesti tekeen mieli jauhelihakeittoa, joten se oli päivän ruoka :grin
 
Nyt kun pahoinvointi tuntuu loppuneen tyystin, niin normi ruoka maistuu ihan hyvin taas, mutta lisäksi kaikki rasvainen ja makea myös :meh: Viikonloppuna tuli herkuteltua aivan liikaa ja joka päivä, nyt pitäis kyllä saada toi herkuttelu taas kuriin ettei kilot karkaa :sorry:
 
Nyt kun pahoinvointi tuntuu loppuneen tyystin, niin normi ruoka maistuu ihan hyvin taas, mutta lisäksi kaikki rasvainen ja makea myös :meh: Viikonloppuna tuli herkuteltua aivan liikaa ja joka päivä, nyt pitäis kyllä saada toi herkuttelu taas kuriin ettei kilot karkaa :sorry:

Täällä kans hirmunen morkkis, kun viikonloppuna tuli vedettyä to-la ihan antaumuksella...ja vihreät loisti poissaolollaan:/ nyt sitte salaattia ja marjoja (ja vähän toki hapankorppuja) senkin edestä[emoji23]
 
Ehkä tyhmä kysymys, mut kai veriletut on sallittuja? Sain päähäni, että viikonloppuna on pakko saada verilettuja ja muusia ja nyt en saa ajatusta pois millää...:D
 
Ehkä tyhmä kysymys, mut kai veriletut on sallittuja? Sain päähäni, että viikonloppuna on pakko saada verilettuja ja muusia ja nyt en saa ajatusta pois millää...:D


En keksi miksi ne ois kielletty. Kun eihän niissä oo esim maksaa tms? Luulis että niitä just kantsis popsia, varsinkin loppuraskaudesta kun niistähän saa paljon rautaa. :rolleyes:
 
Takaisin
Top